2017-03-22, 23:54
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här har jag postat bevis på att jag är kvinna, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Svara på mitt argument om kvinnor gillar sex varför ställer de krav på att män ska ha jobb för att ha sex med dem?

3) Varför finns det ingen marknad för män som säljer sex till kvinnor?

Du är fan ingen kvinna sluta nu.
Citera
2017-03-23, 00:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Nej tvärtom alla källor som jag har postat visar att kvinnor rapporterar ett mycket lågt intresse för sex det går inte ihop med att de är genuint intresserade av sex eller hur? Det är som att säga att man är intresserad av Xbox men bara spelar 1 gång per vecka istället för varje dag.

2) Men majoriteten av männen över 40 år ser inte ut som Brad Pitt. 100% av kvinnorna typ kommer att tvingas ha sex med män över 40 år där majoriteten är fysiskt oattraktiva.

A) Menar du att kvinnor tycker att det är en rolig upplevelse?

B) Menar du att kvinnor vill ha sex med fysiskt oattraktiva män över 40 år?

3) Ja det stämmer. Frekvensen är högst när kvinnor är 18-24 år och i början av en relation. Ju äldre kvinnor blir och längre en relation varar desto lägre blir kvinnors frekvens.

4) Jag betalar min man för sex. Hur vanligt är det bland kvinnor?

5) Menar du att kvinnor inte tycker att sex med män är äckligt? Hur känner kvinnor om sex med män enligt dig?
Du säger ju gång på gång att kvinnor VILL ha sex med ÄCKLIGA FETA OATTRAKTIVA MÄN. Hur ska du ha det?
Citera
2017-03-23, 07:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Precis som vi män med andra ord.
Både män och kvinnor är intresserade av sex, som en aktivitet, som något som är skönt, som ett medel, som rekreation.

Så du menar att sex med en fet man på 40+ är skönt och rekreation för kvinnor? Kan du berätta vad som är så bra med det?
Citera
2017-03-23, 08:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Du är fan ingen kvinna sluta nu.

1) Jag postade en annan video här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Här är ett till exempel på det jag menar, How to bag yourself a millionaire mogul: Expert reveals the seven simple steps - including being intelligent AND a 'girl-next-door'

Citat:
Mogul Matchmakers look after the love lives of high net worth clients
Its CEO, Lisa Palmer, has revealed her top tips on how to bag a millionaire mogul

Varför handlar artikeln inte om hur kvinnor kan fånga en man som är bra i sängen? Läs igenom den och se om mannens utseende eller sexuella performance nämns. Borde de inte nämna sex om det är viktigt för kvinnor?

3) Finns det artiklar som riktar sig till män på temat "så fångar du en rik kvinna"? Jag har aldrig sett en sån.

4) Det här visar att kvinnor bara är intresserade av mäns pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du säger ju gång på gång att kvinnor VILL ha sex med ÄCKLIGA FETA OATTRAKTIVA MÄN. Hur ska du ha det?

1) Det måste vara tillräckligt äckligt för att bli upphetsande. Det flesta män bara små-äckliga och då funkar det inte för kvinnor.

2) Här är ett exempel, https://www.xvideos.com/video1547349/lbo_-_anal_vision_19_-_scene_1 det här är hett för kvinnor.
Senast redigerad av Babianen 2017-03-23 kl. 08:38.
Citera
2017-03-23, 10:26
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
1) Här har jag postat bevis på att jag är kvinna, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Svara på mitt argument om kvinnor gillar sex varför ställer de krav på att män ska ha jobb för att ha sex med dem?

3) Varför finns det ingen marknad för män som säljer sex till kvinnor?

2. Jag har legat massor av gången när jag varit arbetslös. hur tror du folk som går på bidrag skaffar barn? Tror du inte arbetslösa får ligga?

3. Det finns en marknad men den är liten.
Citera
2017-03-23, 10:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
2. Jag har legat massor av gången när jag varit arbetslös. hur tror du folk som går på bidrag skaffar barn? Tror du inte arbetslösa får ligga?

3. Det finns en marknad men den är liten.

2) Nej arbetslösa män får generellt inte ligga. I de fall det händer handlar det om att kvinnan behöver mannens bostad, bidrags-pengar, eller något annat typ mat.

3) Och hur stor är marknaden för kvinnor som säljer sex till män i jämförelse?
Citera
2017-03-23, 11:34
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
.
När jag var en ung fattig student och bodde i en "garderob" hade jag många flickvänner som jag hade sex med varje dag, och jag bodde mer hos dom och åt deras mat. Dom tjejerna var verkligen intresserade av sex. Med andra ord, sanningen är att dom bara ville ha mig för sex.
Citera
2017-03-23, 11:37
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Så du menar att sex med en fet man på 40+ är skönt och rekreation för kvinnor? Kan du berätta vad som är så bra med det?
Lika barn leka bäst. Jag är snygg så jag sexarbetare med snygga kvinnor.

Bara för att du måste ligga med en fet äcklig turk så gör inte alla det.
Citera
2017-03-23, 12:25
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
2) Nej arbetslösa män får generellt inte ligga. I de fall det händer handlar det om att kvinnan behöver mannens bostad, bidrags-pengar, eller något annat typ mat.

3) Och hur stor är marknaden för kvinnor som säljer sex till män i jämförelse?
Du ändrar dina argument efter varje gång du blir motbevisad. Helst plöttsligt är saker generella, innan absoluta. Löjligt.
Citera
2017-03-23, 12:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
När jag var en ung fattig student och bodde i en "garderob" hade jag många flickvänner som jag hade sex med varje dag, och jag bodde mer hos dom och åt deras mat. Dom tjejerna var verkligen intresserade av sex. Med andra ord, sanningen är att dom bara ville ha mig för sex.

1) Nej självklart inte du hittar bara på. Den grupp som har högst frekvens är gifta människor 18-24. I den gruppen är det bara 20% som har sex 4+ gånger per vecka.

2) Att en person som inte är gift och bor ensam har sex varje dag och har många flickvänner är lol. Det är ännu mer lol när det handlar om en student eftersom alla vet att university-cunts vägrar sex.

Citat:
Lika barn leka bäst. Jag är snygg så jag sexarbetare med snygga kvinnor.

Bara för att du måste ligga med en fet äcklig turk så gör inte alla det.

1) Wut? 100% av alla män kommer att bli 40+ right? Och minst 90% av dem kommer inte att vara fysiskt attraktiva. Menar du att kvinnor som har sex med average män på 40+ tycker att det är en bra upplevelse?

2) Alla som tänker efter lite inser att sex med män är äckligt och hemskt. Då är det inte konstigt att kvinnor hatar det eller hur?
Citera
2017-03-23, 12:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du ändrar dina argument efter varje gång du blir motbevisad. Helst plöttsligt är saker generella, innan absoluta. Löjligt.

1) Det finns arbetslösa män som går på bidrag som får ligga men då handlar det om antingen,

A) de ligger med kvinnor som är White Trash och inte kan få en man med mer pengar.

B) de erbjuder spänning eller status istället för pengar.

2) Det här är inte relevant för majoriteten av relationerna.

3) Jämför marknaderna för,

A) män som säljer sex till kvinnor.

B) kvinnor som säljer sex till män.

Indikerar det att kvinnor är intresserade av sex med män?
Citera
2017-03-23, 12:46
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
1) Det finns arbetslösa män som går på bidrag som får ligga men då handlar det om antingen,

A) de ligger med kvinnor som är White Trash och inte kan få en man med mer pengar.

B) de erbjuder spänning eller status istället för pengar.

2) Det här är inte relevant för majoriteten av relationerna.

3) Jämför marknaderna för,

A) män som säljer sex till kvinnor.

B) kvinnor som säljer sex till män.

Indikerar det att kvinnor är intresserade av sex med män?
Åter igen bryter du ner dina argument i beståndsdelar för att du märker att dom inte håller, tillslut sitter vi och diskuterar partiklar.

Helt meningslöst att diskutera något alls. Barnsligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in