2017-03-18, 10:38
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
Någon som ätit där i Malmö och kan ge betyg?

Har käkat dominos i västra hamnen. Helt klart något annat än standard turkpizza. Jag åt en Pepperoni Feast med amerikansk kant. Den var god och 8-slices var rikligt med pizza.
Citera
2017-03-18, 10:51
Medlem
Någon som vet om det finns planer på att öppna i andra städer också?
Citera
2017-03-18, 11:26
Medlem
carminaburanas avatar
haha vilket misslyckande. Tråden snart 10 år gammal och de har bara 3 restauranger i hela sverige.
Citera
2017-03-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av December
http://www.dominos.se/

Ser ut som att Dominos Pizza försöker finna franschisare i Sverige. Deras mål är ju att expandera med 35 nya restauranger i Europa varje år. Hoppas det blir så för det är grymt gott. Mycket godare än Pizza Hut. Någon som vill bli Sveriges första Dominosägare?
Dom är riktigt goda, går inte ens att jämföra med andra pizzor
Citera
2017-03-18, 12:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
haha vilket misslyckande. Tråden snart 10 år gammal och de har bara 3 restauranger i hela sverige.

konstigt eller? pizza marknaden i sverige är rätt så mättad vid det här laget..
Citera
2017-03-18, 12:16
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Har käkat dominos i västra hamnen. Helt klart något annat än standard turkpizza. Jag åt en Pepperoni Feast med amerikansk kant. Den var god och 8-slices var rikligt med pizza.
Har hört många sura röster över att priserna är höga är de prisvärt?
Citera
2017-03-18, 14:18
Medlem
klart man är sugen, en riktig amerikansk variant.
Citera
2017-03-18, 14:18
Medlem
Balonzos avatar
Citat:

Jag har aldrig pratat med någon angående deras priser. Äter du pizza varje vecka så känns priserna höga. Äter du pizza en gång i månaden gör det väl inget att det kostar 120kr (inklusive hemkörning). Det är ju goda pizzor, jag beställde hem en New Yorker imorse till frukost. Än så länge är jag en nöjd domino kund!
Citera
2017-03-18, 15:07
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Jag har aldrig pratat med någon angående deras priser. Äter du pizza varje vecka så känns priserna höga. Äter du pizza en gång i månaden gör det väl inget att det kostar 120kr (inklusive hemkörning). Det är ju goda pizzor, jag beställde hem en New Yorker imorse till frukost. Än så länge är jag en nöjd domino kund!
Har vägarna förbi hemmet snart får prova på Dominos då!
Citera
2017-03-27, 02:24
Medlem
Faptistens avatar
Varför finns Domino's och KFC i Malmö men inte i Stockholm? Känns som att det skulle bli rätt populärt här uppe också.
Citera
2017-03-27, 22:19
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faptisten
Varför finns Domino's och KFC i Malmö men inte i Stockholm? Känns som att det skulle bli rätt populärt här uppe också.

De fanns i Danmark först, och åtminstone Domino's hade någon franchiselösning där franchisetagaren först skulle arbeta inom Domino's i Danmark innan första restaurangen i Sverige kunde öppna. Så det är nog främst av praktiska skäl.
Citera
2017-04-20, 15:55
Medlem
Citat:

Billigaste käket du hittar i Västra hamnen om man inte vill äta sallad eller baguetter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in