2017-03-28, 14:07
  #17113
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Ja eller hur. lol



Ok, om du vill slösa tid kriga i freemode, det är din tid.
Vadå det är ju det som är kul att göra uppdrag är så jävla enformit för att känna pengar! Det är lika bra att fuska och köpa ett shark card
Citera
2017-04-02, 18:09
  #17114
Bannlyst
Har inte lirat sen Januari, ser nu att en liten rysk hora har hackat mitt acc
Citera
2017-04-09, 10:07
  #17115
Medlem
GunvaldLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingen98
Jag kör Gta V på Xbox one men behöver hjälp.. Vad är det man gör om man kör online? Hjälps man åt med uppdragen då?


Du kan ju göra allt möjligt...Hjälpas åt med uppdrag är en sak, det finns tusen andra grejer också =) Bara att tuta & köra.

Peace.
Citera
2017-04-23, 20:45
  #17116
Avslutad
Är det någon som har märkt att Survival har blivit svårare? Fienderna gömmer sig mer nu än tidigare. Boneyard te.x går det inte att gömma sig längre containern på östra området och poliserna på stadsbanan där en tunnel finns man kan passera på båda hållen kommer poliserna i klungor och gömmer sig mer och skjuter jävligt mkt bättre.

Blev förvånad sist.
Citera
2017-04-26, 00:03
  #17117
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Har inte lirat sen Januari, ser nu att en liten rysk hora har hackat mitt acc
Tråkigt att höra. Lyckades du få tillbaks kontot?

Frågan är hur hen fick tag på din e-mail att logga in på Socialclub från början?

Lite kasst att man kan inte kan lägga till tvåvägsinloggning på socialclub (som på steam).
Citera
2017-05-02, 00:31
  #17118
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingen98
Jag kör Gta V på Xbox one men behöver hjälp.. Vad är det man gör om man kör online? Hjälps man åt med uppdragen då?
Man kan göra ganska mycket ihop. Det är bara att kolla... För min del är det väl ungefär 95% race och 5% trams i freemode skulle jag tro.
Citera
2017-05-02, 00:41
  #17119
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Ni som ägnar den största tiden åt race i denna tråd, vilka racecrews är ni med i? Fokus på något särskilt inom crewet? Är ni inte med i något men vill vara det så kan jag bland annat tipsa om "Apex" (finns ju många fler men jag är medlem där). Ni får gärna tipsa mig också såklart. Ni som i övrigt är intresserade av att köra bil (seriöst) i gta får gärna lägga till mig på ps4. (Jag heter JimmyMcDope).
Citera
2017-05-14, 01:50
  #17120
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -JimmyMcDope-
Ni som ägnar den största tiden åt race i denna tråd, vilka racecrews är ni med i? Fokus på något särskilt inom crewet? Är ni inte med i något men vill vara det så kan jag bland annat tipsa om "Apex" (finns ju många fler men jag är medlem där). Ni får gärna tipsa mig också såklart. Ni som i övrigt är intresserade av att köra bil (seriöst) i gta får gärna lägga till mig på ps4. (Jag heter JimmyMcDope).
Ni kör non-conact racing förmodar jag? I sådana fall låter det helt klart intressant.
Citera
2017-05-15, 12:31
  #17121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Är det någon som har märkt att Survival har blivit svårare? Fienderna gömmer sig mer nu än tidigare. Boneyard te.x går det inte att gömma sig längre containern på östra området och poliserna på stadsbanan där en tunnel finns man kan passera på båda hållen kommer poliserna i klungor och gömmer sig mer och skjuter jävligt mkt bättre.

Blev förvånad sist.


Var riktigt längesen jag lirade Survival, frågan är ju om det ens är värt att spela det?
Visst man får 30k men man gör ju av med ganska mycket ammo/stickybombs/grenades också.


Kul att det kommer släppas en ny DLC snart "Gunrunning"!

"GUNRUNNING AND MORE COMING LATER THIS SPRING & SUMMER
Stock up and bunker down as you take on the craziest militias across the state of San Andreas in another massive update for GTA Online. Featuring brand new weaponized vehicles and exciting new missions, get ready to fight for supremacy in the illegal arms trade and wage war with the latest in high-powered military hardware."
Citera
2017-05-15, 14:25
  #17122
Medlem
Sista dagen idag med Double RP och GTA$ på Heists&Setups.



Apropå snabbaste bilarna Top10, hittade jag detta på reddit

Fastest Supercars (2017) - GTA 5 Best Fully Upgraded Cars Lap Time Countdown

Position - Vehicle - Lap Time

1 RE-7B 1:00.627
2 Tempesta 1:00.803
3 Zentorno 1:00.960
4 Nero Custom 1:01.061
5 X80 Proto 1:01.175
6 T20 1:01.287
7 Osiris 1:01.394
8 Nero 1:01.495
9 ETR1 1:01.728
10 FMJ 1:01.795


Man är väl tvungen att köpa RE-7B! Dock inte så stor tidsskillnad på 1st-3rd.
Citera
2017-05-16, 14:20
  #17123
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Ni kör non-conact racing förmodar jag? I sådana fall låter det helt klart intressant.
Jag föredrar non contact ja. Det är ok ibland utan det dock, så länge de andra kör schysst och slipstream och catchup är av.
Citera
2017-05-16, 21:06
  #17124
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -JimmyMcDope-
Jag föredrar non contact ja. Det är ok ibland utan det dock, så länge de andra kör schysst och slipstream och catchup är av.
Bra där. Jag gillar vad jag läser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in