2017-01-30, 13:53
  #17077
Medlem
stayblacks avatar
För er som inte märkt det än så har Kuruma-glitchen (Pac Std) blivit patchad. Finns en annan metod som fungerar, bara att kolla på Youtube men kortfattat så gör ni precis som vanligt (en springer, begår självmord efter att ha bränt motorcyklarna). Viktigt dock att ni får FIB på er.

När ni spawnar tar ni motorcyklarna till närmsta FIB van (armored truck) som står i närheten (gatan ner och ta vänster så ser ni den). Sen är det bara att dundra motorvägen ända fram till båten. Går utan problem att få med sig alla pengarna och quit-glitchen fungerar som förut.

Ett varningens finger: Nu om någonsin är ganska ovärt att spela med randoms, gäller att vara samspelta.
Citera
2017-02-02, 19:48
  #17078
Medlem
Duffeds avatar
Nu börjar jag bli riktigt trött på Rockstar...
På 1,5 månads tid har jag fått upp 2 gånger när jag startar spelet att jag skall skriva in cd-key. Sagt och gjort.
Då får jag till svar att cd-keyn redan är använd, Tro fan det då jag skrev in den då jag installerade spelet i första början.
Skrev till supporten och skickade screenshot på kvittot och cd-keyn (köpt på cdon) och dem drar ut på svaret i dryga 5-6 dagar innan man kan få igång kontot.


2 gånger på 1,5 månad...

Någon annan som har samma problem?
Citera
2017-02-03, 09:54
  #17079
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffed
Nu börjar jag bli riktigt trött på Rockstar...
På 1,5 månads tid har jag fått upp 2 gånger när jag startar spelet att jag skall skriva in cd-key. Sagt och gjort.
Då får jag till svar att cd-keyn redan är använd, Tro fan det då jag skrev in den då jag installerade spelet i första början.
Skrev till supporten och skickade screenshot på kvittot och cd-keyn (köpt på cdon) och dem drar ut på svaret i dryga 5-6 dagar innan man kan få igång kontot.


2 gånger på 1,5 månad...

Någon annan som har samma problem?

Nej, men däremot måste jag acceptera något innan jag går online och R* undrar om jag vill importera från annan enhet eller liknande. Har däremot så in i helvete med cash som jag inte fått laglig väg, så jag ligger lågt och kommer inte att kontakta R*
Citera
2017-02-04, 11:50
  #17080
Medlem
Reggaemans avatar
Nog fan köra NPCs i Gta extra dåligt och jävligt när man ska sälja bilar?

Känns som att i varje jävla kurva så kör det ut någon jävel framför en och gör så att bilen blir skadad och man förlorar pengar

Det här måste ju vara en avsiktlig handling som Rockstar har lagt in medan man kör dessa uppdrag
Citera
2017-02-04, 18:30
  #17081
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nog fan köra NPCs i Gta extra dåligt och jävligt när man ska sälja bilar?

Känns som att i varje jävla kurva så kör det ut någon jävel framför en och gör så att bilen blir skadad och man förlorar pengar

Det här måste ju vara en avsiktlig handling som Rockstar har lagt in medan man kör dessa uppdrag
Så där har det varit i GTA-serien sedan många spel tillbaka. Efter ett tag lär man sig att förutse vart den framförvarande bilen lär ta vägen, inte särskilt avancerat i min mening.
Citera
2017-02-05, 18:58
  #17082
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Så där har det varit i GTA-serien sedan många spel tillbaka. Efter ett tag lär man sig att förutse vart den framförvarande bilen lär ta vägen, inte särskilt avancerat i min mening.

Nej, när man inte gör uppdrag så är det väldigt lätt att köra bil i högre hastigheter utan några olyckshändelser, när man ska sälja bilar så köra alla som idioter, bra mycket sämre än i vanliga fall...

----------------------------------------------------

Någon mer som upplever att man väldigt ofta hoppar in i en npcs bil eller motorcykel så blir man direkt utkastad med meddelandet "you do not have access to this personal vehicle" ...?

Speciellt motorcyklar, och jag menar inte fordon som står parkerade på random ställen, utan fördon som npcs kör runt i...
Citera
2017-02-15, 01:01
  #17083
Medlem
mmas avatar
Bra läge att hamstra stålar nu.

+25% på CEO (special cargo deliveries)

Det blir över 900 000 på en tömning på ett warehouse som tar 42 creats.
Citera
2017-02-26, 23:31
  #17084
Medlem
Glorkass avatar
Inget nytt på g? Mitt PS plus-konto är vilande nu och lär förbli det tills det händer nåt av intresse i gta V.

Var sjukt värt pengarna att bli CEO för övrigt, i synnerhet pga möjligheten att spawna en helikopter gratis överallt. Men är glad att jag sket i mc och yachterna.
Citera
2017-03-01, 15:39
  #17085
Medlem
Hybridsmurfens avatar
Goddag!

Tog fram mitt ps3 och GTA V nu igen och började om från början. Har nu börjat spela online och undrar hur man gör nu för tiden om man ska dra in lite pengar? Spelar helst på egen hand eftersom jag är urusel på att skjuta. Börjar bli gammal...

Har inte spelat online innan så nybörjare. Finns det upprag man kan göra själv? Är en jävel på att köra bil iallafall!
Citera
2017-03-01, 19:15
  #17086
Medlem
Reggaemans avatar
Ganska så säker på att det inte går men är det någon som vet om man på något sätt kan köpa saker (bilar, båtar etc) genom att endast spendera kontanter dvs inte det man har på sitt bankkonto?

Jag vet att när pengarna på bankkontot tar slut så tas det betalt med ens cash (om man har några) men kan man spara pengarna och gå direkt på ens kontanter?
Citera
2017-03-05, 20:38
  #17087
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ganska så säker på att det inte går men är det någon som vet om man på något sätt kan köpa saker (bilar, båtar etc) genom att endast spendera kontanter dvs inte det man har på sitt bankkonto?

Jag vet att när pengarna på bankkontot tar slut så tas det betalt med ens cash (om man har några) men kan man spara pengarna och gå direkt på ens kontanter?

Vad skulle vara poängen med det? Uppdelningen mellan bank och kontanter fyller ju ingen som helst funktion känns det som.
Citera
2017-03-14, 20:52
  #17088
Medlem
Frågan har säkert varit uppe innan, men andras bilar är låsta så inte ja kan köra dom "you dont have acess to the veichle, hur får man de på sin egen bil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in