Citat:
Ursprungligen postat av
jeerkerr
Är det värkligen dött nu eller finns det några spelare som spelare. Logga in och det var bara public server 1 som var uppe.
Nej, spelet är inte dött.
Rockstar sa att December 2016 hade mest spelare online sen spelet kom ut.
Alltså långt från dött.
När du hamnar i en 1 player session ska du passa på att tjäna pengar.
Jag spelar i stort sett bara ensam i public session.
Orkar inte med alla noobs som ska kriga hela tiden.