Citat:
Ursprungligen postat av
Duffie
Vad fan har Cmore kvar nu? Jobbigt for dom ifall dom inte far PL tillbaka. Annars sa tror jag Allsvenskan hos Discovery kommer bli urkass, sakert billigare men tror det kommer vara en javla massa reklam vilket kommer drabba halvtidssnack och forsnack.
Cmore har väl egentligen all övrig svensk idrott, handboll, hockey, speedway. Dom satsade på¨att vara kanalen för alla som samtidigt som dom ser på idrott live även vill se andra lag. (Undantaget då speedwayen där alla matcher går samtidigt samma dag vilket omöjliggör att se sitt lag och samtidigt en annan match i samma omgång).
Det kostar alltså 99/månad för Discoverys paket nu läste jag, säg att dom dubblar det så är det fortfarande halva priset mot Cmore idag. Sedan gillar jag även tanken på att låta en match/helg gå i femman. Låt det bli ett sorts tipsextra. Reklamen kommer störa som f-n men det var ju faktiskt reklam även i cmore de senaste åren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vonsexron
Jag tror otroligt få vill gå och se Jonas Olsson spela fotboll för djurgården förutom djurgårdare, men jag tro verkligen att Kim och Jonas Olsson gör att det kommer SNACKAS om allsvenskan, på arbetsplatser och släktträffar... Och därför går folk på fotboll. Där är vikten av dessa värvningar. Men effekten blir nog extrem liten tills profilen är stor som Kim. T
En värvning som Kim ger givetvis snack, en Jonas Olsson ger inte så mycket. Sedan tror jag att Olsson kan visa sig vara en sportsligt sett lika viktig värvning som Kim för DIF men en Jonas Olsson är ingen som får grannen som följer allsvenskan först i ett läge där det är guldstrid för sitt eget lag att gå i omgång 3 eller börja snacka boll. Kim hade den effekten och här i stan hade Tobbes återkomst sådan effekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Får DBW starta i premiären skänker jag min havsöring jag tar på samma dag till en tiggare.
Kommer aldrig att hända mao.
Discovery kommer nog att kika på cmore och starta upp rena livekanaler som kan ses med ett "säsongskort"
Nä, det är som sagt osannolikt att JL tar sitt förnuft till fånga. Jag hoppas innerligt att vi inte förlänger med JL så länge det inte sker...