2017-03-23, 13:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Åter igen bryter du ner dina argument i beståndsdelar för att du märker att dom inte håller, tillslut sitter vi och diskuterar partiklar.

Helt meningslöst att diskutera något alls. Barnsligt

Svara på mina argument,

1) Män som får ligga utan pengar kompenserar med annat.

2) Det är minst 10.000 gånger vanligare att män köper sex av kvinnor än att kvinnor köper sex av män. Indikerar det att "tjejer är minst lika intresserade som killar"?
Citera
2017-03-23, 13:18
Bannlyst
Såna här trådstartar ser man varje dag. Du har varit i kontakt med tjejer och 100% av dom var inte intresserade i sex... MED DIG.
Det är så synd att du skyller ifrån din osexiga personlighet/utstrålning på tjejernas bristande kåthet, är du en sån som tror att det ligger i människans natur att våldta också?
Annars vill jag fråga dig hur det är tänkt att vi ska föröka oss, och varför kvinnor får sköna orgasmer när dom har sex??
Citera
2017-03-23, 13:23
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Svara på mina argument,

1) Män som får ligga utan pengar kompenserar med annat.

2) Det är minst 10.000 gånger vanligare att män köper sex av kvinnor än att kvinnor köper sex av män. Indikerar det att "tjejer är minst lika intresserade som killar"?

1. Halmgubbe, du utgår från att allt handlar om kompensation. Efterblivet.

2. Du drar helt orimliga slutsatser utifrån fakta.

Du är en idiot, förhoppningsvis ett troll.
Citera
2017-03-23, 13:37
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Nej självklart inte du hittar bara på. Den grupp som har högst frekvens är gifta människor 18-24. I den gruppen är det bara 20% som har sex 4+ gånger per vecka.

2) Att en person som inte är gift och bor ensam har sex varje dag och har många flickvänner är lol. Det är ännu mer lol när det handlar om en student eftersom alla vet att university-cunts vägrar sex.

1) Wut? 100% av alla män kommer att bli 40+ right? Och minst 90% av dem kommer inte att vara fysiskt attraktiva. Menar du att kvinnor som har sex med average män på 40+ tycker att det är en bra upplevelse?

2) Alla som tänker efter lite inser att sex med män är äckligt och hemskt. Då är det inte konstigt att kvinnor hatar det eller hur?

Svårt med språket, vad menas med att något är ännu mer lol?

Tråkigt att din världsbild rämnar nu när sanningen kommer fram att både män och kvinnor gillar och är intresserade av sex. Det är sanningen som du inte lyckats motbevisa, istället har du bara styrkt dom sanningarna med dina så kallade bevis.

Varför tycker inte du om sex? Varför tycker du det är så hemskt och äckligt, beror det på din feta 40+ gubbe som du bedömmer alla andra män efter?

Har din världsbild rämnat nu?
Citera
2017-03-23, 13:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
Såna här trådstartar ser man varje dag. Du har varit i kontakt med tjejer och 100% av dom var inte intresserade i sex... MED DIG.
Det är så synd att du skyller ifrån din osexiga personlighet/utstrålning på tjejernas bristande kåthet, är du en sån som tror att det ligger i människans natur att våldta också?
Annars vill jag fråga dig hur det är tänkt att vi ska föröka oss, och varför kvinnor får sköna orgasmer när dom har sex??

1) Men om man är intresserad av sex som kvinna spelar det ingen roll vem man har sex med.

2) Förökning har inget med sex att göra. För kvinnor är det helt olika saker.

3) De flesta kvinnor får inte orgasm genom penetration.
Citera
2017-03-23, 13:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Halmgubbe, du utgår från att allt handlar om kompensation. Efterblivet.

2. Du drar helt orimliga slutsatser utifrån fakta.

Du är en idiot, förhoppningsvis ett troll.

1) Om det inte handlade om kompensation varför är det så ovanligt att kvinnor gifter sig med män som är arbetslösa eller har lägre inkomst och utbildning än dem?

2) Vilken slutsats är orimlig enligt dig?
Citera
2017-03-23, 13:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Svårt med språket, vad menas med att något är ännu mer lol?

Tråkigt att din världsbild rämnar nu när sanningen kommer fram att både män och kvinnor gillar och är intresserade av sex. Det är sanningen som du inte lyckats motbevisa, istället har du bara styrkt dom sanningarna med dina så kallade bevis.

Varför tycker inte du om sex? Varför tycker du det är så hemskt och äckligt, beror det på din feta 40+ gubbe som du bedömmer alla andra män efter?

Har din världsbild rämnat nu?

Om kvinnor är intresserade av sex varför betalar de inte män för sex?
Citera
2017-03-23, 14:54
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Om kvinnor är intresserade av sex varför betalar de inte män för sex?

Av samma anledning som väldigt många män med klass, etik och moral inte betalar för sex.
Betalar din man för sex?
Citera
2017-03-23, 15:09
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
1) Om det inte handlade om kompensation varför är det så ovanligt att kvinnor gifter sig med män som är arbetslösa eller har lägre inkomst och utbildning än dem?

2) Vilken slutsats är orimlig enligt dig?

Det är skillnad på giftemål och sex, tyvärr din förvirrade debatt funkar inte, du byter infallsvinkel hela tiden. Du är ett uppenbart troll. Sista jag skriver
Citera
2017-03-23, 15:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Av samma anledning som väldigt många män med klass, etik och moral inte betalar för sex.
Betalar din man för sex?

1) Om kvinnor hade etik och moral skulle de inte köpa kläder som tillverkas av fattiga människor i tredje världen heller right?

2) Om man är intresserad av sex då betalar man för det som vilken hobby som helst. Jag försörjer min man i utbyte mot sex.

3) Jämför hur många män som betalar för sex jämfört med hur få kvinnor som betalar för sex. Menar du att det beror på att kvinnor har mer etik och moral än män? Inte på att kvinnor har 0 intresse för sex?
Citera
2017-03-23, 15:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är skillnad på giftemål och sex, tyvärr din förvirrade debatt funkar inte, du byter infallsvinkel hela tiden. Du är ett uppenbart troll. Sista jag skriver

1) Nope. För att det mesta av sexet händer i fasta relationer ju fastare relation desto högre frekvens. Gifta har mest sex, sen kommer sambos, sen kommer singlar.

2) Så när en kvinna gifter sig med en man väljer hon den person som hon kommer att ha mest sex med.

3) Om ni googlar kan ni se att kvinnor väldigt sällan väljer en "mest frekvent sex-partner" som tjänar mindre än dem.
Senast redigerad av Babianen 2017-03-23 kl. 15:16.
Citera
2017-03-23, 15:53
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Om kvinnor hade etik och moral skulle de inte köpa kläder som tillverkas av fattiga människor i tredje världen heller right?

2) Om man är intresserad av sex då betalar man för det som vilken hobby som helst. Jag försörjer min man i utbyte mot sex.

3) Jämför hur många män som betalar för sex jämfört med hur få kvinnor som betalar för sex. Menar du att det beror på att kvinnor har mer etik och moral än män? Inte på att kvinnor har 0 intresse för sex?

1. Köpa kläder som är tillverkade i låglöneländer är inte olagligt, däremot är sexköp det. Du kan inte jämföra äpplen med päron.

2. Hur ska du ha det, du säger att män köper sex, inte kvinnor. Nu skriver du att du köper sex, inte din man.

3. Köper din man sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in