2017-03-24, 21:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
2) Så du byter sex mot att du blir försörjd?
3) Stämmer ej, alla undersökningar visar att kvinnor skiter i vilket jobb män har (i Sverige).
4) Alla kvinnor vill ha en snygg, vältränad, stilig man med klass, stil och humor.

2) Nej jag försörjer min man i utbyte mot sex.

3) Really now?

Citat:
För män mellan 25 och 45 och som har ett akademiskt yrke är sannolikheten för att leva i ett hushåll med barn omkring 73 procent men för män med ett LO-yrke sjunker detta till 50 procent och för män som är arbetslösa eller långtidssjukskrivna sjunker siffran till 23 procent. För kvinnor i denna åldersgrupp saknar emellertid ställning på arbetsmarknaden helt koppling till sannolikheten att leva med barn.

Du kan se att skillnaden mellan män med akademiska yrken och män som är arbetslösa är 73% vs 23%. Så det är uppenbart att kvinnor väljer män efter inkomst och utbildning inte efter sexuell performance.

4) Så varför försörjer de inte Toy Boy?
Citera
2017-03-24, 23:24
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Nej jag försörjer min man i utbyte mot sex.

3) Really now?

Du kan se att skillnaden mellan män med akademiska yrken och män som är arbetslösa är 73% vs 23%. Så det är uppenbart att kvinnor väljer män efter inkomst och utbildning inte efter sexuell performance.

4) Så varför försörjer de inte Toy Boy?

2) Nej, du påstår ju att det är tvärtom, nu jan du ju inte påstå det motsatta.
3) Nej, det är fake siffror du hänvisar till, det verkliga siffrorna är att kvinnor med akademisk bakgrund 82% väljer fritt mellan yrkesgrupperna samt män med akademisk bakgrund 71% väljer kvinnor med akademisk bakgrund. Det visar att svenska kvinnor väljer utifrån det dom finner stimulerande och utifrån ekonomi. Sedan har inte dina siffror någon som helst förankring i hur det är i norra europa, kanske i öststaterna där du kommer ifrån.
3) När ska du bevisa att du faktiskt gillar sex och inte bara onani?
4) För att lika barn leka bäst, dom behöver inte det, eller hur?
5) Du kan inte visa på en enda flashbackanvändare som inte gillar sex, du failar hela tiden.
6) Visst är det så att alla inom rimlighetens gränser är intresserade av sex, eller hur?
Citera
2017-03-24, 23:28
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
4) Men det syns att jag inte har några problem med att bli påsatt.

6) Nej både Kinsey och RFSU undersökningar visar att frekvensen har minskat.

7) Så kvinnor njuter av att bonda med sin partner? Det kan man göra utan sex.

8) Kvinnor njuter av att bli berörda av en man? Really? Så man har en 40 årig fulgubbe som tafsar och det är bra enligt dig?
4) Nej, du har inte visat någongång när du blir påsatt av en man, varför ljuger du?
6) Nej, dom två mest trovärdiga källorna i tråden ljuger inte, dom talar sanning, frekvensen är konstant. Kvinnor gillar alltså sex, eller hur?
7) Det var ju du som sa att man bondar först vid sex, hur ska du ha det?
8) Din man är ju en fet 40+ turk, du tycker ju det är bra, obviously!
Citera
2017-03-25, 02:12
Medlem
8711s avatar
Man får ta tillvara på dom tjejer man träffar som är mer kåta av sig, för jo dom finns. Jag har haft kontakt med flera som jag skulle säga varit mer sexintresserade än genomsnittet. Sparar man sina kontakter som är så har man ju sitt på det torra
Citera
2017-03-25, 04:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Det är ett uttryck som "huvudet som på skaft".

2) Jag har postat både kvantitativa och kvalitativa studier på kvinnor som gillar sex.

3) Det är högre än 50% for the record. Det är inget konstigt om du (ni) tänker på hur kvinnor konkurrerar om män,

- om man är snygg säljer man sig på utseende (och sex oftast).

- om kvinnan är fet säljer hon sig på "personlighet" aka glad och snäll tjockis.

- om kvinnan är ful säljer hon sig oftast på utbildning och jobb.

I princip exkluderar de här sakerna varandra så en man kan få antingen,

A) snygg och kåt aka hot slut.

B) glad och snäll aka happy fattie.

C) utbildad med jobb aka carreer-cunt.

4) Så kvinnor som går på universitetet erbjuder carreer cunting de erbjuder inte sex.

5) Tänk på det som skillnaden mellan jocks och nerds hos män. Om jag vill dejta en man med en bra kropp då ska jag inte leta bland IT ingenjörer right? Carreer cunts är kvinnors version av data-nördar.

6) Så översatt till man language säger den studien "50% av data-nördarna fick inte ligga under sin utbildning".
Huvudet som på skaft måste vara ett rumänskt zigenaruttryck. I Sverige säger vi att man har huvudet på skaft, man är smart.
Massa blaj. Det finns såklart it-folk och ingenjörer som även tränar hårt och håller sig i form. Jag har jobbat med läkare som håller på med kampsport och som tävlar i olika stilar tex. Många rugbyspelare är it-folk, har egna företag osv. De är vältränade atleter. Dina idiotstories är poänglösa.
Citera
2017-03-25, 06:11
Medlem
Citat:
2) Så du byter sex mot att du blir försörjd?
3) Stämmer ej, alla undersökningar visar att kvinnor skiter i vilket jobb män har (i Sverige).
4) Alla kvinnor vill ha en snygg, vältränad, stilig man med klass, stil och humor.
Sluta förneka verkligheten!!!

Babianen har till största delen helt rätt.

Ju mer försörjningsduglig mannen är desto mer attraktiv är han. Och därför gör män helt rätt i att kalla kvinnor för horor. För det är DET DE ÄR!

Skulle de valt man efter hur duglig han är på att ge kärlek så hade alla haft LIKA STOR hans att få en tjej.

Hur många och hur höga trösklar har inte kvinnor när de kräver sex?

De kan ha vanligt dåligt sex med vilken man som helst under förutsättning att han BETALAR för henne. Då går vilken kille som helst bra!

Ska man däremot få sex gratis så får du försöka länge.

Skulle kvinnor dock vara intresserade av sex så undrar jag vad det är som hindrar de att ha det?

Vad de matas med av samhället är vad som de anammar och tror på.

Vi har feminism idag. Feminismen säger att kvinnor inte ska foga sig inför män.

Det leder till att männen går ofrivilligt ensamma trots att de duger som de är.

När samhällets attityder mot män ändras till det positiva så kommer kvinnors attityder till män att bli positiva.

Därför är rådet att jobba med sig själv helt värdelöst.

Det finns de som jobbar med sig själv och ändå inte får ett dyft i slutet av dagen. Om sex är så skönt för båda parter så borde det ligga i bådas intresse att ha det så ofta som det går.

Och kvinnor vill inte ha sex så ofta som det går. Inse det.

Skillnaden mellan könen är att kvinnor vill ha betalt för att ge sex på ett eller annat sätt.
Citera
2017-03-25, 07:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
4) Nej, du har inte visat någongång när du blir påsatt av en man, varför ljuger du?
6) Nej, dom två mest trovärdiga källorna i tråden ljuger inte, dom talar sanning, frekvensen är konstant. Kvinnor gillar alltså sex, eller hur?
7) Det var ju du som sa att man bondar först vid sex, hur ska du ha det?
8) Din man är ju en fet 40+ turk, du tycker ju det är bra, obviously!

4) det handlar om penetration i sig inte vem man blir påsatt av.

6) Här är en undersökning från RFSU, Undersökning: Så ofta har svenskar sex

Citat:
Var fjärde person ligger en gång varannan månad eller mindre. Det visar en ny riksomfattande undersökning om svenskars sexvanor som genomförts av RFSU.

Att tappa sexlusten då och då är ett vanligt problem. En ny undersökning som Norm har genomfört på uppdrag av RFSU visar att sex av tio svenskar upplever bristande sexlust. Vanligast är problemet bland kvinnor där närmare var femte svarar att de har ofta har minskad sexlust.

Citat:
När det kommer till hur ofta svenskarna har sex så svarar var fjärde person att de ligger en gång varannan månad eller mindre. Var tredje person har sex en gång i veckan eller oftare och så få som två procent ligger dagligen.

Citat:
Den statistiska undersökningen genomfördes av Norm på uppdrag av RFSU under april 2015. Totalt deltog
5 837 svenskar från ett riksrepresentativt urval.

Så sällan har svenskarna sex - egentligen

vi kan titta på siffrorna i detalj,

- 1% har sex flera gånger per dag.
- 1% har sex varje dag.
- 4% har sex 4-6 gånger per vecka.

totalt har 6% av kvinnorna hög sex-drift.

- 15% har sex 2-3 gånger per vecka.
- 13% har sex 1 gång per vecka.

28% av kvinnorna har average sex-drift.

- 15% har sex 2-3 gånger per månad.
- 6% har sex 1 gång per månad.
- 3% har sex 1 gång på 2 månader.
- 22% har sex mer sällan än 6 gånger per år.

36% av kvinnorna har låg sex-drift.

- 70% av kvinnorna har nån gång problem med sex-lusten.

Här är en stor undersökning där man jämför med de 2 tidigare undersökningarna från 1967 och 1996.Den mest omfattande sexstudien på 17 år

vi tittar på siffrorna i detalj,

a) andel som har haft sex med en partner den senaste månaden,

- 1967: 77%
- 1996: 76%
- 2013: 62%

b) frekvensen med partner,

- 1967: 4.2
- 1996: 5
- 2013: 3.8

du kan se att kvinnor har lägre frekvens idag än både 1967 och 1996.

c) sextillfällen med partner de senaste 30 dagarna,

- 1996: 6.1
- 2013: 4.6

d) frekvens med en partner den senaste månaden, för kvinnor efter ålder,

- kvinnor 18-24,

1996: 6.5
2013: 6.8

kvinnor 25-34,

1996: 5.8
2013: 4.2

e) kvinnor som ofta känner lust efter ålder 18-24,

1996: 31%
2013: 35%

f) kvinnor som ofta känner lust efter ålder 25-34,

1996: 26%
2013: 24%

g) kvinnor som sällan känner lust efter ålder 18-24,

1996: 7%
2013: 14%

h) kvinnor som sällan känner lust efter ålder 25-34,

1996: 11%
2013: 17%

du (ni) kan se att frekvensen har minskat och antalet frigida har ökat.

7) Man kan bonda utan sex och man kan bonda med sex. Poängen med sex är inte att bonda det är att få kuk.

8) Svara på frågan gillar kvinnor att bli tafsade på av oattraktiva män på 40+?
Senast redigerad av Babianen 2017-03-25 kl. 07:29.
Citera
2017-03-25, 07:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2) Nej, du påstår ju att det är tvärtom, nu jan du ju inte påstå det motsatta.

Jag är ett undantag. Det finns en minoritet av kvinnor som betalar för män i utbyte mot sex. Och sen finns det en stor majoritet av kvinnor som är ute efter försörjning.

Citat:
3) Nej, det är fake siffror du hänvisar till, det verkliga siffrorna är att kvinnor med akademisk bakgrund 82% väljer fritt mellan yrkesgrupperna samt män med akademisk bakgrund 71% väljer kvinnor med akademisk bakgrund. Det visar att svenska kvinnor väljer utifrån det dom finner stimulerande och utifrån ekonomi. Sedan har inte dina siffror någon som helst förankring i hur det är i norra europa, kanske i öststaterna där du kommer ifrån.

1) Kan du citera var det här står?

2) Då erkänner du att kvinnor väljer män utifrån ekonomi?

3) Siffrorna handlar om Sverige och det här är poängen,

Citat:
När det gäller att välja partner ratar nämligen kvinnor män som har lägre utbildning än de själva eller som står under dem på den etablerade yrkessociala rangskalan.

Citat:
3) När ska du bevisa att du faktiskt gillar sex och inte bara onani?

Same-same. Är det nån som tror att Alysia har problem med att bli påsatt, http://www.shiraxxx.com/wp-content/uploads/2012/02/alisya-gapes-triple-anal-08.jpg ?

Citat:
4) För att lika barn leka bäst, dom behöver inte det, eller hur?

1) Men om man älskar sin man vill man inte att han ska behöva jobba.

2) De skulle få mer sex om männen inte behövde jobba. Och du hävdar att kvinnor är intresserade av sex och inte av pengar eller hur?

Citat:
5) Du kan inte visa på en enda flashbackanvändare som inte gillar sex, du failar hela tiden.

Ingen kvinna (i princip) gillar sex. Det spelar ingen roll om hon hänger här.

Citat:
6) Visst är det så att alla inom rimlighetens gränser är intresserade av sex, eller hur?

Nej självklart inte. Sex med män är hemskt om kvinnan inte har lärt sig att tycka om det.
Citera
2017-03-25, 20:04
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
4) det handlar om penetration i sig inte vem man blir påsatt av.

6) Här är en undersökning från RFSU, Undersökning: Så ofta har svenskar sex

7) Man kan bonda utan sex och man kan bonda med sex. Poängen med sex är inte att bonda det är att få kuk.

8) Svara på frågan gillar kvinnor att bli tafsade på av oattraktiva män på 40+?

4) Så du menar att stoppa kuken i en Fleshlight är att ha sex?
6) Du ser ju själv, kvinnor är intresserade av sex, erkänner du det nu?
7) Både och
8) Du kan ju svara först som är ihop med en fet, oattraktiv 40+ man. Gillar du det?
Citera
2017-03-25, 20:10
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:

1) Men om man älskar sin man vill man inte att han ska behöva jobba.

2) De skulle få mer sex om männen inte behövde jobba. Och du hävdar att kvinnor är intresserade av sex och inte av pengar eller hur?

Ingen kvinna (i princip) gillar sex. Det spelar ingen roll om hon hänger här.

1) Det flesta (friska) männen tycker om att jobba, varför tror du att vi som lever i överflöd av pengar fortsätter att driva våra företag? Det är spännande, kul och man håller kropp och hjärna i trim. Mer än man kan säga om din man.

2) Nej, tvärtom, inaktivitet förlamar och passiviserar, gissar att din man inte hade varit lika fet och lat om han haft ett jobb, nu sitter ju han bara på kafé och mumsar i sig bakelser och snurrar på sitt pärlband.

3) Alla kvinnor som jag haft sex med har älskat sex, ingen jag haft sex med har ogillat det. Så din lilla tes sjönk som en gråsten.
Citera
2017-03-25, 21:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
4) Så du menar att stoppa kuken i en Fleshlight är att ha sex?
6) Du ser ju själv, kvinnor är intresserade av sex, erkänner du det nu?
7) Både och
8) Du kan ju svara först som är ihop med en fet, oattraktiv 40+ man. Gillar du det?

4) I dunno.

6) Titta på siffrorna igen,

- 6% av kvinnorna har sex 4+ gånger per vecka. 2% har sex varje dag.

- 28% av kvinnorna har sex 1-3 gånger per vecka.

- 36% av kvinnorna har sex mindre än 2 gånger per månad.

Om man har sex mindre än 2 gånger per månad är man intresserad av sex då?

8) Jag gillar att få kuk mannen är sekundär.

Citat:
1) Det flesta (friska) männen tycker om att jobba, varför tror du att vi som lever i överflöd av pengar fortsätter att driva våra företag? Det är spännande, kul och man håller kropp och hjärna i trim. Mer än man kan säga om din man.

2) Nej, tvärtom, inaktivitet förlamar och passiviserar, gissar att din man inte hade varit lika fet och lat om han haft ett jobb, nu sitter ju han bara på kafé och mumsar i sig bakelser och snurrar på sitt pärlband.

3) Alla kvinnor som jag haft sex med har älskat sex, ingen jag haft sex med har ogillat det. Så din lilla tes sjönk som en gråsten.

1) Du menar att män hellre jobbar än är hemma och har sex?

2) Aktivitet behöver inte vara jobb. En man som inte jobbar har tid att träna, syssla med hobbies, och sen ha sex. En man som kommer hem efter 8 timmars jobb har mindre ork för att ligga. Så om kvinnor är intresserade av sex varför försörjer de inte sina män så att de har tillgång till sex när de vill?
Citera
2017-03-25, 22:46
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
4) I dunno.

6) Titta på siffrorna igen,

8) Jag gillar att få kuk mannen är sekundär.

1) Du menar att män hellre jobbar än är hemma och har sex?

2) Aktivitet behöver inte vara jobb. En man som inte jobbar har tid att träna, syssla med hobbies, och sen ha sex. En man som kommer hem efter 8 timmars jobb har mindre ork för att ligga. Så om kvinnor är intresserade av sex varför försörjer de inte sina män så att de har tillgång till sex när de vill?

4) Om du inte vet det så kan du inte skilja på sex och onani vilket betyder att du inte har en aning om vad vi diskuterar. Det förklarar en hel del kring dina felaktiga påståenden.

6) Dom siffrorna har du bara hittat på!

8) Så du gillar inte att han tar på dej alltså. Mycket sorgligt.

1. Det stämmer. Ha sex har man bara någon timme, tjäna pengar och leva gör man 8-16 timmar (beroende på vilket flyt man har).

2) Stämmer inte på din man, men han kanske är ett undantag. Jag skulle inte orka fjanta omkring och träna hela dagarna, vad är meningen med det?
När jag har tränat skiten ur mej på ex. en lördageftermiddag vill jag verkligen inte ha sex så du har helt fel.

3) Alla män som haft sex med kvinnor vet att dom gillar sex (vuxna människor). Kvinnor älskar sex och förför män dom tänder på. Har hänt mig otaliga gånger. Sanningen är den att kvinnor är intresserade av sex.
Senast redigerad av Letrangere 2017-03-25 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in