Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det var 2 zucchinis inte gurkor.
2) Det är mycket trevligare att resa någonstans där du känner folk eller hur?
3) Men när du lagar mat, tecknar, eller lägger upp en video där du tar 2 gurkor analt då krävs det ansträngning. Om du betalar för att någon ska laga mat åt dig då krävs det ingen ansträngning.
4) TM människor skryter med saker som är "fake fina" som de köper i en affär. Att skryta med något som är "fake" är definitionen av tacky.
5) För att restaurang är som att dela kock och matsal med en massa folk som du inte känner. Det är som att duscha på gymmet istället för hemma.
6) "Duschen på mitt gym är jättebra mycket bättre än vad jag har hemma jag unnar mig att gå dit även fast det är dyrt". Hur mycket av en luffare är man då?
1) Ja men att tvingas betala hotell för att man inte har några vänner är sorgligt.
2) Att dessutom skryta med att man betalade flera 1000 kronor per dag för att man är socialt utstött är patetiskt.
Zucchinis? Men då är det okej. Gurkor är white trash, gula pumpor i rumpor är tacky, zucchinis ska det vara.
Jag reser för att uppleva något nytt och träffa nya människor.
Det är inte ansträngande att laga mat. För mig skulle det vara en ansträngning att köra upp grejer i röven men du som är van kräver nog mer än ett par zucchinis för att bli ansträngd i rövhölet. Det är ju som ett enormt svart hål mellan dina sladdriga skinkor. I nästa Star Trek-film kan de byta ut "åh nej, vi närmar oss det svarta hålet, vi kommer dö" till "åh nej, vi närmar oss Babianens rövhål, vi kommer dö"
Aha så köper man en chesterfieldfåtölj så är den fake fin men om man bygger en fåtölj full med kvisthål så är den fin på riktigt? Vad bja att du bejättade det. Kan du bejätta något mej föj alla bajnen?
Det är bara du som jämför restaurangbesök med att duscha på gymmet.
Luffare går inte på gym. De är fullt upptagna med att dra zucchinis ur röven så att de kan gå normalt istället för att gå som "John Wayne i en western"..
Jag känner inte människor i all världens länder. Får jag inte resa utomlands för det? Ska du bestämma vad jag får göra?
Är skådisar, politiker, kändisar, affärsmän, rockstjärnor etc socialt utstötta för att de bor på hotell när de jobbar utomlands, befinner sig på turne etc?
Varför har du risgrynsgröt mellan öronen?