Citat:
Ursprungligen postat av
lucifersatan
När man lyfter en låda te.x.. Nej, inga pushpressar, det är en annan övning. Men bålen används mycket, den ska ju hålla kroppen i rätt läge. Bänkpress fysik med extrema bröst tilltalar mig inte så mycket.
Joo, Paralympics. Dom är extremt imponerande eftersom dom kör smalt och inte svankar som jävla mongon. Sånt gör sporten till nån slags parodi och därför kommer den aldrig bli en olympisk sport. Intressant artikel. Joo förstår att de förbjöd pressen

Jo jag vet. Jag är 40år. Jag har även jag tränat främst för att bli stark. Men med åren iaf för mig så är det mer viktigt hur kroppen ser ut. Styrka har jag så det räcker för vardagslivet, garanterat. Vi skiljer oss vid synen med bröstmuskler rejält. För mig är det bröst och rygg som gäller. Sen biceps, triceps. Axlar kör jag bara hantellyft framåtlutad samt åt sidan då stående. Bänkpress och skivstångsrodd är nr 1 övningar. Sen knäböj för ben liksom bara.

Vader har jag 47cm utan träning, jag är tung.
Nu vid 40år så är det max jävla stor jag ska bli. Rejälaste testo/deca kuren någonsin. Runt en 140kg kroppsvikt är målet. Vid 50år blir det armhävningar, chins, dips med ryggsäck + lite skivstång & hantlar vad gäller ren axlar, armar.
Vi har alla olika mål med vår träning. Jag vill bli stoooor. Med rejäla jävla hudbristningar.

Bara smacka på. Högrepp, lågrepp med perfekt utförande.
TESTO evigt ung till döden.