2017-03-21, 15:42
Medlem
tuggishs avatar
Löste Suarez SBC igår och lirade med honom. Riktigt bra!

Bland de mer enklare sätten att skaffa en superstjärna tycker jag.

Rekommenderas!
Citera
2017-03-21, 16:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Så skönt att straffsparksvisaren tagits bort från FUT Champs! Jag har aldrig fått ha den visaren, utan alltid kört utan, vilket jag känt varit orättvist.

Men jag vinner 4/5 straffsparksläggningar så ni som känner panik, när ni väl fått grepp om det så kommer ni slå straffarna lika bra som när pilen finns där!

Tycker straffar är hemska i detta spel. Min procent är kanske 50/50. Även om jag skjuter åt ett håll som målvakten inte går åt, är det så jävla lätt att missa. Har faktiskt bäst lycka med mina panenka-straffar...

Jag tycker också systemet suger balle. Varför måste man skjuta hårt för att skjuta högt, och löst för att skjuta lågt? Placering och skottkraft helt olika saker i verkligheten, men i den här upplagan hänger de samman.

Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Löste Suarez SBC igår och lirade med honom. Riktigt bra!

Bland de mer enklare sätten att skaffa en superstjärna tycker jag.

Rekommenderas!

Funderar lite smått på att använda SBC Gameiro för att lösa SBC Suarez, då jag bara lirar med en striker och inte är helt nöjd med Gameiro. Det funkar väl?
Citera
2017-03-21, 16:33
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Funderar lite smått på att använda SBC Gameiro för att lösa SBC Suarez, då jag bara lirar med en striker och inte är helt nöjd med Gameiro. Det funkar väl?

Ja det tycker jag! Offrade själv en del kort för att klara den här SBC:n. Gamiero SBC skulle jag offra utan att blinka.
Citera
2017-03-21, 16:58
Medlem
Hej,

En fråga till alla:
Vad brukar folket ha på "Löphjälp vid autoväxling"

Det finns antingen ingen, låg eller hög.

Jag har haft hög tidigare men börjat med låg. Vet fan inte ens om det ger någon skillnad?
Att byta spelare kan vara ett jävla helvete över lag ändå så...
Citera
2017-03-21, 18:52
Medlem
Har hört en del om att det kommer komma en ny xbox-konsol i slutet på året. Hur kommer det påverka fifa på Xbox one tror ni? Tänkte om det är värt att köpa en konsol nu eller om det kanske är bättre att vänta tills dom släpper sin nya.
Citera
2017-03-21, 19:02
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Var fan är fut birthday?
Citera
2017-03-21, 19:58
Medlem
Kan man söka på en användare någonstans för att se vilken nivå han är på? T.ex hans resultat i FUT Champions?
Citera
2017-03-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Har hört en del om att det kommer komma en ny xbox-konsol i slutet på året. Hur kommer det påverka fifa på Xbox one tror ni? Tänkte om det är värt att köpa en konsol nu eller om det kanske är bättre att vänta tills dom släpper sin nya.

Källkritik min vän.. Källkritik.

Men om det stämmer så är det redan ett nytt fifa på g. Vi får se då.
Citera
2017-03-21, 20:24
Medlem
Johansfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone

Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Källkritik min vän.. Källkritik.

Men om det stämmer så är det redan ett nytt fifa på g. Vi får se då.

Duger Xbox hemsida som källa? http://www.xbox.com/sv-SE/project-scorpio
Citera
2017-03-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johansfrukt
Duger Xbox hemsida som källa? http://www.xbox.com/sv-SE/project-scorpio

Japp. Och nu när jag har läst så ska det tydligen enda stora skillnaden vara stöd för 4K, och prestandamässigt är skillnaden marginell. Så varför skulle det beröra FIFA, när de flesta om inte alla spel kommer kunna spelas på båda konsoler? Det var det jag menade med källkritik. Nu när du hänvisade till XBOX sida, måste du känna dig klyftig. Du dumförklade ju mig NÄSTAN.
Citera
2017-03-21, 21:12
Medlem
eshkoshkas avatar
Jaha, så marknaden är delvis sönder precis som det var under FUT15 (?) där kort inte kommer fram om man inte söker på ett specifikt pris. Hittade ingen IF för 12500, men när jag sökte på 13000 kom det fram en hel del för 12000 BIN. När jag sänkte till 11500/11750 kom det fram ytterligare ett par. Man ska allt söka på en hel del olika priser för att hitta alla kort.

Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Japp. Och nu när jag har läst så ska det tydligen enda stora skillnaden vara stöd för 4K, och prestandamässigt är skillnaden marginell. Så varför skulle det beröra FIFA, när de flesta om inte alla spel kommer kunna spelas på båda konsoler? Det var det jag menade med källkritik. Nu när du hänvisade till XBOX sida, måste du känna dig klyftig. Du dumförklade ju mig NÄSTAN.
Kan ju vara så att det nya stora i FIFA 18 blir att det är 4k-kompatibelt.
Citera
2017-03-21, 21:13
Medlem
Skön uppdatering.
Går inte att spela matcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in