2017-03-23, 11:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Kan någon vänlig själ summera vad som har hänt?

Jag vill höra fakta och inte rykten, egna åsikter eller förvrängda kommentarer där man tar bort delar som är viktiga för helheten endast för att delar av det hela stödjer ens egna agenda.
2017-03-23, 11:43
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Jag tror jag själv vill höra vad Bob Woodward säger. Länk tack!

Jag skulle också vilja se detta....
2017-03-23, 12:13
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Nu även CNN:

http://edition.cnn.com/2017/03/22/politics/us-officials-info-suggests-trump-associates-may-have-coordinated-with-russians/index.html

Även CNN Det är typ som att säga även Aftonbladet skriver skit om SD.

CNN använder nog samma fula tricks som med "Golden Shower". Man väljer att inte utelämna detaljerna eftersom man vet att det är pinsamt löjligt. Som seeeg321 skriver handlar det troligen on Stone...
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Jag tror jag själv vill höra vad Bob Woodward säger. Länk tack!
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Jag skulle också vilja se detta....

http://insider.foxnews.com/2017/03/22/donald-trump-wiretap-surveillance-report-highly-classified-gossip-woodward-nunes

Han säger OM det stämmer är det väldigt seriöst för Obama administration. Men Nunes verkar dock överdriva "litegrann"
2017-03-23, 12:22
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Blir intressant imorgon om Trumpcare går igenom, nu börjar republikaner i kongressen redan prata om "one term" om Donald.
http://www.snappytv.com/tc/4262882
Kom ihåg att jag var först med det

Det enda som eventuellt kan sänka Trump är miljoner av utförsäkrade pga nya regler. Men bra att man gör det så snabbt som möjligt. Då har man iaf tid för att reparera skadan.
2017-03-23, 12:28
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Jag vill höra fakta och inte rykten, egna åsikter eller förvrängda kommentarer där man tar bort delar som är viktiga för helheten endast för att delar av det hela stödjer ens egna agenda.
Här är ett perspektiv:

http://circa.com/politics/government/if-proven-true-nunes-surveillance-revelations-raise-concerns-about-civil-liberties
2017-03-23, 12:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Här är ett perspektiv:

http://circa.com/politics/government/if-proven-true-nunes-surveillance-revelations-raise-concerns-about-civil-liberties

Tack, det där var mycket hälsosammare än att försöka rota igenom allt skit som har skrivits medan man sov.

Så om jag förstår allt rätt så har vita husets egna undersökning nu blivit sedd som partisk och senaten vill starta en egen undersökning?
2017-03-23, 12:41
Medlem
Citat:
Tack, det där var mycket hälsosammare än att försöka rota igenom allt skit som har skrivits medan man sov.

Så om jag förstår allt rätt så har vita husets egna undersökning nu blivit sedd som partisk och senaten vill starta en egen undersökning?

Njaa skulle mer beskriva det som fan vi kan inte längre hålla saker hemligt från Trump så låt oss få in människor som kommer ljuga och föra Medias, demokraternas samt FBI och NSA story.

Det var en whistleblower som gav Nunes informationen.

Informationen har säkert varit där länge men sättet Nunes framförde informationen på gör att Ryssland grejen avtar och Trumps Obama grej blir 50/50 rätt for honom.
Senast redigerad av seeeg321 2017-03-23 kl. 12:45.
2017-03-23, 13:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Det är hopplöst enligt mig. Man får väl låta utredningen nu ta sin tid, den tid nu som krävs..

Msm ägnar sig ju närmast åt spekulationer utav vad som händer, som man "smetar på" en tjock, fet rubrik. Inte så många hårsmåner ifrån "fake news". Man antyder och hoppas..

När det är sagt.., så förefaller Trump att ha lugnat ner sig med beskyllningar via twitter, dvs efter "Obama-beskyllningen".

Börjar att tro att "polletten har trillat ner" för honom. Han begriper hur tölpaktig han har framstått..
2017-03-23, 14:21
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
När det är sagt.., så förefaller Trump att ha lugnat ner sig med beskyllningar via twitter, dvs efter "Obama-beskyllningen".

Börjar att tro att "polletten har trillat ner" för honom. Han begriper hur tölpaktig han har framstått..

Så har det nog varit under varje storm i ett vattenglas

Om du hade rätt skulle Trump "ber om ursäkt" (som vid PussyGate eller BirtherGate).
2017-03-23, 14:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Så har det nog varit under varje storm i ett vattenglas

Om du hade rätt skulle Trump "ber om ursäkt" (som vid PussyGate eller BirtherGate).

De ursäkterna kom dock när allt hade lugnat ner sig och inte mitt i stormen
2017-03-23, 14:31
Medlem
Trumps intervju med Time Magazine igår.

http://time.com/4710456/donald-trump-time-interview-truth-falsehood/?xid=homepage

Lite svårt att läsa på grund av att Trump inte kan ge ut hela meningar så man behöver video på intervjun men lycka till.
2017-03-23, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
[/b]

Njaa skulle mer beskriva det som fan vi kan inte längre hålla saker hemligt från Trump så låt oss få in människor som kommer ljuga och föra Medias, demokraternas samt FBI och NSA story.

Det var en whistleblower som gav Nunes informationen.

Informationen har säkert varit där länge men sättet Nunes framförde informationen på gör att Ryssland grejen avtar och Trumps Obama grej blir 50/50 rätt for honom.
Hur dum får man vara? De anklagas för samröre med ryssar men utreds utav en kommitté som till hälften består av republikaner som gör allt för att få det till ett problem om läckor inom FBI. Ett dygn senare går Nunes ut med information som han fått från sina egna läckor Till och med McCain vill se en oberoende utredning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in