2017-03-19, 15:47
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Du kvalar in till nästa wl genom att vinna div 1
Det gör man genom att stanna kvar också. Eller genom att gå upp från div2. Det är så jag tagit mig till WL, hatar kvalet.

Är 14p för att stanna kvar i div1 och då får man 7500 coins. Om man vinner krävs 23p (har jag för mig) och man får 15000 coins. Men undrar om man får nåt kit eller nåt annat roligt
Citera
2017-03-19, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det gör man genom att stanna kvar också. Eller genom att gå upp från div2. Det är så jag tagit mig till WL, hatar kvalet.

Är 14p för att stanna kvar i div1 och då får man 7500 coins. Om man vinner krävs 23p (har jag för mig) och man får 15000 coins. Men undrar om man får nåt kit eller nåt annat roligt

Nepp man får bara 15K tyvärr. Lite tråkigt hade varit kul med ett kit eller nåt pack iallafall.
Citera
2017-03-19, 15:54
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Riktigt dåliga rewards för o vinna ettan. Just nu är bara WL det som är värt och spela. I veckorna finns de inte mycket o spela
Citera
2017-03-19, 16:10
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
När jag var som ivrigast så hann jag nästan alla redan på fredagen. Nu spelar jag bara WL vid varje månadsstart. Missar jag en i loppet av månaden skiter jag i det. Är ute efter månadspriserna.

Jag kör fitnesskort inför varje match i WL.
Dra åt helvete. 40 raka en och samma dag? Eloge.

Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Inga problem de helger man inte har något speciellt o göra, har 12 matcher kvar o spela av imorgon. Jag kör ny elva varje match så har alltid 99 på utespelarna. Målvakten brukar jag dra ett konditionskort på när han ligger runt 95
Det hade kanske varit fullt möjligt om familjen är borta iofs. Då kan man ju faktiskt gibba lite närsom under dagen.
Citera
2017-03-19, 16:12
Medlem
http://www.futhead.com/17/squads/5272997/
Denna elva är fantastiskt bra. Mittbackarna är helt sjuka. Man får så mycket mittback för pengarna. Hur kan Bernardo vara så billig? Helt galen högerytter för ca 40K. Kan inte förlora i WL med denna.
Citera
2017-03-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
http://www.futhead.com/17/squads/5272997/
Denna elva är fantastiskt bra. Mittbackarna är helt sjuka. Man får så mycket mittback för pengarna. Hur kan Bernardo vara så billig? Helt galen högerytter för ca 40K. Kan inte förlora i WL med denna.

Hur många matcher har du kört med Bernardo?
Var väldigt onöjd med honom tyvärr, bytte ut honom mot Thauvins 86ratade IF, funkar mycket bättre redan
Citera
2017-03-19, 18:03
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Dra åt helvete. 40 raka en och samma dag? Eloge.

Det hade kanske varit fullt möjligt om familjen är borta iofs. Då kan man ju faktiskt gibba lite närsom under dagen.

Ja har man familj förstår jag att prio inte ligger på att nöta fifa på helgerna. Då blir de lite jobbigare att komma upp i 40.

Dock enormt störigt att de kan skilja så mycket när man spelar på dygnet. I natt gick de asbra, i förmiddags åt helvete o lirade nu på eftermiddagen o då tog jag 5 raka.
Citera
2017-03-19, 18:09
Medlem
När är det billigast att köpa lag ?
Om ni satt på 6 millar vad skulle ni göra?
1 köpa ett lag nu
2 hålla pengarna till tots ???
Citera
2017-03-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
När är det billigast att köpa lag ?
Om ni satt på 6 millar vad skulle ni göra?
1 köpa ett lag nu
2 hålla pengarna till tots ???
Skulle köpa 99-Ronaldo för runt 4-5 miljoner eftersom han ändå är statmaxad.
Citera
2017-03-19, 18:47
Medlem
Mitt första WL denna helg. Tyvärr en helg då jag haft lite tid att spela. Har bara hunnit med 10 matcher och 5 vinster. Ska se om jag kan hinna med o försöka vinna 3 till ikväll o komma upp till Silver 3.

Hade förväntat mig att det skulle vara värre efter vad man har läst här. Spelet har flytit på bra i alla matcher utom en. Inte mer svettigt än att spela i div 1-2 av de jag spelat hittills.

Det enda som varit skillnad från divisionsspel är väl att fler varit jävligt fega i slutet av matcherna vid ledning. Tar sig till hörnflaggan och skyddat bollen, har svårt som faaan att ta bollen där...

Någon som har tips angående det? Dem få ggr jag får tag i bollen går den till hörna eller inkast. Jag drar dit med en gubbe och sätter medspelarpress också. Försökte efter ett tag bara glidtackla i ren frustration och för att testa något annat. Blev såklart oftast frispark och om jag träffa boll, ja inkast eller hörna.. o så börjat idioterna om. Så jävla irriterande den grejen. Tag gärna emot tips hur man skall agera i dessa situationer.

Annars så har WL varit en positiv upplevelse. Varit riktigt kul trots 5 vinster och 5 förluster. Ser redan fram emot nästa helg som jag redan är kvalificerad till Då ska jag se till att hinna lira minst de dubbla antalet matcher iaf. Svårt hinna mer med två små barn hemma.
Citera
2017-03-19, 18:59
Medlem
Herculandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hade förväntat mig att det skulle vara värre efter vad man har läst här. Spelet har flytit på bra i alla matcher utom en. Inte mer svettigt än att spela i div 1-2 av de jag spelat hittills.

Så fort du hamnar på guld så kommer du möta betydligt hårdare motstånd.

Tex om du vunnit 18 matcher, förlorat 5-6, då kommer du hamnar med spelare i samma nivå..

Sist jag hamnade i en riktigt bra streak fick jag möta elit/topp100 spelare och då insåg jag hur jävla dålig jag är Även om jag i vissa matcher tog det till straffar etc så var de överlag bättre på i princip varje position.
Citera
2017-03-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack
Okej, kanske borde köpa Scarface för alla pengsr man har nu och vänta in den då. Borde ju kunna bli bra utdelning tycker jag

Köp upp alla högratade bundesspelare och ha i klubben slipper du fylla tradelistan. sen tror jag Lahm för 16-18k är den som kommer ge mest vinst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in