10 610 besökare online
1 087 900 medlemmar • 56 830 880 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Reklam och marknadsföring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
LuluBrooksie
Medlem
LuluBrooksies avatar
Vad har de som gjort Electrolux Home's blänkar*-reklam rökt? En kvinna i något draperat runt axlarna som inspekterar sitt kök med chokladbruna väggar, så drar hon plötsligt pekfingret längs väggen som släpper som om den vore av Nutella, och så slickar hon av alt använder som läppglans...

Jag förstår inte? Vad gör den reklam för? Är det en grej för sötsugna? "Gör ditt kök av choklad?“
* "programmet presenteras av"

jeerkerr
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Enzyme
"Så jag frågade min tandläkare...." Hatar den reklamen och hur tjejen malligt håller upp eltandborsten. Finns det verkligen någon som inte vet att eltandborste är överlägset??!
Fy fan en rund tandborste!

ingetbranick
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Nu är det någon hora som säljer lustmedel som basunerar ut under bästa sändningstid, mkt motbjudande reklam. Kanske horet kan ta och dra till Kina och få större gehör där de småkukade kineserna befinner sig.

Märkligt att den typen av reklam med stönande kvinnor som lustfyllt vrider sig i sängen medan det talas om att fler kvinnor måste få orgasm får sändas oavsett tid på dygnet, jag har t.ex. sett den på förmiddagarna. Kan tänka mig att en del föräldrar nu får frågor typ "mamma, vad är orgasm för nåt?" vilket de kanske inte var beredda på från sin fyraåring.

Svara på ämne
Svara Topp Dela