Citat:
Ursprungligen postat av
pepsi hax
Import är nog fan sämsta uppdateringen, dåligt betalt och tar fan lång tid om man är själv, genererar inte direkt nå stora pengar,
Använd Cargobob när du snor och säljer bilar själv.
Se till att du har10 av varje, low och medium range, inga dubletter.
Sälj dom inte.
När du har det så kommer du bara få high range bilar när du snor.
80k profit är inte dåligt för typ 5-10 minuters arbete. (om du andvänder cargobob)