2017-03-21, 12:15
  #17101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
bilarna blir inte skadade + att det går snabbare.

Precis.
Citera
2017-03-23, 01:04
  #17102
Bannlyst
Är det värkligen dött nu eller finns det några spelare som spelare. Logga in och det var bara public server 1 som var uppe.
Citera
2017-03-23, 01:08
  #17103
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Är det värkligen dött nu eller finns det några spelare som spelare. Logga in och det var bara public server 1 som var uppe.

Det är verkligen* inte dött, Gta online är större än någonsin

Vad menar du med "public sever 1", finns väl inga nummer på servrarna...
Citera
2017-03-23, 01:32
  #17104
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är verkligen* inte dött, Gta online är större än någonsin

Vad menar du med "public sever 1", finns väl inga nummer på servrarna...
När man tittar hur många är online så ser man server namnet public server 1 och det var helt tomt! Eller det kan vara min brandvägg kom jag på
Citera
2017-03-23, 15:25
  #17105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
När man tittar hur många är online så ser man server namnet public server 1 och det var helt tomt! Eller det kan vara min brandvägg kom jag på

Det är en public server och du är ensam (1) på den..

Finns invite server, public server osv., alltså typ av server.
Siffran är hur många som är inne på den aktuella servern.
Citera
2017-03-23, 16:04
  #17106
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niding
Det är en public server och du är ensam (1) på den..

Finns invite server, public server osv., alltså typ av server.
Siffran är hur många som är inne på den aktuella servern.
Ja! Det var min brandvägg. Önskar att dem gav ut en mega dlc
Citera
2017-03-25, 00:52
  #17107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Är det värkligen dött nu eller finns det några spelare som spelare. Logga in och det var bara public server 1 som var uppe.

Nej, spelet är inte dött.
Rockstar sa att December 2016 hade mest spelare online sen spelet kom ut.
Alltså långt från dött.

När du hamnar i en 1 player session ska du passa på att tjäna pengar.

Jag spelar i stort sett bara ensam i public session.
Orkar inte med alla noobs som ska kriga hela tiden.
__________________
Senast redigerad av jollythecat 2017-03-25 kl. 01:05.
Citera
2017-03-25, 01:34
  #17108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Nej, spelet är inte dött.
Rockstar sa att December 2016 hade mest spelare online sen spelet kom ut.
Alltså långt från dött.

När du hamnar i en 1 player session ska du passa på att tjäna pengar.

Jag spelar i stort sett bara ensam i public session.
Orkar inte med alla noobs som ska kriga hela tiden.


Folk i stridsvagnar eller jets som skjuter på allt som rör sig är ju toppen!
Citera
2017-03-25, 01:34
  #17109
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Nej, spelet är inte dött.
Rockstar sa att December 2016 hade mest spelare online sen spelet kom ut.
Alltså långt från dött.

När du hamnar i en 1 player session ska du passa på att tjäna pengar.

Jag spelar i stort sett bara ensam i public session.
Orkar inte med alla noobs som ska kriga hela tiden.
Ledsen men du var sen det var min brandvägg. Det är så monotomt att känna pengar roligare att jaga spelar
Citera
2017-03-25, 02:31
  #17110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Folk i stridsvagnar eller jets som skjuter på allt som rör sig är ju toppen!

Ja eller hur. lol

Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Ledsen men du var sen det var min brandvägg. Det är så monotomt att känna pengar roligare att jaga spelar

Ok, om du vill slösa tid kriga i freemode, det är din tid.
Citera
2017-03-25, 10:44
  #17111
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Ja eller hur. lol



Ok, om du vill slösa tid kriga i freemode, det är din tid.
sånna som dig som jag brukar döda tills dom lackar o stänger ner
Citera
2017-03-28, 10:21
  #17112
Medlem
Kycklingen98s avatar
Jag kör Gta V på Xbox one men behöver hjälp.. Vad är det man gör om man kör online? Hjälps man åt med uppdragen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in