Citat:
Ursprungligen postat av
Detendasvartafaret
Vad är det för fel på folk? Har spelat två matcher i division 1 nu med resultatet 0-1-1.
I båda dom här matcherna tog motståndaren ledningen och i båda fallen började dom maska från minut 15 med att passa runt bollen i backlinjen hela jävla matchen. Lyckades få tag på den mot en kille och satte kvittering snabbt medan den andra förlorades av att jag blev så irriterad och längtade ner i divisionerna för att ha kul istället så jag sket i att fortsätta jaga boll från minut 75.
Pinsam nivå

Sjukt störande... kan inte med att göra så själv, riktigt tråkigt spela så. Försöker hellre döda matchen och göra fler mål. Kan ju gå mer defensivt i slutet men försöker ändå gå framåt när jag får bollen.
I de situationerna där dem maskar så pausar jag direkt vid första chansen, höjer press och aggression upp emot max och beroende på vilken matchminut det är så byter jag även till 3-4-2-1. Brukar kunna störa motståndaren då, få upp mer folk i banan.
EN sak jag har jävligt svårt för dock, det är när idioterna ställer sig och täcker boll vid hörnflaggan... någon som har tips på det??? Kör medspelarpress, går dit med en gubbe själv. Men bollfan går antingen ut till hörna, inkast, eller så lyckas han ta sig in emot mål...