Edit. Snälla krav det var i PL ändå om man jämför med La Liga. Bara 79-80 i rating på topplagen. Beror ju såklart på SBC-kortet man får kom jag på nu. Kanes SIF som har samma rating som hans SBC låg på 70-80k innan POTM denna månaden. Med fyra bättre Kane-kort som finns på FUT lär inte hans SBC-kort vara så attraktivt....
Citat:
Ursprungligen postat av
NilssooonS
Det där tagget inför matcherna försvinner rätt snabbt
Jag kör 5 lag i WL
Det största problemet är verkligen delayen, den påverkar så otroligt mycket mer än man tror. Inget funkar ju som det ska då, mer tillfälligheter som uppstår och som gör att den ena står som segrare.. För övrigt otroligt många ramträffar på WL, eller är kanske i säsonger? Inte lirat något förutom WL de senaste 5-6 veckorna
Shit, så många lag alltså? Alltid föredragit att spela med få lag och lära känna dem bättre. Brukar oftast gå bättre ju mer jag spelar med en spelare. Vet hur jag skall använda just honom och även veta hans styrkor/svagheter osv. Samtidigt, kul att testa nya spelare.
Av de 16 matcher jag hann spela förra helgen så flöt det faktiskt på riktigt bra, egentligen bara en eller ett par matcher där det var ett delay som störde. Annars gött gameplay! Det var av de sakerna som förvånade mig vad jag läst av folk här inne. Har förvisso flytit på bra även i säsonger för mig sista veckorna. Vet inte vad det beror på men jag tackar och bockar för det

lär väl bli skit denna helgen bara för det...
Hur brukar det gå för dig i WL då?