Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 20:00
  #9217
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vad har de som gjort Electrolux Home's blänkar*-reklam rökt? En kvinna i något draperat runt axlarna som inspekterar sitt kök med chokladbruna väggar, så drar hon plötsligt pekfingret längs väggen som släpper som om den vore av Nutella, och så slickar hon av alt använder som läppglans...

Jag förstår inte? Vad gör den reklam för? Är det en grej för sötsugna? "Gör ditt kök av choklad?“
* "programmet presenteras av"


Vad i helvete? Väggen är av choklad och hon slickar i sig den? Vad fan vill dom ha sagt med det där?
Citera
2017-04-06, 09:00
  #9218
Medlem
Asklords avatar
Det är få reklamer som slår Comviq's reklam där törkgubben och "guzzen" står och leker med snapchat. Fy fan alltså, gubben är så jävla störd i huvudet. Vill ta en hagelbrakare och radera ut dom från min tv.
Citera
2017-04-06, 19:35
  #9219
Medlem
godboys avatar
MAThem.s reklam:
På blattesvenska:
"min mamma handlar där, min pappa handlar där"

Har f-n lust att köra över både ägarna och sångaren med den lätta lastbilen som är med på filmen! Har de inte fattat att de skrämmer bort alla SD väljare med den reklamen? Dessutom är det väl typ noll blattar som har hemkörd mat.
Citera
2017-04-07, 00:02
  #9220
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Vad i helvete? Väggen är av choklad och hon slickar i sig den? Vad fan vill dom ha sagt med det där?

Att brunt är godare än vitt? Sublim multikulti-propaganda? Bisarr sexfantasi? Allt är möjligt
Citera
2017-04-07, 00:06
  #9221
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Trivago...orkar fan inte mer
Nää man hoppas ju för Martin Björks skull att han fakturerar per visad reklamfilm, då är han rik som ett troll nu.
Citera
2017-04-07, 09:42
  #9222
Medlem
Den förbannade jävla Yoggi reklamen...............
Citera
2017-04-07, 10:15
  #9223
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanah
Den förbannade jävla Yoggi reklamen...............
Citat:
- "Jag e rätt säker att det står en fittyoggi bakom frukten ditt snåla as"
Citera
2017-04-08, 21:27
  #9224
Medlem
Youresocools avatar
Mannen i Yoggi-reklamen borde helt tillintetsägande bara ta fram en Franchi SPAS-12 under bordet och blåsa skallen av henne och sedan lugnt fortsätta avnjuta sin frukost.
Citera
2017-04-08, 22:02
  #9225
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youresocool
Mannen i Yoggi-reklamen borde helt tillintetsägande bara ta fram en Franchi SPAS-12 under bordet och blåsa skallen av henne och sedan lugnt fortsätta avnjuta sin frukost.
Ha ha. Ja det hade kunnat bli rätt kul, lite Tarantino över det hela. Då hade jag åkt o köpt en pall Yoggi! Det jag stör mig mest på i den reklamen är att hon känns så PK fast inget sånt nämns. Hela reklamen känns på nåt sätt PK
Citera
2017-04-09, 17:12
  #9226
Medlem
Magnums avatar
Chorizo! Hallå! Chorisso!
Citera
2017-04-09, 22:07
  #9227
Medlem
Telepatisk ostreklam:

"Jag ärrr en mäktig skugg, dy är un petite blumma"

"Vad i hela friden håller du pååååååååå määä? HIHIHI! Lägg aaav!"
"Saint Agur - Irresistibly deliciously blue"
Citera
2017-04-10, 20:12
  #9228
Medlem
godboys avatar
Den nya Panta Mera reklamen! Som en sen ur filmen Molkom, massa alternativa vänsterflummare! Sen det jag stör mig mest på med all Panta Mera reklam är att den känns så vänster, som så mycket annat. Är det några man bör försöka nå med reklamen, så är det väl högerfolket. Men jag kanske har fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback