2017-03-18, 18:04
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Fint att du har något att syssla med på fritiden.

Intressant "svar".
Citera
2017-03-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av häger
Herregud, tänk lite människa. Det kan ju vara så att hon har polskt ursprung - alltså född av polska föräldrar - men född och uppvuxen i London, England (för att hennes polska föräldrar flyttat dit, vet inte hur tydligt jag måste göra detta *suck*). Då blir det att hon är en polska uppvuxen i London, alltså "en polsk blondin som kommer från London" (det är ganska självförklarande att hennes ursprung och rötter däremot är från Polen som polsk tjej, men det är inte det man åsyftar här med var hon är "from", för det nämns redan i att hon är "polish"). Hon kan ha emigrerat till USA eller vilket land han som skrev kommentaren kommer ifrån, t.ex. för att London är så jävla slagginfesterat (tredje världen-ifierat) av undermänniskor.

Ditt inlägg är så jävla korkad. Han som spelade Anakin Skywalker (Hayden Christensen) är svenskättling, han har delvis svenskt ursprung. Låt säga att han var 100% svensk född av svenska föräldrar, men uppvuxen i USA/Kanada. Då blir ditt svar: "Svenskar kommer inte från Kanada, om man har svenskt ursprung, alltså om man är etniskt svensk, men föds i Kanada, då är man kanadensare!" Du är dum i huvudet - bara sett till landstillhörigheten och medborgarskapet och kulturellt, skulle jag varit född i USA hade jag säkert varit amerikansk kulturellt, min landstillhörighet varit USA och medborgarskapet amerikanskt, och jag hade talat engelska med amerikansk dialekt, men likafan hade jag varit svensk - ETNISKT sett, sett till mitt ursprung, och jag hade varit en "blond svensk från Ohio" etc.! Kulturellt och sett till nationaliteten kan man slänga in "en blond svensk AMERIKAN från Ohio" också om du vill (vad fan är Yngwie Malmsteen enligt dig då, "höhö en svensk gitarrist i USA? Finns inte. En svensk gitarrist från Manhattan, det går inte grabben. Man måste säga en svensk gitarrist från Sverige för att beskriva honom tihi"), men du fattar vad jag menar. Så kom inte och säg "Svenskar kommer inte från Ohio. Det är lite som franska flygare från Madrid, eller danska sjömän från Hamburg." Det är likadant som att säga att "Vita kommer inte från Afrika. Det är lite som vita människor från Kapstaden" - det finns vita i Afrika. Jag pratar om ras och etnicitet här främst, jag pratar inte om medborgarskap eller kulturella och nationella identiteter. Du verkar inte vilja kännas vid att man inte kan ändra sin ras och etnicitet för att man flyttar till ett annat land, flyttar man till London, man blir inte Engelsman för det sett till sitt ursprung om man är polack t.ex., man kan byta nation och språk men man kan inte byta ras och etnicitet! Hur kan du inte fatta det?

Då blir en katt som föds i ett stall en häst då också? När svensken Christer Fuglesang, austronaut, åker ut i rymden, blir han utomjording eller rymdvarelse (varelse från annan plats än jorden) då för att han är i rymden, om han åker till Mars, blir han Marsian, alltså ändras hans DNA och ursprung bara för att han t.ex. semestrar till Kongo eller vad fan som helst, eller fortsätter han vara svensk och vit om man ser till hans etnicitet och ras? Vi vita skulle kunna vara i rymden och vi är fortfarande vita/etniska européer, det spelar ingen roll var vi befinner oss på planeten eller andra planeter eller flytandes i rymden. Utgångspunkten och det centrala här är rastillhörighet och etniskt ursprung, fattar du inte det?

Du skrev också att en blond polsk tjej är som: "Det är lite som franska flygare från Madrid, eller danska sjömän från Hamburg." Helt sinnessjukt. En FRANSK flygare eller en DANSK sjöman, det säger redan vad man är. En blond polsk tjej kan vara från Sverige, t.ex. kända invandringskritikern Anna Svensson i Sverige tror jag är en centraleuropeisk tjej sett till hennes ursprung och hon är född i Sverige om jag inte minns fel, låt säga hon är en polsk tjej, så om hon skulle träffa en Amerikan utomlands, skulle hon vara en polsk tjej från Sverige, för honom och det stämmer också objektivt. Vad fan skulle han skrivit då, "en polsk tjej från Polen - men bosatt i London, dock är polska blondiner lika statiska i Polen som med "en svensk sjöman" då polska blondiner är oförmögna till att vara uppfödda i eller invandra till andra länder och bo i deras städer, grabben?!" Galenheter, människa!

Christer Fuglesang är alldeles för gammal för att få åka till Mars. Du kan inte ta honom som exempel, någon marsian blir han aldrig. Ta någon yngre som kanske har en liten chans, åtminstone. Det blir så orealistiskt alltihopa, annars.
Citera
2017-03-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Christer Fuglesang är alldeles för gammal för att få åka till Mars. Du kan inte ta honom som exempel, någon marsian blir han aldrig. Ta någon yngre som kanske har en liten chans, åtminstone. Det blir så orealistiskt alltihopa, annars. /Sliddjuret har talat

Citat:
Women's stupidity is so overwhelming that anyone who comes into contact with it will become, in a way, infected by it.

Vi är trötta på att bli infekterade av er, ni vita svenska slödder-sliddjur, ni svenskor.

Meningslösa "Goddag yxskaft"-svar varenda gång en svenska yttrar sig, vad som är felet i huvudet på er korkade svennehoror, kommer bli åtgärdade när såna som du blir Elin Kranz:ade. Då kan vi säga nån lustig anmärkning och flina självgott som en typisk svensk fitta, tycker faktiskt vi borde göra detta åt såna här tjejer
("Young Swedish Girl Sexually Assaulted by Muslim Refugees").

Ytterligare exempel: German Girl Sharing Her Experience with Refugees in Germany!, Muslim Immigrant Sets German Girl's Hair on Fire on Subway, A 16-year-old German Girl Tells The World Of The Nightmare Inflicted Upon Her Country: mer såna här "mångkulturälskande" och feministsviniga nordeuropeiskor som babblat om till svenska/tyska killar/män att de fria och inte behöver ett homogent hemland och ska "frigöra sig" (från vad, din jävla bortskämda privilegierade fitta, från din privilegierade status och piedestal?) sexuellt med rasblandning och förråda sina killar/män och sitt land och folk som får vad de förtjänar (dom blir misshandlade eller sextrakasserade av de arabmuslimer, blattar och negrer de ville/skulle "frigöra" sig med *skratt*, som de sett som sina allierade mot "fienden" - de "hemska förtryckande" nordeuropeiska killarna/männen:

"Nä muslimer och Muhammedanism - Islam - ska det vara istället! Istället för "patriarkatetet", alltså ett homogent Sverige styrt av män och maskulinitet där svenskor också är med och bestämmer, då ska vi ha ett muslimskt patriarkat och dessa patriarkala strukturer i form av sharia, det gillar jag som svenska, för jag är en svennehora?! So why not lixom tihi :S ... Hoppsan där försa jag mig, för det är inte patriarkatet eller kvinnoförnedring eller sexism i sig jag inte gillar, jag gillar ju muslimskt patriarkat och kvinnoförnedrande negerrapp, det jag inte gillar är vita killar/män, speciellt inte svenska killar/män!", säger och tycker svenskor, det förklarar er i ett nötskal)...

... sen plötsligt gör en helomvändning och börjar istället ställa krav på att nordeuropeiska killar/män ska "värna" dem (vi borde babbla om att vi är fria och att svenskor inte behöver kvinnofrid och homogena bostadsområden och land utan att de får åka till Turkiet och stanna där på sina sexresor och inte åka hem igen, PUNKT!) och börja prata om att saker som är helt självklara som vi har talat om för dom i årtioenden som om de just kom på det och detta har aldrig tidigare sagts till dom (att det inte går att ha ett tredje världen-kulturellt och rasblandat första världen-land och vitt land, den slutsatsen om roten säger dom aldrig DOCK, utan istället börjar dom prata om icke-konfliktgrejer - kvinnor undviker konflikter, dom vill att vi ska ta konflikterna åt dom, att vi haft superfeminina stater har lett till allt det vi ser i våra samhällen:

den superfeminina staten - svenskornas Sverige - accepterar invasionen av killar/män (medan svenskor inte vill veta av en massinvandring av rasfrämmande tjejer/kvinnor då de inte gillar konkurrens och inte klarar konkurrens - utan vill helst att det bara ska finnas svenskor och muslimska tjejer som inte är accessbara av svenska killar/män och som vi inte är intresserade av heller - då svenskor framstår som och är helst underlägsna och odugliga val i jämförelse med traditionella utländska tjejer) från främmande raser (och ge efter för och daltar för och med dom oavsett vad) och tjejerna/kvinnorna sexuellt underkastar sig dom och rasblandar sig med dom: PRECIS SOM SVENSKOR! - för dom som "vi måste få dom att förstå att svenska tjejer har samma rättigheter som männen i Sverige".

Vem fan bryr sig? Ta hit tredje världen och sen ställa krav på OSS att vi ska "samtala till sans" med blattar och negrer så de beter sig som "jämlika" nordeuropeiska killar/män gentemot dom, SÅ FAN HELLER!), nähä vi ska bli exakt lika jävla hemska som ni sagt till oss att vi är och ni ska hålla er lika "fria" och "självständiga" på egen hand som ni sagt att ni ska), skrattar sist som skrattar bäst!

Vi skrattar och hånflinar er svenskor i ansiktet hela vägen till er ökande utsatta villebråd-status i Sverige! Vad ska ni göra? Polisen, politiker, samhället, ingen kommer hjälpa er, eftersom allt är feminiserat och politiskt korrekt, feministiskt, mångkulturalistiskt - precis som ni ville ha. Ni ska fan få igen för all skit ni orsakat och för att ni betett er som skit mot oss. Revenge is sweet!
Senast redigerad av häger 2017-03-19 kl. 00:02.
Citera
2017-03-18, 23:36
Medlem
När svenskor yttrar sig om något som kräver logiskt, rationellt tänkande och sunt förnuft och blir bemötta och konfronterad med sån kritik om dem själva och sina snuttefiltar feminism och sina omfamnade "öppnat-våra-mörka-svennehora-hjärtan" "öppnat-våra-infekterade-svennehora-fittor" "barn till husdjur" blattar och negrer - som barn som jollrar, wäääää *feministiska crybaby-svennehora*, varvat med nån helt ologiskt och osammanhängade fånigt förvuxet barn-liknande kommentar (ingen rationell och legitim förklaring eller svar), där den svenska bitchen/kärringen använder vilket argument som helst hur löjligt det än är om det passar hennes syfte.

Exempel: "jag känner att att svenska killar/män är onda och står för våldtäkter, medan blattar och negrer är svenskornas vänner och allierade, jag tror det, mina känslor är legitima men inget du kommer med för du är en vit man" - detta är tamejfan attityden hos svenskor.

Ni kommer inte kunna räkna med stöd, hjälp, uppbacknng, empati, sympati, ridderlighet och gentlemannamässiga och civiliserade kultiverade trevliga beteende och bemötande gentemot er från svenska killar/män längre framöver p.g.a. detta, utan ni kommer uppleva en "backlash" från svenska killar/män - och vita killar/män runt om i världen - och ni ser exempel på denna skift av perception och attityd gentemot er i handling i de inlägg som skrivs om er svenskor på Flashback här.

Hoppas ni trivs med det för ni kommer få finna er i det, för vi tar det bara som en komplimang om ni säger att vi hatar er för det gör vi, so what? Bara jämlikhet, vi beter oss likt ni gör mot oss fast den manliga svenska versionen tillbaka mot er. Så därför har ingen svenska här eller IRL något fog för att klaga på att vi reagerar på er vitmansfientliga feminism och att ni är toxiska feministiska oälskbara rasförrädiska svennehoror istället för traditionella europeiskor.

Vi svenska killar/män har varit traditionella europeiska gentlemän fram tills den vitmansfientliga icke-vitmansvänliga feminismen intåg och ert svennehorande förändrade oss gradvist (hur annars trodde ni att vi skulle reagera på det? Ändå beter ni er som om det inte finns nåt skäl till oss för att uppleva oss förnärmade av er, era vidriga slödder till svennehora-sliddjur!), och det kommer vi sluta upp med att vara i relation till er, PRECIS som ni slutat att vara gentle-women/gentle-girls (young ladies, old ladies - "a lady is a woman who is refined, polite, and well-spoken", damer alltså: tycker du att dessa ord beskriver svenska tjejer och svenska kvinnor bra...? Unga damer! Damer! Nej, jag trodde väl det! Kolla hur många SVENSKA damer du möter ute i Sverige när du pratar med svenskor, du kommer mötas av bitchiga fittor och kärringhelveten som tittar surt på dig) i relation till oss, och utöver det agerar och är svennehoror till arabmuslimer, blattar och negrer.

Ni duger bara till svenska killar/män eventuellt/måhända i formen av att utnyttja för sex, att pumpa, spruta, dumpa. Ungefär som att gå till en hora, men man slipper betala - se så på en dejt/träff med en svensk brud.

Har ni nåt emot det, en sån förändring och utveckling hos svenska killar/män? Då är det bara att dra till tredje världen, hej och hej då, frigjorda svennefittor, "tack" men nej tack svennehora, gå och bli våldtagen för du gillar "olika" så du är död och vi äntligen kan få lugn och tyst, och pusta ut när vi slipper er feministiska skräckädlor till häxor och svennehoror - det är vad ni är eftersom ni frigjort er från "femininitet" och "traditionell europeisk kvinnlighet", så "förtryckande" va, mycket bättre för er att leva i en skitig tredje världen-helveteshåla i ett bakvänt och primitivt medeltida muslimskt land med araber i Mellanöstern eller stenålderstida land med negrer i Afrika va!

För ni kommer bli vältrade i kvinnohat och bli hatade som svennehoror och toxiska feminister. Ni kommer inte komma undan det bara för ni bor i Norden med nordbor, vi kommer ändra oss så vi speglar er attityd gentemot oss och även blattar och negrer då ni gillar mångkultur, mångfald, olika, då tänker vi bete oss lika olika vad som kommer naturligt och normalt för oss - fiffig rationaliserande va? Hade Anders Breivik varit mörkhyade hade han enligt er bara varit ett exotisk charmtroll som inte gjorde nåt fel, han hade en dålig uppväxt osv.

Här är en bra video-exposé över sanningen om sinnessjuka svenneho... eeh svenskor: Vansinnet: Svenska kvinnor har fnatt och storhetsvansinne i allmänhet p.g.a. sina "charmiga sydländska män" på sina sexresor och hemma i Sverige.
Senast redigerad av häger 2017-03-19 kl. 00:35.
Citera
2017-03-18, 23:55
Medlem
Det har mest varit svenska killar/män som har varit utsatta för våldsbrott av blattar och negrer (alltså det har inte varit och är inte svenskor som är mer utsatta för våld (våldtäkter), oj vad mycket svenskor bryr sig om det, dom bryr sig bara när dom själva blir utsatta för nåt och när de märker av att det är mycket VÅLDTÄKTER mot svenskor, men dom SKITER I att svenska killar/män blir utsatta för våldsbrott och att det är deras fel för de vill bara gulla med och dalta med och knulla kriminella blattar och negrer! Så varför ska vi ha lojalitet med er rörande våldtäkter av er svenskor av dessa blattar och negrer? Ni svenskor "äger" ju inte oss svenska killar/män, som ni brukar säga om att vi "äger" inte er (ifall vi bara visat att vi bryr oss om er och vill ert bästa - "big mistake"! Det är förtryck enligt proffstyckarna svenskor), vi har ju inget släktskap alls ju enligt er, vi är ju inget folk osv, så har ju ni resonerat. Jaha, då gör vi det också då! Fuck you jävla svennehora, gå och bli våldtagen igen, ta din mångkulturella svängdörrs-fitta och bli söndervåldtagen i nån annan förort ni annars vallfärdar till för ONS-knull med blattar och negrer.

Tycker det är sinnessjukt hysteriskt roligt när såna som Elin Kranz med hennes jävla självgoda hånflinande upp i ansiktet på svenska killar/män får "njuta frukterna" av hennes egna skapade mini-negerAfrika på sina egna gator *asg*), men jag hoppas att det ändrar nu och svenska TJEJER/KVINNOR blir utsatta för våldsbrott mer, nu när ni - fast ni svenska tjejer/kvinnor är villiga och intresserade av "knulla sönder mig, jag är din svennehora"-sex (simultant med med "respektera mig, jag vill gifta mig med en svensk kille" - tänk Vitapumps och Bullfetta, så som hon är DET ÄR hur svenskor är, tänker, fungerar) - inte räcker till för eller har lust att ha sex med 5 blattar i ett gäng på en natt, där ni tidigare kanske hade haft sex med varje en natt i taget eller utslaget på flera kvällar, NU när det är så många "ensamkommande ungdomsgäng i 20-30 års åldern med familjer" som kommit. Det finns inte tillräckligt med villiga och intresserade "blonda horor", "svennehoror" - ni svenska tjejer/unga svenska kvinnor alltså - så ni kommer bli våldtagna, misshandlade, sextrackasserade, rånade av "invandrargäng" bestående av blattar och negrer. HAHA!

I Anna Svenssons fall var det dock så klart inte befogat, men det är för att hon är en UTLÄNDSK EUROPEISK KVINNA och därför ingen svennehora som dyrkar blattar och negrer och ser dom som heliga likt hinduer i Indien ser kor som heliga, det är svenskornas svennehora-religion. Är det inte märkligt när man som svensk kille/kvinna träffar finska tjejer, isländska tjejer, norska tjejer, polska tjejer etc. (ja vilka fan som helst, spelar ingen roll, kan vara mörkhyade latinas eller asiatiskor, VAD FAN SOM HELST, t.o.m ghettonegresser med dålig attityd har jag funnit trevligare och mer medgörliga än svenskor, men det finns en grupp tjejer jag träffat som jag stört mig skitmycket på (vad gäller fräckhet och prinsessaktigt beteende fast de är bitchiga och inga bra tjejer, nämligen judiska tjejer) och den är väldigt lik svenskor, nu vet jag varför jag stört mig så mycket på svenskor: det är för att ni beter er mer som judinnor - bortskämda, bitchiga judiska "prinsessor" - än europeiskor, p.g.a. judiska influenser via media, resultatet är att svenska tjejer uppför och beter sig som bortskämda, bitchiga judiska "prinsessor" - jävla svennehoror, så vad fan är felet med er? NI ÄR SINNESSJUKA! Ni är judaiserade.) i Sverige eller i deras länder, alltså vita tjejer från närliggande länder... att de INTE hatar och föraktar svenska killar/män utan faktiskt GILLAR oss? Hur fan kan det vara så stor skillnad med tjejerna och kvinnorna från t.o.m. grannländer som Finland, Norge? Jag har lagt märke till det här. Är det nån halvsvensk-halvfinsk tjej etc., så har hon en sinnessjuk feministisk sida, som kommer komma fram så småningom i förhållandet och när hon blir acklimatiserad med svennehorerna systerskapet och mediaklimatet, samma med invandrartjejer när de blir försvenskade.

DÅ helt plötsligt när ni blir sextrackasserade (t.ex. förföljda när en svensk blondin går ensam utomhus på "invandrar"täta gator), DÅ sköter ni er och uppför er gentemot svenska killar/män plötsligt, jag har själv sett detta och ställt upp för en sån tjej, det gör jag inte igen (det är inte genuint från deras sida och dem är fortfarande feministiska svennehoror, dom vill ha ett mångkulturellt svennehoras paradis - de vill bara inte bli våldtagna av blattar och negrer, de vill ha fritt sex - bli "sönderknullade" - av dem istället, det är det svenskor menar med "frigjordhet" och "självständighet", fråga till ni svenskor: gubbar som åker till Thailand för fitta, praktiserar dom också "frigjordhet" och "självständighet" och skulle ni säga att det är motiverat av dom att gå runt och känna sig malliga och speciella och mer värda över det, som ni svenskor gör?), och ingen svensk kille/man ska hjälpa nån sån jävla fitta som svenskor heller - för det är att förse svin med pärlor och uppvaktning. Vi ser ju hurdana svenskor är t.o.m. på vad för inlägg ni postar här som svar.
Senast redigerad av häger 2017-03-19 kl. 00:31.
Citera
2017-03-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av häger
Vi är trötta på att bli infekterade av er, ni vita svenska slödder-sliddjur, ni svenskor.

Fast alla fattar ju att det är det enda du längtar efter och kan tänka på - att äntligen få bli "infekterad" av en mjuk och varm liten kvinna, kvittar vilken nationalitet, som smyger sig intill dig i sängen på kvällen och viskar i ditt öra att hon älskar dig. Sen somnar ni i varandras armar och sover tryggt hela natten, istället för att sitta på Flashback och skriva vansinniga inlägg som du gör nu.

Det är det som är så himla sorgligt med dig. Du tror tydligen att du ser verkligheten fast det bara är insidan av ditt eget huvud du upplever om och om igen, i en evighetsmaskin av projiceringar och feberheta fantasier tagna direkt ifrån den värsta porren som du är så beroende av.

Du håller på att göra dig själv galen. Eller galnare än du redan är, rättare sagt. Du får ut något av allt det här, annars skulle du ju inte hålla på förstås, men i slutänden förlorar du stort.

Idag vaknade jag bredvid min älskling, glad för att han låg där som vanligt, vi kramades och sa god morgon, sen klev jag upp och gjorde frukost till oss båda. Större delen av dagen var jag ute i trädgården och fixade för vårens ankomst medan han pysslade med sin hobby. Vi möttes vid fika och lunch, och snart ska jag laga middag åt oss. Resten av kvällen kommer vi att delvis tillbringa tillsammans och delvis pyssla med vad vi nu har lust med för egen del, samtidigt som vi fortsätter vårt i stort sett ständigt pågående samtal om olika saker då och då. Kanske vi avslutar kvällen med en kopp te eller choklad och en macka, vi får se.

För dig låter det nog inte hälften så spännande som livet verkar vara i din lilla fantasivärld, men så ser faktiskt min verklighet ut och jag kunde inte vara nöjdare. Kanske har du ändå kvar någon liten del i dig som fortfarande känner igen att verkligheten för de flesta är väldigt långt ifrån den du målar upp i dina inlägg, för det är ju inte verkligheten du beskriver utan du skriver dig bort ifrån verkligheten med vartenda inlägg du gör. Hoppas det, och att den delen i dig kan leda dig till den hjälp du behöver för att komma ur den loop du befinner dig i nu.
Citera
2017-03-19, 23:37
Medlem
Det mest intressanta är att en viss användare som försöker oskuldsförklara svenska tjejer haft lite "exotiskt äventyr" med en snubbe som knappt ens kan engelska. Skulle hon godkänt att ha sex med någon som plötsligt dykt upp vid hennes bil om det var en Svensk man?
För Svenska tjejer handlar det troligen om att man vill ha kvar svenska killar som ett safe card om det skiter sig med abdullah.
Jag tycker synd om er unga svenska tjejer som saknar självrespekt och sjunker så lågt.
Citera
2017-03-19, 23:46
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xherinshalla
Inget illa menat mot svenska män, MEN jag har ett antal vänner av det kvinnliga köket som ser väldigt bra ut. De flesta av dem vill inte inleda en relation med någon "svensk" eftersom tjejerna hävdar att "svennar" är tråkiga.

Det är fjortisar eller white-trash.
Vem i hela friden vill ha en seriös relation med någon som inte är så kallat tråkig?
Folk blir äldre och de flesta ränner inte ute och härjar hela nätterna efter att man fyllt 25. Man jobbar, man skaffar hobbies, man blir lat etc.

Jag tänker inte förneka att det inte finns black cock-whores. Men de tillhör inte direkt sortimentet kvinnor jag personligen attraheras av. De har sällan ett sött utseende eller sofistikerad personlighet.
Citera
2017-03-20, 00:28
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Fast alla fattar ju att det är det enda du längtar efter och kan tänka på - att äntligen få bli "infekterad" av en mjuk och varm liten kvinna, kvittar vilken nationalitet, som smyger sig intill dig i sängen på kvällen och viskar i ditt öra att hon älskar dig. Sen somnar ni i varandras armar och sover tryggt hela natten, istället för att sitta på Flashback och skriva vansinniga inlägg som du gör nu.

Det är det som är så himla sorgligt med dig. Du tror tydligen att du ser verkligheten fast det bara är insidan av ditt eget huvud du upplever om och om igen, i en evighetsmaskin av projiceringar och feberheta fantasier tagna direkt ifrån den värsta porren som du är så beroende av.

Du håller på att göra dig själv galen. Eller galnare än du redan är, rättare sagt. Du får ut något av allt det här, annars skulle du ju inte hålla på förstås, men i slutänden förlorar du stort.

Idag vaknade jag bredvid min älskling, glad för att han låg där som vanligt, vi kramades och sa god morgon, sen klev jag upp och gjorde frukost till oss båda. Större delen av dagen var jag ute i trädgården och fixade för vårens ankomst medan han pysslade med sin hobby. Vi möttes vid fika och lunch, och snart ska jag laga middag åt oss. Resten av kvällen kommer vi att delvis tillbringa tillsammans och delvis pyssla med vad vi nu har lust med för egen del, samtidigt som vi fortsätter vårt i stort sett ständigt pågående samtal om olika saker då och då. Kanske vi avslutar kvällen med en kopp te eller choklad och en macka, vi får se.

För dig låter det nog inte hälften så spännande som livet verkar vara i din lilla fantasivärld, men så ser faktiskt min verklighet ut och jag kunde inte vara nöjdare. Kanske har du ändå kvar någon liten del i dig som fortfarande känner igen att verkligheten för de flesta är väldigt långt ifrån den du målar upp i dina inlägg, för det är ju inte verkligheten du beskriver utan du skriver dig bort ifrån verkligheten med vartenda inlägg du gör. Hoppas det, och att den delen i dig kan leda dig till den hjälp du behöver för att komma ur den loop du befinner dig i nu.

Han har rätt i sak dock borde han lägga ner invektiven det får han att framstå som bindgalen. Men om man bortser från det ser jag inget fel i det han skriver det är även mina erfarenheter att svenskor väljer bort män de anser vara svaga(dessa män får även bära skuld till våldtäkter och dylikt svinaktigt beteende). Detta trodde jag länge var så är kvinnor bara, bara att bita i det sura äpplet tills jag äntligen fick råd att göra en utlandsresa och se att det inte alls var sant utan att svenskor är extrema i alla avseenden.

Jag hade troligen fortfarande trott att alla kvinnor är som feminazi svenskorna om jag inte fått uppleva motsatsen. Jag är dock glad att det finns oförstörda kvinnor därute som inte kräver en tatuerad kåkfarare för att känna sig kvinnlig eller vad nu svenskor söker efter.
Citera
2017-03-20, 01:40
Medlem
Citat:

Helt sjukt. Som jag skrev tidigare var jag på en dejt med en svensk Svensson-kvinna som dig, hon hade stora bröst och röv och såg bra ut (vet inte hur du ser ut) ville inte ha sex med henne eller gosa med henne då jag tyckte hennes attityd likt dina och Svensson-sätt att vara och se på livet var frånstötande, samma med hennes okvinnliga feministliknande uppenbarelse och sätt, ni framstår som mentalpatienter i mina ögon. Det här är liksom det genomgående temat när jag möter svenskor, tror många svenska killar/män känner igen sig. Din man där, han är förmodligen en toffeltönt mesig Svensson som lyssnar på dig prata i timmartal i telefonen och är en riktig dörrmatta, kul för dig men jag känner mig inte "trygg i den rollen" som man måste anta i ett "stabilt förhållande" med en svenska och det är inget jag önskar. Jag vill gärna kunna uttrycka mig och känna att jag är fri, och inte ha nån kvinnlig förmyndare som du som säger att man är sinnessjuk och inbillar sig saker och fenomen som inte existerar i Sverige (du lever i och förespråkar totalförnekelse, du stoppar strutshuvudet i sanden så fort det gäller problem och konflikter, det här är inget karaktärs- och personlighetsdrag jag trivs med vad gäller tjejer/kvinnor, jag föredrar starka intelligenta tjejer/kvinnor som har sunda åsikter och försöker göra och åstadkomma nåt bra i världen - typ som Paulina Forslund, men är det du ärligt talat?).

Låt säga hon var singel, skulle jag vilja gosa med henne? Visst teoretiskt, men jag vill få saker gjorda förutom gosande. Grejen med män är att vi kanske vill göra annat än er kvinnor som bara vill sitta omkring och prata om era känslor med väninnor och era män och äta kakor och fika och titta på "Hem till gården"? Jag håller mig väldigt upptagen, med intellektuella folkbildande viktiga projekt till skillnad från dig, baserat på vad du beskrivit så är du bara en kaffemorsa som är som ledare för en kvinnlig syförening där ni pratar om hur karlar är tossiga och dom lever inte i er verklighet med garnnystan och allt viktigt, alla "Hem till gården"-avsnitt och kaffefat och andra essentiella civilisationsåtaganden som tankspridda, nollställda, bortgjort frigjorda Svenssonkvinnor som du har på hjärnan och som ligger er nära hjärtat, men era hjärnor och hjärtan verkar inte bestå av så mycket annat, sockervadd i huvudet när ni är flickor och tv-serier och kaffe när ni blir äldre, för min del ser jag gärna nån som inte bara på befallning från makten infaller i det ledet och den ramen och det facket för hur man ska bete sig och tycka och tänka, för annars är man ju "sinnessjuk och lever med inbillning om att verkligheten ser ut på ett annat sätt än detta och att jag borde förhålla mig till det", så kan vi ju inte ha det så klart Varmare Svenssonkvinnan!

Ett sånt liv är alldeles för tråkigt för mig. Tydligen enligt svenskor är en svensk man misslyckad, en loser, bara projicerar sina mentala problem och överför det till verkligheten i Sverige för svenska killar/män som ju i själva verket är ett skimrande perfekt mångkulturellt feministiskt lyckorike bara för svenskor har haft det bra tack vare oss (MEN *VI* HAR DET INTE LIKA BRA OCH MÅR LIKA BRA I FÖRHÅLLANDEN MED ER ELLER ANNARS för vi har inte lika bra tjejer/kvinnor som ni har svenska killar/män, fattar ni inte det? Vi ställer upp för er, eller har gjort det tills nyligen, men ni ställer inte upp för oss - utan överger oss i ödesfrågorna, ni är istället sympatiserande med feminism, mångkulturalism, kulturmarxism, rasblandning, tredje världen-massinvansion av killar/män, jag vill fan inte fika och gosa med er då, jag får inte lust med det och det är min erfarenhet också när jag varit på dejter med svenskor att dom gör ett så deprimerande intryck på tu man hand, ni har bara att ni ska leva genom mannen och genom tröstmat och tv-serier (där intressanta saker händer för era egna liv och göranden är motsatsen) som ert hela liv, jag gillar inte detta hos er, jag tycker att ni och detta stinker, försök förstå att det är legitimt för oss att ha den åsikten och kom inte och prata om vem som framstår som sinnessjuk, ta en titt i spegeln pk-feminist-islamochmångkulturheligvitamänskit-svenskor - "men man kan ha dom att fika med och som stabilt förhållande-material", jag känner mig inte speciellt uppskattad i den ekvationen, som jag är, utan vi är mer som accessoarer och husdjur för er i en relation, och även annars också - i alla fall är det så ni svenskor vill ha det, det är därför du och andra svenskor reagerar som du och ni gjort här, mot att vi ska bete oss som män och inte bara gå ner i "det socialt accepterade, politiskt korrekta" Svenssonträsket med svenskor), när man inte nöjer sig med att bara fika, dricka kaffe, och stå ut med och ta er svenskors skit och ert struntprat (för det är faktiskt vad hela ditt inlägg var, strunt och nonsens). Du är inte jordens medelpunkt, du får helt enkelt acceptera att inte alla vill skita bort Sverige och spela en akt för att tillfredsställa dig och göda ditt ego för du ska kunna ha nån aristokratisk drottningtillvaro där du bara säger "låt dom äta kaka!" och "det finns ingen verklighet annat än det här jag har här med min man och våra matbrickor, allt annat finns bara i era hjärnor".

Allt det du skrev var just projicering, eftersom det stämmer in på dig tror du att alla andra måste se och uppleva det så, det stämmer inte in på mig för fem öre. Är man aktsam med svenskor och försvenskade invandrartjejer i Sverige pga erfarenheter så tror jag man skiter i att vilja "gulla" med nån som man inte känner sig tillfreds med att umgås med - överhuvudtaget. Förstår du inte det? Jag skulle inte vilja gosa med dig och fika med dig, för du är så sjukt intetsägande och tråkig och vi skulle inte ha nånting att prata om, du låter som en tjej som leker med dockhus och pratar om sin pojke hon brukar leka och dricka "té" med. Vad har hänt sen du var 5 år och lekte med dockor och drack "té" med dom och nån tjejkompis eller var i färd med nåt imaginärt spelat romantiskt dramaäventyr med en pojke?

Jag har läst vad du har skrivit och jag känner inte igen mig i nånting du skrev, kanske det hade stämt när jag var liten om att jag ville ha nån att gosa med, men när det finns såna som du som är så jäkla arroganta och nonchalanta rörande samhället och försöker tysta meningsskiljaktighet, för du inte tycker det är behagligt i din Svensson-dag att tänka på att världen och verkligheten är inte bara att du dricker te, äter mackor och fikar - och det är det enda som finns att göra i livet och något utöver det är inte verkligheten utan bara projiceringar från nåns hjärna som baaara baara vill ha nån att dricka te, äta choklad, mackor, och fika med. Jag vare sig dricker te, kaffe, äter choklad, mackor eller fikar. Jag är så jävla trött på såna medelklass-aktiga mediokra mongon som dig.

Jaha, du är en Svensson och lever Svenssonliv. Ditt mellanmjölksliv med din toffel är inte så intressant. Och jag har inte påstått att svenskor har förhållanden med svenskar, men ni vill inte "rock the boat" utan ha kvar ert sinnessjuka politiskt korrekta, feministiska, mångkulturella samhälle. Du säger att DETTA - hur samhället ser ut - inte är verkligheten, utan att detta bara finns i mitt "huvud". Du förnekar allting och bryr dig bara om din vardag i ditt egna personliga liv, med din personliga Svensson-toffel-man. Du menar att du inte är en sån svenska jag beskrivit med mina inlägg? Ni bara blundar för problemen och försöker - istället för att ta itu med problemen - problematisera de som tar upp kritik och sopa under mattan allt som ni valt att skita i och lägga över på oss andra som inte är, vill bli, eller har för avsikt att bli nån meningslös medioker Svensson. Vidga dina vyer.
Senast redigerad av häger 2017-03-20 kl. 01:45.
Citera
2017-03-20, 12:57
Medlem
Fy fan vad man mår illa som svensk kille/man när man ser "Paolo och Lena Roberto i På middag hos Hannah & Amanda", man tycker synd om Paolo som fan. Vem fan vill utsätta sig själv för att umgås med svenskor som dessa? Och utsätta sig själv för den kränkande behandlingen, vilket var det genomgående temat under hela deras träff, att förlöjliga och ringakta Paolo och hans manlighet och hans sunda åsikter och för svenskorna att måla ut sig själva som offer och att de är "kvinnorättskämpar för lika villkor och rättigheter för kvinnor" när de i själva verket är privilegierade och de har mer rättigheter än män och lever i ett matriarkat (där kvinnor styr och ställer och inte mannen ska få vara med och styra och bestämma, vilket vi ser avspeglat i svenskornas attityder, kommentarer och uttalanden till Paolo och om hans åsikter, det blir bara "nej vi accepterar inte det" istället för att ta en debatt, istället för det blir det "nej vi är kvinnor så vi har rätt och du är man så därför har du fel") både i förhållandet och i Sverige i stort ändå kämpar för ännu mer specialrättigheter för att få skit gratis utan prestation eller att vara förtjänt av det, och kort sagt bete sig som ett svin mot gentlemän:

"Sen är det en annan skithärlig kille som står där, stor och musklig som en viking, vikingen" - ja, precis som svenskor gillar såna plötsligt? Bara för att dom pratar med Paolo och han inte är och ser ut som en viking. Annars brukar svenskor prata om hur dom tycker viking-looken är osexigt och att nordiska muskulösa män inte tillräckligt blablabla för dom (t.o.m Dolph Lundgren som ung actionhjälte-filmstjärna för fan! Det är bara internationellt och av utländska tjejer/kvinnor som killar som Dolph Lundgren och vi svenska killar/män blir uppskattade av och som accepterar oss och vår manlighet istället för att förkasta oss och kasta skit på oss och attackera vår manlighet, då tänker vi fan förkasta er svenskor och kasta skit på er och attackera er toxiska feminist-okvinnlighet eller avsaknad av kvinnlighet! Jämlikhet din jävla feministfitta, svenska tjej/kvinna!), alltså att svenska killar/män inte duger för dom, nu helt plötsligt när dom pratar med en sån som Paolo, ja då byter dom det för att försöka förminska honom och hans manlighet. Samma som dom gör mot svenska killar/män.

Varför skulle inte Paolo då kunna säga "sen är det en annan skithärlig tjej som står där, smal, söt kvinna som en exotisk babe, latinan, asiatiskan, ni vet tjejer höhö" och stå och fnissa och skratta åt dom som svenskorna gör i det här klippet? (Förresten skulle inte detta vara mansgrisigt, sexistiskt, manschauvinistiskt?

(Känns det här bekant? Påminner det här om en viss grupp, som kallas svenskor, om deras feministiska kvinnorörelse som de alla ser sig som en del av och synen på sig själva och deras egna (alltså i den bemärkelsen av att det är deras folks män, inte att de äger dom, även om jag tror att svenskor anser att de äger svenska killar eftersom de verkar vilja tvinga en att vilja gifta sig eller vilja bli pojkvänner till dom - och hålla med dom i allting och bara låta svenskor styra och ställa och fortsatt förstöra och pervertera och förpesta och förruttna allting de vidrör och kommer i kontakt med - som om vi inte själva skulle få välja det (partners alltså, vi väljer helst att undvika att ni ska förpesta vår tillvaro och ser helst att ni slutar förvandla Sverige till oigenkännlighet med era mindervärdiga duperade judaiserade feministiska dumskallehuvuden) och ha nånting att säga till om - om nånting) svenska pojkar/killar/män/herrar som de alla delar - könschauvinism: "Chauvinism är en överdriven och fanatisk patriotism. Ordet används ofta för att beskriva förhärligande av den egna gruppen, även i andra avseenden än nationalitet.", "Kvinnochauvinism eller kvinnlig chauvinism kallas den attityd kvinnor har i de fall då de utgår från en inställning om att kvinnor är överlägsna män. Kvinnochauvinismen är nära förknippad med sexism, misandri (manshat) och andra ideologiska övertygelser som innebär att män ses som underlägsna kvinnor, i synnerhet intellektuellt underlägsna. Ariel Levy använde termen på ett liknande men motsatt sätt i sin bok Female Chauvinist Pigs (vars titel betyder "Kvinnochauvinistiska svin") där hon hävdar att många unga kvinnor i och utanför USA tar efter manschauvinistiska och äldre misogyna stereotyper. "If I were a man, I would strenuously object to the assumption that women have any moral or spiritual superiority as a class. This is [...] female chauvinism."" <-- stämmer ju för fan in precis som svenskorna och deras feminism! Det är så dom tänker, så dom resonerar! Det förklarar deras beteenden och alla uttalanden dom gör och var deras sympatier ligger totalt!)

Ja, och vad är det svenskor är då? Kvinnogrisiga, sexistiska, kvinnochauvinistiska - det är så feminismen avspeglar sig hos svenskor, så ni framstår) Ja, för att han och vi män är inte lika taktlösa och äckligt skitiga i vårt beteende som ni svenskor är. Fy fan vad äcklig och avtänd man blir av svenskors beteende, sen i nästa stund kan dom häva ur sig "du vill bara ligga med oss, det är därför du har oppositionella åsikter till oss, det är för att du är avundsjuk och bitter för du får inte ligga med mig och oss, snygga tjejer", man spyr på denna skit och på er svenskor.

ÄR DETTA SANT? Är svenskorna i detta klippet "snygga" babes och kvinnor? För att ta ett exempel?! Paolo har för fan mer former än hans ex-fru, och dom två andra där är som Helan och Halvan. Men ändå i deras huvuden är de as-snygga och perfekta, just för att de är kvinnor och svenska så duger det och inte bara det utan de är fantastiska och överlägsna alla kvinnor och män i världen också (svenskors självbild), och inga svenska killar/män är as-snygga och perfekta däremot eller lika intelligenta och högstående enligt svenskor (också vad svenskor tycker och tänker och en viktig del i deras självuppfattning, titta bara på vad svenskor här har svarat på mina inlägg - bara hyllningar till sig själva och svenskor och insinuationer om att man inte stämmer upp i körsången av svenskors självutnämnda förträfflighet - lite grand som judarnas självutnämnda körsång om att de är "Guds utvalda folk", så anser svenskor att de är världens utvalda tjejer och kvinnor som valts ut till att vara bäst i världen och av nån anledning så är svenska killar/män sämst, SÅ tycker och tänker svenskor! Det är därför de är så sjukt snorkiga och högfärdiga och beter sig så extremt snorkigt och högfärdiga som några jävla snobbiga adelskvinnor som får "stå ut med" att konversera och umgås med värdelösa uteliggare gentemot svenska killar/män, så ser dom på oss och sig själva - så är du "psykiskt sjuk" osv, aldrig ifrågasätter dom sig själva eller sina åsikter om det kanske i själva verket är dom som är psykiskt sjuka och så långt ifrån förträffliga man kan komma som personer och i deras beteenden och åsikter). Svenskor älskar bara sin egen spegelbild och sig själva. Svenskor framstår som bittermilitanta tvångslesbiska feminister hela högen som är bittra för att de inte är jämlika med männen vad gäller det som männen är bäst på och de inte är jämlika med traditionella kvinnor heller vad gäller det som kvinnan är bäst på haha, alltså de blir ju jäkligt underlägsna då gentemot båda dessa grupper - och då måste de använda feminism och manipulera verkligheten för att den ska "passa" dom. Ni ser att det som Paolo säger inte passar dom, även fast det är sant, det struntar svenskor i, dom går vad som passar dom och vad som känns rätt, deras magkänsla istället. Vilka jävla brölande iq-döda kossor ni svenskor är, man skulle tyckt synd om er om det inte var för att den svenska feministiska politiskt efterblivna svennehoran är en epidemi.

De skrattar inte med honom när han skämtar eller han ger sina seriösa vettiga politiska åsikter, nej de skrattar då ÅT honom som en kvinnlig härskarteknik för dom kan inte säga att han har fel och därefter bevisa det exakt vad är det som är fel i hans kritik mot den vitamansfientliga feminismen (Paolo är en vit man, hade han varit en blatte/neger så hade svenskorna varit okej med att dom ropat hoe svennehora etc. åt dom och sagt att det är "manliga normers fel" och det är svenska killars/mäns fel därför att sånt händer i Sverige med deras typiska självbelåtna leende och flinande på det), dom skrattar aldrig med honom när de pratar utan alltid skrattar svenskorna i grupp åt honom.

Alla svenskor som kommenterat om detta klipp på Youtube och Aftonbladet tv handlar om hur PAOLO är så "otrevlig", "oförskämd", "ointelligent" i detta klipp, han är ju för fan raka motsatsen, det är SVENSKORNA som är OTROLIGT dryga, bortskämda med att de ska kunna bete sig hur illa som helst mot trevliga gentlemän, oförskämda mot HONOM och mot män! Och feministgrissliddjur också, men vad annat att vänta sig av svenska "kvinnor" och svenska "brudar". Så kom fan inte och säg att svenska tjejer INTE föraktar svenska killar, ni föraktar Paolo också för att han låter här som de svenska killar/män brukar låta som NI FÖRAKTAR! Svenskorna här hade inte föraktat Paolo och börjat prata om "vikingen" och försöka göra narr av honom om han inte hade varit en militant anti-feminist och militant anti-politisk korrekthet. Alltså man måste vara dresserad för att svenskor ska *säga* att dom "inte" föraktar en, men det är bara såna då som dom vill UTNYTTJA för att få nånting, t.ex. som Vitapumps som vill ha en sån duperad stackare som hon kan gifta sig med och sen leva som hemmafru och slippa arbeta, för hon och svenskor i allmänhet kan tydligen inte tänka sig att horknulla med negrer och blattar tills de är 70 år utan de ska och måste så klart förstöra nån vit mans liv i "stabilt fruktansvärt förhållande för honom att vara i".
Citera
2017-03-20, 16:19
Medlem
Citat:
The opinion of an Asian woman.

I'm a woman of Asian descent, and I tend to be critical of my own kind. But for many years, I couldn't help notice some stark negative realities about white women, specifically, American white women. I won't elaborate much, I'll just state some observations by point, and let you ponder them in your mind.

* White women tend to pass up nice guys for scumbags who treat them like garbage.

* White women don't appreciate all of the nice things going on in their lives (good job, good health, God, good parents, a nice boyfriend, a nice neighborhood, a nice gift,etc.....

* White guys are very sweet and attractive, yet so many naive white women are pursuing dumb black scumbags who are diseased, ugly, abusive, and will either dump them or trap them in a life of misery.

* White women can't enjoy the nice, simple things of life. Even an Asian or Hispanic woman can sit down and enjoy a nice cup of tea and a little friendly conversation. White women are too bitchy and naive to do this, they must always complain about some stupid little thing..... as if they come from a perfect world.

* White women are so duped by the media and culture: If the media says that some particular thing is fashionable (low riders, interracial dating, pole-dancing--- which is a whore's activity, dissing less "fashionable" individuals), they will follow it like senseless lemmings!

* White women vote for politicians and laws that give leeway to violent criminals (Who happen to love to prey on..... you guessed it, white women).

* White women are soooo consumed about attaining a career, that they neglect finding a nice guy to settle down with, and of course.... having nice children with.

* I've noticed that all around the country, there are countless attractive young and middle-aged white women living all alone, or maybe with a pet.... just miserable and lonely..... I guess they buy the old feminist lie that they need to "find themselves," or "never settle" for just a nice guy..... and the old canard that they just don't need a man. Just for your information, almost all of those feminist leaders who spout that crap all have nice husbands.

* White women put way too many "demands" and or criteria for finding the "perfect man." There are no perfect men or women (You've been watching too many TV shows, movies, and magazines!). ALL people are imperfect, and the ones who seem perfect actually hide some hideous secrets. So, if you find a guy who's pretty cute, and nice, and seems decent and likable.... take him! Don't wait for the "alpha male", which is a big load of crap.... remember, we're not living in a hunter-gatherer world anymore.... and most nice guys are strong and mature.... and will stand up for you, and make your life wonderful.

And by the way, I'm very happily married to a very cute white guy who programs computers, and fixes his own car! Asian guys are as nice too! Just avoid blacks, and those so called "bad boys", they don't have balls when you need them to stand up for you. And to all my white sisters out there, wake up! Don't follow the stupid media! Don't ruin your life by hooking up with a black, a scumbag, or by shriveling up as an old maid.... you'll get older a lot faster than you think you will! If you listen to your professors and feminists.... you'll just be miserable! USE GOOD SENSE!!!

Ska Varmare och listan över andra svenskor som försöker urskuldsförklara och oskyldigförklara sig själva komma in igen och säga att det är bara allas våra inbillningar det här att vi observerat dessa fenomen, eller har ni lärt er att det är pinsamt tydligt att det här är sant om er och ni gör bort er och framstår ännu sämre genom att förneka det?

T.o.m. utländska tjejer/kvinnor observerar det här om er, för att inte tala om utländska blattar och negrer som märker att ni är svennehoror. Migrantsvärmar, blattar, negrer, muslimer invandrar till Sverige och approcherar svenska tjejer och unga och äldre svenska kvinnor för sex - och svenskor är så välkomnande! Och vid blattars och negrers brottslighet och generella anti-sociala kriminella våldsamma beteende mot samhället, mot svenska killar/män, mot svenskor även - svenskor är så toleranta och förstående! Hur välkomnande, toleranta och förstående är dock svenskor mot svenska killar/män? Raka motsatsen, otroligt ovälkomnande, otoleranta, och oförstående - om allting, ingenting duger, allt är fel.

Det här är som en bra beskrivning rörande objekten svenskor, alltså svennehoror:

Citat:
If you were a healthy young male migrant, you would know that a country whose women are mostly sluts and whose men are all afraid of sluts where even their supposedly anti-immigration politicians cry on cue to pander to their stupid sentimental slut voters without thinking things through would offer you the most sexual and career opportunities.

Migrant swarms have noticed European men are not about to do anything to stop them coming and their women are so welcoming!

Hur kan ni säga att ni inte är objekt eller svennehoror (rasfrämlingshoror/rasfrämlingsslampor) i denna ekvation undrar jag?

Träffande beskrivningar över svenska tjejer och unga svenska kvinnor i citat/fakta-rutan längst upp. Bara att deras förkärlek för och beblandningar med araber/blattar/muslimer/u-lands migranter/allt tredje världen-avskum skulle läggas till på listan, svenskor är ju ljusår värre än vad amerikanskor är i alla dessa avseenden hon radade upp. Eller "världsledande" som svenskor själva ser detta som - svenskor är stolta över och glada i sin roll att de är blatte-, neger-, muslimälskande feministiska stolta rasblandningsslampor och de tror att de kommer klara sig ur den mångrasliga sörja de skapat för sig själva. *SKRATT*

Kom inte och säg nåt annat när det blir mer vitt spridda "Tarrusch" ("mångkulturell" sextrakasserande tafsande i grupp/gäng, "ey svennehora du är ju svennehora så varför skulle vi inte våldta dig, det går ju inte att våldta en hora, och är du en hora så varför skulle du inte ha sex med mig och mina invandrarpolare och alla kompisar i förorten?" - vänj dig vid det, rätt bra logisk fråga till svenskor också, ni kommer ju få löpa hela linan ut förr eller senare och då är det VI som säga att ni är jävla rassesvin och öppna hjärtat din fula svennehora som inte duger, du har inte tajt fitta som asiatiskor så du saknar värde och detta känns rätt och jag går efter min känsla och jag har rätt blablabla etc.), gruppvåldtäkter, gängvåldtäkter, överfallsvåldtäkter, våldtäkter, och "Elin Kranz-ningar" ("mångkulturella" våldtäkts-sexmördande), misshandlar, rån etc. av svenskor över Sverige av svenskornas största kärleksobjekt blattesvin och negersvin - eftersom ni har "frigjort" er från ett svenskt Sverige och från era svenska killar och svenska män så ni är på egen hand nu. Polis, media, politiker - allt är feminiserat och pk, och ni kommer inte hamna högre upp än rasfrämlingar i pk-hierarkin när det gäller sånt här. Det gör ni ju bevisligen inte sett till hur sånt sker, det är helt enkelt så att ni får finna er i det, och det har ju ni ju själva valt, så "lycka till".

Varsågod svenskor att försöka förklara att detta som hon tog upp och det jag skrev ovan inte stämmer, att det här inte är en perfekt beskrivning över svenska tjejer, och att svenska tjejer inte skulle förakta svenska killar och motsatsen till förakta, alltså "beundra, uppskatta, se upp till, akta, respektera, bry sig om" (du menar att svenska tjejer och svenska kvinnor gör detta om svenska killar och svenska män? Och att svenskor istället föraktar och hatar blattar och negrer, medan dom ääälskar svenska killar/män? Kul skämt, för det går inte att märka nånting som ens liknar nåt sån inställning hos svenskor gentemot oss, annat än som exploaterbara toffelmän, det är den enda "kärleken" som svenskor nämner sig ha gentemot svenskar av manligt kön) om "invandrare", "mörka killar/män", "charmiga sydländska män", "utländska killar", "invandrarkillar" (svenskors populärt använda omskrivningar för blattesvin och negersvin som ser dom som svennehoror, som svenskor gillar att använda för att dom *själva* ska framstå som speciella, åtråvärda, sofistikerade - svenskor tror och tycker att det är PRESTIGÉ och EGOBOOSTANDE, som att bli hälsad på och intervjuad av kungafamiljen ungefär, när Muhammed eller Obongu kommer fram och säger: "ey sexi svennehora stjärnor som ögon aboo", eller turkiska strandraggare säger "dina ögon är som stjärnorna vakkra svenska flikkaaaa", istället för att man skulle dra öronen åt sig och känna sig äcklad, det gör inte svenskor, jämför hur det skulle vara om asiatiska gatuhoror följde efter dig på stan och överallt och sa "Sucku sucky 5 dollar" högt, hade du varit som en svenska hade du blivit helt charmad och flängt med håret och fått en överdriven självbild av sig själv som oemotståndligt snygg, det handlar ju ingenting om att hon är en hora och vill bara ha pengar, likt det handlar ju ingenting om i blattar fall att de vill bara ta sig in i deras trosor och skiter i dom och de approachar dom för att dom vet att är lätta korkade svennehoror för blattar och de kommer inte få stryk från vakande bröder eller behöva gå på massa dejter och vara seriös och ha ett seriöst förhållande för sex som med invandrartjejer medan svenskor tror/föredrar att inbilla sig för att det är för dom är såååååååååååååååååååå snygga verkligen, antagligen skulle en chimpans kunna approacha en svensk tjej med avföring och hon skulle bli mallig och tycka svenska killar är skit osv) - alltså blattar och negrer! Skojar du med mig eller om du säger att så inte är fallet?
Senast redigerad av häger 2017-03-20 kl. 17:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in