Citat:
Men låt dem dra igång en tävling, det skiter väl jag i. Vadå acceptera detta pris? Vem som helst får väl ha en tävling, inte upp till mig att ifrågasätta eller ägna tankemöda åt.
Du tänker inte att det finns en fara att ge sig in på ett område med tanken 'jag vet jag har rätt'? Finns det inte en risk att dina förutfattade åsikter grumlar din omdömesförmåga kring faktan som ligger på bordet?
Vilken facebookkommentar? Visa en skärmdump.
Trams det är ingen plikt. Släpp det nu.
Du tänker inte att det finns en fara att ge sig in på ett område med tanken 'jag vet jag har rätt'? Finns det inte en risk att dina förutfattade åsikter grumlar din omdömesförmåga kring faktan som ligger på bordet?
Vilken facebookkommentar? Visa en skärmdump.
Trams det är ingen plikt. Släpp det nu.
Jag borde också skita i denna tävling men det blir så när man råkar bli sittande framför datorn och inte vill göra det andra som man egentligen borde göra.
Men jag har inte gett mig in i något med en förutfattad mening men har, efter noggrant övervägande, kommit fram till vad som är rätt och säger därefter att jag vet. Fakta är dock inte en faktor här eftersom det inte finns några tillförlitliga sådana.
Jag har ingen skärmdump eftersom jag inte tog någon men hon skrev något ironiskt, med en bifogad smiley, om att det var "tur" att han var där. Därefter raderades detta snabbt och de började hävda att de inte ens har haft kontakt med varandra. Det är alltså främst själva döljandet och ironiserandet som här är intressant för det visar hur medvetna de är om det spel som pågår.
Nej det är inget trams med att vi lever i en demokrati även om jag förstått att de med din agenda tycker det.