2017-03-23, 06:56
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Haha fyfan... Man skrattar ju åt sig själv i efterhand eller när andra berättar om det men när det väl händer en själv.. Vet inte asså det går inte ens att beskriva med ord hur illa det känns. Går visserligen över några minuter senare men precis mitt upp i det så skulle jag nog beskriva det som bland det värsta/äckligaste känslan jag någonsin känt.

Man vill ju gråta men det går inte.. men skriker, tänker på att slå dosan men mitt upp i det vet jag att jag inte har pengar så skiter i det så slutar oftast med att jag tar en kudde eller nått mjukt och kastar i väggen. Sparka foten allt man har i väggen/byrån e också en klassiker och det slutar upp med att man även får skitont på köpet.

Hatar det haha

Haha ja precis..brukar slå sönder en kudde jag har nära mig i soffan , har även vräkt kontrollen i väggen några gånger , det här med o förlora är inte min grej, tragiskt man gör det så ofta bara, har inga problem med en förlust när jag möter någon som är bättre en mig då tänker ja ok shit han e grym ska försöka lära mig något. Det e dem här jämna matcherna som står o väger fram o tillbaka och straffsparkark avgörande, jag lyckas alltid på något jävla sett förlora dem , även om jag räddar hans 2 första och sätter mina 2 första, när det är över har jag förlorat det står skrivet i sten.
Citera
2017-03-23, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tips på OTW kort att investera i inför helgen? Som är givna i sina landslag..

Har inte satt mig in i det så mycket ännu men vet att Tyskland möter Azerbadjan borta så får Sané starta finns ju där en bra möjlighet.

Såg att han går för 90k dock känns som en alldeles för stor chansning eftersom han kommer gå för 1k i sommar om han inte får If
Citera
2017-03-23, 09:49
Medlem
vapor21s avatar
Varför avbryts 3/4 matcher efter lineup? Kostar ju sjukt mycket kontrakt när det händer hela tiden.

Edit: sex matcher i rad har avbrutits nu...

Edit2: åtta matcher blev det... Det är inte heller så att mitt internet är dåligt. Kul stats man får på sina spelare dessutom.
Senast redigerad av vapor21 2017-03-23 kl. 09:59.
Citera
2017-03-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Haha fyfan... Man skrattar ju åt sig själv i efterhand eller när andra berättar om det men när det väl händer en själv.. Vet inte asså det går inte ens att beskriva med ord hur illa det känns. Går visserligen över några minuter senare men precis mitt upp i det så skulle jag nog beskriva det som bland det värsta/äckligaste känslan jag någonsin känt.

Man vill ju gråta men det går inte.. men skriker, tänker på att slå dosan men mitt upp i det vet jag att jag inte har pengar så skiter i det så slutar oftast med att jag tar en kudde eller nått mjukt och kastar i väggen. Sparka foten allt man har i väggen/byrån e också en klassiker och det slutar upp med att man även får skitont på köpet.

Hatar det haha
Haha det är jag varje helg, lagget under WL kan göra en så jävla förbannad. Det roligaste är att jag alltid säger till mig själv "denna helgen ska jag vara lugn" men jag håller det fan aldrig! Åker jag på lite bullshit i några matcher kommer tilten fram. Mötte ett laggande svin i helgen som var så sjukt äcklig, spelade sjukt fittigt och hade sjukt tur. Efter ett avgörande mål på långskott i slutet av matchen så tappar man sinnet helt skriker o svär och när han sedan springer o dabbar så blir det att man slår dosan i soffan stenhårt. Turligt nog höll dosan iallafall. Slog till o till polaren lite lätt när jag trodde han satt och filma efter ännu en WL tilt. Har iallafall inte förstört skivan eller ett bord som polaren gjort iallafall =)
Citera
2017-03-23, 10:29
Medlem
sonofnatures avatar
Ska prova la liga !
Tips på billiga spelare ?

Då menar jag runt 750-5000 per snubbe !

4-1-2-1-2 (2)

Gärna bra pass spelare .
Trött på spelare som passar som berusade fåglar !
Citera
2017-03-23, 10:42
Medlem
vapor21s avatar
Har nu spelat endast en match med Martial (1 mål, 1 ass) men enligt ståtsen så har han spelat 9 matcher...
Citera
2017-03-23, 10:47
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Har nu spelat endast en match med Martial (1 mål, 1 ass) men enligt ståtsen så har han spelat 9 matcher...
Haft honom på bänken?
Citera
2017-03-23, 10:54
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Haft honom på bänken?
Nej, men varje match avbryts precis innan den ska starta.
Bänken tar inga kontrakt.
Citera
2017-03-23, 11:20
Medlem
Sitter nu på detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/2599190

Byter ingame till 4-3-1-2 har Eriksen som CAM, Gueye som CDM och kante till vänster. Sissoko går ut. Tanken är att ta in en spelare på mitten istället för Sissoko, men vet inte vem. Några förslag?

Budget 200-300k

Mvh
Citera
2017-03-23, 12:08
Medlem
CashMan-s avatar
Helvete vilken dålig spelkänsla det va idag..
E spelet ännu mer paj nu efter uppdateringen?
Citera
2017-03-23, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-

Nej tvärtom! Har aldrig spelat så bra som jag gör nu, div 2 here I come!
Citera
2017-03-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-

första matchen flöt som fan..andra spelarna är som kola..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in