2017-03-21, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keckoish
Vad brür sig väl tysken om det?
vilken jävla tysk lallar du om.
Citera
2017-03-21, 21:31
Medlem
keckoishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kcabhsalfflashback
vilken jävla tysk lallar du om.

Jag menar alla de tyskar som ser serien i Tyskland. Var ju samproduktion med tyska ZDF. Är eventuellt betydligt fler som ser den där, än här.
Citera
2017-03-22, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lagcats
Dock synd att hälften av Mimitzas eller hur man stavar dog.
Mimitzas stavas Mimicas och dog stavas dog.
Citat:
Ursprungligen postat av JanTaliban
Jaha … är det nån som har nåt bra förslag på logiken kring att Majmun i början dödade gubben som hade båtskjulet?
Det var väl någon i början på serien som nämnde att Zvonomir gillade svenska skärgårdsporrfilmer från 60- och 70-talen och ville producera liknande i ett båtskjul?
Senast redigerad av pethom 2017-03-22 kl. 01:42.
Citera
2017-03-22, 07:09
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Jasså då tog hon ju en jävla risk med sin son så skulle ju aldrig någon göra på riktigt
Vilken tur då att detta är på tv. Själv skulle jag aldrig försöka koka metamfetamin om jag blev fattig och behövde pengar till min cancerbehandling. Lite riskfyllt. Sen kan jag inget om kemi heller.
Citera
2017-03-22, 09:14
Medlem
Vad är detta för serie? Det slutar ju innan handlingen blir riktigt avslutad. Tycker det saknas åtminstone ett avsnitt där frågan om infiltratören avslöjas. Eller är det en andra säsong planerad ? Men ser inte hur det skulle gå då större delen av Mimicas familjen är borta.
Citera
2017-03-22, 11:29
Medlem
keckoishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmax
Jag hade mina förhoppningar att stugan skulle hollywoodsprängas i bitar i slutet, men klart som fan att Björn som hade vaknat ur sitt ide skulle panga ihjäl dem med ett jaktgevär.

Nödvärnssituationen blir mer uppenbar om Chippen kutar över det öppna fältet med pistolkulorna vinande runt öronen, än om Davor med flera bara uppehåller sig i en stuga. Hade huset smällts i luften hade det varit fråga om simpelt mord.
Citera
2017-03-22, 14:21
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jfri
Vad är detta för serie? Det slutar ju innan handlingen blir riktigt avslutad. Tycker det saknas åtminstone ett avsnitt där frågan om infiltratören avslöjas. Eller är det en andra säsong planerad ? Men ser inte hur det skulle gå då större delen av Mimicas familjen är borta.
Jag har också svårt att släppa det där slutet. Om nu Magnus är enda läckan så är det mycket som blir obegripligt, inte minst att hans chef säger att en ny chef för organiserad brottslighet måste komma inifrån för att strax därefter sätta Hanna att utreda läckan. En ny chef måste väl för fan komma utifrån innan läckan är hittad! Dessutom gissar jag att en läcka på enheten för organiserad brottslighet måste utredas på lite högre nivå, kanske av SÄPO?
Citera
2017-03-22, 14:33
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig1984
Mobsterledarens fru som blev skjuten var med i bonde söker fru 2015 och sökte till älgbonden Daniel Johansson. Hon blev dock dissad av hnm.
TACK! Fy fan, har funderat och googlat sedan första avsnittet men inte fått någon träff på vem som spelade henne.
Citera
2017-03-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vilken tur då att detta är på tv. Själv skulle jag aldrig försöka koka metamfetamin om jag blev fattig och behövde pengar till min cancerbehandling. Lite riskfyllt. Sen kan jag inget om kemi heller.
Ja detär på tv men man beh ju inte göra det orimligt för det
Citera
2017-03-22, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keckoish
Jag menar alla de tyskar som ser serien i Tyskland. Var ju samproduktion med tyska ZDF. Är eventuellt betydligt fler som ser den där, än här.
Citera
2017-03-22, 19:46
Medlem
sfrges avatar
Ser inte Blanca alltför uberariskt blond ut för att vara från Kroatien?
Är hon och Davor halvsyskon? Dom är ju inte direkt lik varann. 😁
Sandra Redlaff heter hon som spelar Blanca i alla fall och är ungefär hur snygg som helst.
Citera
2017-03-22, 20:03
Medlem
keckoishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kcabhsalfflashback

Ta dig för pannan bäst du vill. Om ZDF stod för merparten av budgeten, så lär det vara av underordnad betydelse, om Djursholm trafikeras av 606:an, eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in