Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Håller med till 100,% ang. det ni skriver. Spelar i div1 och lyckas bra där när man får möta på papperet grymma lag. Jag spelar med mitt lag för dryga miljonen. Men sen kommer WL och man får möta Smalling, Shaw, Bailly, Martial och Butland varenda match och plötsligt är mina stjärnspelare korplirare.
Funderar på att lägga av med fifa. Man kämpar för att få det på papperet bästa laget men det spelar ju ingen roll för en nybörjare som är kass på spelet kan köpa in t.ex. Smalling och så spelar det ingen roll.
ja hela syftet med FUT bygger på att tjäna coins för att ha råd med de bästa lirarna..för att sedan upptäcka att det funkar bättre med Kongo-Kim än Modric..
Diskussionen om momentum/scripting kommer aldrig upphöra och det finns folk som tror på det medan andra förkastar det helt.. svårt o säga vad som gäller men märkligt är det iallafall..
har senaste 3 FIFA haft mellan 2-4m coins men har aldrig köpt spelare som Messi, Ronaldo osv för de vanligtvis inte är värda sina coins.. hellre köpt blåa kort och IF kort där roliga spelare får boost i sina stats...
Men säger väl rätt mycket när man tex snittat 2 mål per match med Ibarbo medan spelare som Suarez osv inte alls fungerat lika bra.. Finns mycket som behövs förbättras med FIFA, tyvärr...servrarna måste väl va prio 1