2017-03-24, 12:19
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Då kan du posta belägg som visar att kvinnor har lika stort intresse för sex som män?

Det tar jag mig inte tid till att göra. Så tyvärr är detta mitt sista inlägg i denna tråd. Men jag är imponerad av din envishet.

Men jag fasthåller ändå vid min sak. Tror inte du kan övertyga någon med dina "undersökningar" att en kvinna skulle ha mindre sexlust (inte vara intresserad av sex), än män. Men lycka till.
Citera
2017-03-24, 12:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
2) Det är det inte, bevisa motsatsen.
4) Du har ju inte postat någon video där du har sex, så med andra ord så har du inte bevisat någonting.
5) Kinsey, RFS, FIAF med flera. Sanningen är ju att kvinnor har sex, är intresserade av sex och njuter av sex. Det du skriver är fake bara för att du inte gillar sex.

2) Om du googlar kan du se att när man har sex utsöndras hormoner som gör att man bondar med sin partner. Det är det som kärlek är.

4) Jag har bevisat att jag gillar penetration i alla hål?

5) Citera där det står?

6) Om kvinnor är intresserade av sex varför går frekvensen ner? Inte bara över tid men också inom relationer. Det finns flera studier som visar att kvinnor tappar intresset för sex inom relationer medan män inte gör det.

7) Kan du berätta vad i sex som kvinnor njuter av? Majoriteten av kvinnorna får inte orgasm av penetration (obviously) då är det en ganska värdelös upplevelse eller hur?
Citera
2017-03-24, 12:22
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
2) Om du googlar kan du se att när man har sex utsöndras hormoner som gör att man bondar med sin partner. Det är det som kärlek är.

5) Citera där det står?

6) Om kvinnor är intresserade av sex varför går frekvensen ner? Inte bara över tid men också inom relationer. Det finns flera studier som visar att kvinnor tappar intresset för sex inom relationer medan män inte gör det.

7) Kan du berätta vad i sex som kvinnor njuter av? Majoriteten av kvinnorna får inte orgasm av penetration (obviously) då är det en ganska värdelös upplevelse eller hur?

Nej, detta är mitt sista inlägg. Kunde inte hålla mig.

Detta är precis varför en kvinna har minst lika stor sexlust som oss män, om inte mer. Då orgasmen i överlag är bättre för en kvinna, då den är svårare att uppnå. Och varar längre än män.

Tack för mig. Lev väl.
Citera
2017-03-24, 12:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Nej, detta är mitt sista inlägg. Kunde inte hålla mig.

Detta är precis varför en kvinna har minst lika stor sexlust som oss män, om inte mer. Då orgasmen i överlag är bättre för en kvinna, då den är svårare att uppnå. Och varar längre än män.

Tack för mig. Lev väl.

Men kvinnor får inte orgasm av penetration? Det är mycket lättare med en vibrator. Så vad ska kvinnor med mannen till sexuellt?
Citera
2017-03-24, 13:36
Medlem
Citat:
1) Det är ett uttryck.

2) Om folk knullar varför visar alla undersökningar att frekvensen har gått ner under de senaste 50 åren? Även antalet partners har gått ner.

1. Skyll.
2. Dom som gör dessa studier suger på min kuk
Citera
2017-03-24, 13:38
Medlem
Citat:
Men kvinnor får inte orgasm av penetration? Det är mycket lättare med en vibrator. Så vad ska kvinnor med mannen till sexuellt?
vad ska männen med kvinnan till? Man kan ju runka, hör du hur de låt ? Hade de varit så hade varken jag eller du suttit här o människorasen dött ut
Citera
2017-03-24, 13:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Little interest betyder inget intresse.

2) Så är alla de kvinnorna undantag? Alla andra utom dem vill han sex?

3) Hur är det med undersökningen på Harvard där 50% av kvinnorna hade 0 sex-partners på 4 år?
Nej, little betyder inte inget.
Du påstår ju att du är enda undantaget. Ingen utom du vill ha sex. Tycker du det är verklighetsförankrat?
Jag vet inget om den undersökningen och jag bryr mig inte heller. Jag tror inte att 50% av alla studerande där var utan sexpartner i 4 år. Såvida det inte var ett fantasi-Harvard för 5-åringar...Du kanske blandade ihop Harvard med Hogwarth?
Citera
2017-03-24, 15:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmannen12345
vad ska männen med kvinnan till? Man kan ju runka, hör du hur de låt ? Hade de varit så hade varken jag eller du suttit här o människorasen dött ut

1) I dunno Jag föredrar män själv.

2) Men kvinnor får försörjning i utbyte mot sex (och barn) det är motivationen.

3) Om kvinnor gillade sex skulle de inte välja män med hög inkomst framför män med låg inkomst.
Citera
2017-03-24, 15:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej, little betyder inte inget.
Du påstår ju att du är enda undantaget. Ingen utom du vill ha sex. Tycker du det är verklighetsförankrat?
Jag vet inget om den undersökningen och jag bryr mig inte heller. Jag tror inte att 50% av alla studerande där var utan sexpartner i 4 år. Såvida det inte var ett fantasi-Harvard för 5-åringar...Du kanske blandade ihop Harvard med Hogwarth?

1) Det är ett uttryck som "huvudet som på skaft".

2) Jag har postat både kvantitativa och kvalitativa studier på kvinnor som gillar sex.

3) Det är högre än 50% for the record. Det är inget konstigt om du (ni) tänker på hur kvinnor konkurrerar om män,

- om man är snygg säljer man sig på utseende (och sex oftast).

- om kvinnan är fet säljer hon sig på "personlighet" aka glad och snäll tjockis.

- om kvinnan är ful säljer hon sig oftast på utbildning och jobb.

I princip exkluderar de här sakerna varandra så en man kan få antingen,

A) snygg och kåt aka hot slut.

B) glad och snäll aka happy fattie.

C) utbildad med jobb aka carreer-cunt.

4) Så kvinnor som går på universitetet erbjuder carreer cunting de erbjuder inte sex.

5) Tänk på det som skillnaden mellan jocks och nerds hos män. Om jag vill dejta en man med en bra kropp då ska jag inte leta bland IT ingenjörer right? Carreer cunts är kvinnors version av data-nördar.

6) Så översatt till man language säger den studien "50% av data-nördarna fick inte ligga under sin utbildning".
Citera
2017-03-24, 21:01
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:

2) Du har delvis rätt, men för att man skall öppna upp och börja ha sex måste attraktion och kärlek finnas (för de flesta människor), sedan stärks banden precis som du beskriver.
4) Nej, du har inte postat en endaste bild eller video där du har sex.
6) Helt fel, enligt Kinsey, rfsu med flera så är den konstant
7) Se svar nummer 2. Helt uppenbart.
8) Kvarstår faktum att kvinnor njuter av beröring, sex, kärlek. Ergo, kvinnor är intresserade av sex. Sanningen segrade åter igen.
Citera
2017-03-24, 21:04
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
2) Men kvinnor får försörjning i utbyte mot sex (och barn) det är motivationen.

3) Om kvinnor gillade sex skulle de inte välja män med hög inkomst framför män med låg inkomst.

2) Så du byter sex mot att du blir försörjd?
3) Stämmer ej, alla undersökningar visar att kvinnor skiter i vilket jobb män har (i Sverige).
4) Alla kvinnor vill ha en snygg, vältränad, stilig man med klass, stil och humor.
Citera
2017-03-24, 21:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
2) Du har delvis rätt, men för att man skall öppna upp och börja ha sex måste attraktion och kärlek finnas (för de flesta människor), sedan stärks banden precis som du beskriver.
4) Nej, du har inte postat en endaste bild eller video där du har sex.
6) Helt fel, enligt Kinsey, rfsu med flera så är den konstant
7) Se svar nummer 2. Helt uppenbart.
8) Kvarstår faktum att kvinnor njuter av beröring, sex, kärlek. Ergo, kvinnor är intresserade av sex. Sanningen segrade åter igen.

2) Nej? Även om man inte gillar mannen kan det bli upphetsande efter ett tag.

4) Men det syns att jag inte har några problem med att bli påsatt.

6) Nej både Kinsey och RFSU undersökningar visar att frekvensen har minskat.

7) Så kvinnor njuter av att bonda med sin partner? Det kan man göra utan sex.

8) Kvinnor njuter av att bli berörda av en man? Really? Så man har en 40 årig fulgubbe som tafsar och det är bra enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in