2017-03-18, 23:27
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Märker sällan av delay. Det som stör mig mest är det momentum motståndaren får när man gör mål, och i slutet på matcherna när man leder med 1 mål. Då plötsligt får spelarna fart. Ens egna missar dom lättaste passningarna osv. Det är lite irriterande. Någon som vet hur man ska göra mot de där?

Det är en myt, att spelarna slutar springa osv.
Citera
2017-03-18, 23:33
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vad spelar du på för skärm?
En skitskärm med 5ms. Sålde min 144hz i början av veckan. Verkar dock som jag råkade ut för ett par matcher tidigare ikväll som var skit men nu känns det bra igen, även på datorskärmen.
Citera
2017-03-19, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det är en myt, att spelarna slutar springa osv.

Nej de slutar inte springa. Men motståndaren får en boost när man gör första målet. Den bootsen ger sig efter någon minut. Och när man leder med 1-0 så trycker motståndaren på som fan i 88' minuten. Har de att göra med moralen tro? Extremoffensivt osv?
Citera
2017-03-19, 00:50
Medlem
eshkoshkas avatar
Hur hinner ni med 40 matcher? Jag har lirat 15 matcher över två dagar, så har alltså 25 matcher kvar imorgon... Tjena.

Vid vilken fitness använder ni fitnesskort eller annat lag?
Senast redigerad av eshkoshka 2017-03-19 kl. 00:54.
Citera
2017-03-19, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Hur hinner ni med 40 matcher? Jag har lirat 15 matcher över två dagar, så har alltså 25 matcher kvar imorgon... Tjena.

När jag var som ivrigast så hann jag nästan alla redan på fredagen. Nu spelar jag bara WL vid varje månadsstart. Missar jag en i loppet av månaden skiter jag i det. Är ute efter månadspriserna.

Jag kör fitnesskort inför varje match i WL.

Finns det någon som spelar med Neymar här?
Citera
2017-03-19, 01:58
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka

Inga problem de helger man inte har något speciellt o göra, har 12 matcher kvar o spela av imorgon. Jag kör ny elva varje match så har alltid 99 på utespelarna. Målvakten brukar jag dra ett konditionskort på när han ligger runt 95
Citera
2017-03-19, 11:26
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Något värde i prima elektrum paketen eller?

Har dålig koll för stunden , skulle behöva lite investeringstips? har 100k över som behöver växa.
Citera
2017-03-19, 12:54
Medlem
Shanklygatess avatar
Fy fan varför ger man sig på o spela på dagtid för? Torskar alltid en massa när jag gör det men ändå tänker man att nae de kan inte va likadant varje helg. Men visst fan drar man på sig 5 raka torsk och mina 17 segrar med 12 matcher kvar är nu 17 med 7 kvar. Blir så lack på en själv.
Citera
2017-03-19, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
När jag var som ivrigast så hann jag nästan alla redan på fredagen. Nu spelar jag bara WL vid varje månadsstart. Missar jag en i loppet av månaden skiter jag i det. Är ute efter månadspriserna.

Jag kör fitnesskort inför varje match i WL.

Finns det någon som spelar med Neymar här?
Bytte från Sif Carrasco till Neymar och Neymar känns mkt vassare. Mer svårstoppad. Bättre finner. Löper bättre. Bättre avslut.
Citera
2017-03-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ifall de följer tidigare tempo, första-andra veckan i april.

Okej, kanske borde köpa Scarface för alla pengsr man har nu och vänta in den då. Borde ju kunna bli bra utdelning tycker jag
Citera
2017-03-19, 15:40
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Någon som fått mer än lägsta möjliga på dessa gold pots? (st patricks sbc) jävla rip off får bara lägsta möjliga
Fick 50k på den lägsta där lägsta är 20k.

Fan ska man orka mer WL? Har bara 4vinster på typ 11 matcher och man mår ju psykiskt dåligt av skiten...

Får man nåt speciellt om man tar titeln i div1? Var nära senast.
Citera
2017-03-19, 15:42
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Fick 50k på den lägsta där lägsta är 20k.

Fan ska man orka mer WL? Har bara 4vinster på typ 11 matcher och man mår ju psykiskt dåligt av skiten...

Får man nåt speciellt om man tar titeln i div1? Var nära senast.

Du kvalar in till nästa wl genom att vinna div 1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in