2017-03-14, 20:59
  #17089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gjutarolle
Frågan har säkert varit uppe innan, men andras bilar är låsta så inte ja kan köra dom "you dont have acess to the veichle, hur får man de på sin egen bil?

Finns en meny för det tror jag. På xbox one håller man in "back" knappen och då kommer det upp en meny med passive mode osv. Där ska den finnas någonstans där det finns flera alternativ. Antingen så bilen är låst för alla eller så tillåter man folk sätta sig i passenger seat.
Citera
2017-03-14, 22:25
  #17090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSomeone93
Finns en meny för det tror jag. På xbox one håller man in "back" knappen och då kommer det upp en meny med passive mode osv. Där ska den finnas någonstans där det finns flera alternativ. Antingen så bilen är låst för alla eller så tillåter man folk sätta sig i passenger seat.
Okej! Ja har Xbox 360 men ska testa de imorgon iallafall! Vet de står om passive mode ibland men aldrig förstått vad de är,, tack för svar
Citera
2017-03-15, 15:13
  #17091
Medlem
pepsi haxs avatar
Import är nog fan sämsta uppdateringen, dåligt betalt och tar fan lång tid om man är själv, genererar inte direkt nå stora pengar, ceo missions går fan mycket snabbare och ger mer pengar/tid.
Fordonen man kan köpa skulle vara kul och testa men saftigt pris..

Uppdateringarna är gratis men måste dom ta i så jävla mycket på alla priser, folk skulle köpa shark cards ändå...
Citera
2017-03-16, 12:54
  #17092
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Vad tycker ni om den nya uppdateringen Special races?
Sjukt bra payout på det just nu. Non contact 2 varv ger ofta över 60 000 om man vinner.

Jag tycker de har fått till Rocket Voltic och Ruiner 2000 racen rätt bra men Blazer Aqua racen är trist som fan.
Kommer komma massor av balla user created tracks snart dock.

Lirar på Xbox one. Nån som har gjort nåt eget som han vill dela med sig av?
Citera
2017-03-16, 22:08
  #17093
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Vad tycker ni om den nya uppdateringen Special races?
Sjukt bra payout på det just nu. Non contact 2 varv ger ofta över 60 000 om man vinner.

Jag tycker de har fått till Rocket Voltic och Ruiner 2000 racen rätt bra men Blazer Aqua racen är trist som fan.

Håller med, Voltic och Ruiner har dom lyckats med, roliga som fan att rejsa med. Aquan som du säger skittråkig. Obegriplig i handlingen ibland.

Rejs som ger dubbla pengar osv är alltid givande, tror dessa ger så mycket för att många av banorna är så långa, ju längre man kör ju mer pengar.
Citera
2017-03-19, 17:01
  #17094
Bannlyst
nån som har probs o logga in får bara massa error. och att jag är inloggad nån annanstans?
Citera
2017-03-19, 17:14
  #17095
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kcabhsalfflashback
nån som har probs o logga in får bara massa error. och att jag är inloggad nån annanstans?
Kanske någon som har hackat ditt konto?
Citera
2017-03-19, 17:56
  #17096
Bannlyst
nja jag googlade felet nu och verkar som folk haft det problemet innan men jag har ingen lösning kanske e nått fel hos gta iaf.
Citera
2017-03-20, 13:37
  #17097
Medlem
*dubbel post*
__________________
Senast redigerad av jollythecat 2017-03-20 kl. 13:49.
Citera
2017-03-20, 13:46
  #17098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Import är nog fan sämsta uppdateringen, dåligt betalt och tar fan lång tid om man är själv, genererar inte direkt nå stora pengar,

Använd Cargobob när du snor och säljer bilar själv.

Se till att du har10 av varje, low och medium range, inga dubletter.
Sälj dom inte.

När du har det så kommer du bara få high range bilar när du snor.
80k profit är inte dåligt för typ 5-10 minuters arbete. (om du andvänder cargobob)
__________________
Senast redigerad av jollythecat 2017-03-20 kl. 13:53.
Citera
2017-03-20, 17:10
  #17099
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Använd Cargobob när du snor och säljer bilar själv.

Se till att du har10 av varje, low och medium range, inga dubletter.
Sälj dom inte.

När du har det så kommer du bara få high range bilar när du snor.
80k profit är inte dåligt för typ 5-10 minuters arbete. (om du andvänder cargobob)

Varför cargobob?
Citera
2017-03-20, 23:03
  #17100
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Varför cargobob?

bilarna blir inte skadade + att det går snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in