Citat:
Ursprungligen postat av
schlafhund
Så där har det varit i GTA-serien sedan många spel tillbaka. Efter ett tag lär man sig att förutse vart den framförvarande bilen lär ta vägen, inte särskilt avancerat i min mening.
Nej, när man inte gör uppdrag så är det väldigt lätt att köra bil i högre hastigheter utan några olyckshändelser, när man ska sälja bilar så köra alla som idioter, bra mycket sämre än i vanliga fall...
----------------------------------------------------
Någon mer som upplever att man väldigt ofta hoppar in i en npcs bil eller motorcykel så blir man direkt utkastad med meddelandet "you do not have access to this personal vehicle" ...?
Speciellt motorcyklar, och jag menar inte fordon som står parkerade på random ställen, utan fördon som npcs kör runt i...