2017-03-22, 20:54
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Verkar inte komma nån birthday eller priskrasch snart så tänkte köpa Neymar, Suarez, Bale och MOTM-Casemiro. Är de något att ha? Bara spelat med Suarez innan. Bale och Neymar kostar ju en del..
Citera
2017-03-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Verkar inte komma nån birthday eller priskrasch snart så tänkte köpa Neymar, Suarez, Bale och MOTM-Casemiro. Är de något att ha? Bara spelat med Suarez innan. Bale och Neymar kostar ju en del..

Neymar = GUD. Skjuter med båda fötterna, lika bra, men tycker ej han är värd pengen om man inte utnyttjar hans 5 star skills. Då kanske SIF carrasco passar en bättre
Citera
2017-03-22, 22:04
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Använt IF Casemiro och han är sjukt bra!
Citera
2017-03-22, 22:21
Medlem
tips på OTW kort att investera i inför helgen? Som är givna i sina landslag..
Citera
2017-03-22, 22:45
Medlem
Hur i h*lvete ska man lyckas vinns på detta skitspel!? Jag har spelet och målchanserna men förlorar ständigt på dessa j*vla kontringarna. Alla andra verkar sätta frilägen som smör medans jag sätter 50/50.

Ni som är proffs, hur gör jag för att vinna utan att själv spela tråkig extremdefensiv med kontringar?
Citera
2017-03-22, 22:57
Medlem
Ni som gjort SBC Suarez på PS4 hur mkt fick ni lägga i Coins?
Sugen men funderar på om det är värt det, siktar ju på att bygga lag med Ronaldo och Messi framåt våren så nog kmr han till användning
Citera
2017-03-22, 23:03
Medlem
emPhazers avatar
Hallå gott folk!!

Har precis som några andra här inne fastnat lite känner jag. Har ett helt okej lag som funkar (för mig iaf). Det är dock inget särskilt dyrt lag och nästan inga IFs eller annat krafs. Men jag är stabil i division ett och lirar väl lite WL när jag har tid och ork.

Vad hade ni pr0gäjm0rz gjort med det här: https://www.futbin.com/17/squad/2592367

Jag har 85k på banken och är väldigt öppen för förslag. Dock vill jag köra vidare på formationen.
Finns det några trade-klipp man kan göra med min blygsamma kassakista?

Tack och åter tack på förhand
Citera
2017-03-22, 23:11
Medlem
Citat:

Tror vi kommer se fut birthday på fredag. Inga belägg för det direkt men kan EA verkligen skippa ett sånt här event? Dom tjänar väl massa pengar på det?
Citera
2017-03-22, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Ni som gjort SBC Suarez på PS4 hur mkt fick ni lägga i Coins?
Sugen men funderar på om det är värt det, siktar ju på att bygga lag med Ronaldo och Messi framåt våren så nog kmr han till användning

Svårt o säga men gissar på runt 6-700 tusen. Sen får du ju massa packs oxå så det beror på ju på hur tur du har i dom också plus att du får 30k tillbaks i slutet.
Citera
2017-03-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaervshjofakse
Hur i h*lvete ska man lyckas vinns på detta skitspel!? Jag har spelet och målchanserna men förlorar ständigt på dessa j*vla kontringarna. Alla andra verkar sätta frilägen som smör medans jag sätter 50/50.

Ni som är proffs, hur gör jag för att vinna utan att själv spela tråkig extremdefensiv med kontringar?

Kolla massa guides på youtube. Börja med defensiven och försök bemästra det.
Citera
2017-03-22, 23:25
Medlem
Okej gjorde sbc suarez, på alla 20 packs så fick jag fährmann som highest rating, vet inte vad jag ska tycka...
Citera
2017-03-22, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Okej gjorde sbc suarez, på alla 20 packs så fick jag fährmann som highest rating, vet inte vad jag ska tycka...

Jag har fortf Barca o Real kvar. Har haft ganska nice packs, har fått Benzema o Chiellini vad jag kommer ihåg. Säkert något mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in