Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Nej, little betyder inte inget.
Du påstår ju att du är enda undantaget. Ingen utom du vill ha sex. Tycker du det är verklighetsförankrat?
Jag vet inget om den undersökningen och jag bryr mig inte heller. Jag tror inte att 50% av alla studerande där var utan sexpartner i 4 år. Såvida det inte var ett fantasi-Harvard för 5-åringar...Du kanske blandade ihop Harvard med Hogwarth?
1) Det är ett uttryck som "huvudet som på skaft".
2) Jag har postat både kvantitativa och kvalitativa studier på kvinnor som gillar sex.
3) Det är högre än 50% for the record. Det är inget konstigt om du (ni) tänker på hur kvinnor konkurrerar om män,
- om man är snygg säljer man sig på utseende (och sex oftast).
- om kvinnan är fet säljer hon sig på "personlighet" aka glad och snäll tjockis.
- om kvinnan är ful säljer hon sig oftast på utbildning och jobb.
I princip exkluderar de här sakerna varandra så en man kan få antingen,
A) snygg och kåt aka hot slut.
B) glad och snäll aka happy fattie.
C) utbildad med jobb aka carreer-cunt.
4) Så kvinnor som går på universitetet erbjuder carreer cunting de erbjuder inte sex.
5) Tänk på det som skillnaden mellan jocks och nerds hos män. Om jag vill dejta en man med en bra kropp då ska jag inte leta bland IT ingenjörer right? Carreer cunts är kvinnors version av data-nördar.
6) Så översatt till man language säger den studien "50% av data-nördarna fick inte ligga under sin utbildning".