2017-03-17, 20:53
Medlem
fy fan va folk överanvänder Smalling!! FUT har blivit så jävla tråkigt att spela när man möter exakt samma lag varenda match.. Bailly och Smalling som mittbackar är med i 99,9 procent av alla matcher man spelar.
Citera
2017-03-17, 21:31
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
fy fan va folk överanvänder Smalling!! FUT har blivit så jävla tråkigt att spela när man möter exakt samma lag varenda match.. Bailly och Smalling som mittbackar är med i 99,9 procent av alla matcher man spelar.
Som du säger, folk har så jävla dålig fantasi med sina lag.. Men många vågar väl inte experimentera i WL
Citera
2017-03-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Är servrarna åt helvete även den här fredagens WL? Pendlar mellan gult och grönt innan match vilket det knappt aldrig annars gör och den hittills enda matchen jag lyckats få till bröts innan vi fick se laguppställningarna.

Alltså, jag håller på att brinna upp så arg som jag är. Detta är typ 10 helgen i rad som det är VÄRLDENS delay, går ta mig fan inte att göra någonting. Trycker man på passknappen tar det 2 sek innan den lämnar foten. Spelarna beter sig som jävla idioter, kan inte ta emot bollen, kan inte skjuta, KAN INGENTING. Blir så jävla lack när det gäller detta. Är det så jävla svårt att skaffa stabila servrar?

Är det INGEN annan som upplever delay atm? PS4. Jag förstår inte ens varför man fortsätter spela detta spelet. Ligger 1-4 hittills, mycket bra jobbat.
Citera
2017-03-17, 22:02
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Alltså, jag håller på att brinna upp så arg som jag är. Detta är typ 10 helgen i rad som det är VÄRLDENS delay, går ta mig fan inte att göra någonting. Trycker man på passknappen tar det 2 sek innan den lämnar foten. Spelarna beter sig som jävla idioter, kan inte ta emot bollen, kan inte skjuta, KAN INGENTING. Blir så jävla lack när det gäller detta. Är det så jävla svårt att skaffa stabila servrar?

Är det INGEN annan som upplever delay atm? PS4. Jag förstår inte ens varför man fortsätter spela detta spelet. Ligger 1-4 hittills, mycket bra jobbat.
Jo för fan, delay all speltid hittills under mina 4 WL-helger utom ett par timmar en lördagnatt

Fick inte svar sist så frågar igen; någon som använt Dele Alli 86 som ST och kan recensera? Vet inte vem jag ska spela jämte IF Firmino. Aguero bra?
Citera
2017-03-17, 22:04
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten

Känns som man spelar olika spel varje dag. Blir helt snurrig av detta spel. Va 16 så oxå ?

Men en jävla massa kort kommer det hela tiden. Nya hela tiden. Gröna orangea svarta osv...
Borde väl fixa spelet nångongång istället för lägga massa tid på göra nya kort?
Sen att ett kondis kort kostar skjortan ... Så har ju ingen möjlighet å köpa nya gubbar ändå till laget.

En jävla massa reklam om ...nu e dom nya korten här.

Jag gillar dock FIFA ändå å konmer ge 18 ett försök. Men 17 måste väll va det sämsta hittills i gameplay ? Skitzo gameplay å lagg till Max .
Citera
2017-03-17, 22:10
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Å Eriksén . Han e överallt i alla lag.

Butland ser man ibland oxå 😂
Citera
2017-03-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Som du säger, folk har så jävla dålig fantasi med sina lag.. Men många vågar väl inte experimentera i WL

Håller helt med dig, senaste 15 WL matcherna så har jag spelat mot smalling 12-13 gånger... Okej om han var så bra IRL som han är på spelet, men det här är ju bara löjligt. Folk använder han också därför att det inte går att springa ifrån han även fast man springer med Mane
Citera
2017-03-17, 22:27
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Håller helt med dig, senaste 15 WL matcherna så har jag spelat mot smalling 12-13 gånger... Okej om han var så bra IRL som han är på spelet, men det här är ju bara löjligt. Folk använder han också därför att det inte går att springa ifrån han även fast man springer med Mane
Nu använder jag ju honom själv i ett av mina 5 lag haha, men har lite mindre vanliga spelare runtom i alla fall
Citera
2017-03-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Har du provat Renato Sanches? han är väl typ 78 ratad men en av de bästa box to box spelarna på spelet. Han är absolut överallt och är svinlätt att bryta bollen med honom.

Jodå, har han i laget - Han är rätt vass, men han har H/H i work rate som Vidal.
Vill ha en med M/H eller M/M
Citera
2017-03-17, 22:35
Medlem
Citat:

Folks fantasi är så kass. Såhär ser 99% av lagen ut:

Butland
Shaw, smalling, bailly, walker
Kante, Eriksen, Dembele
Martial, Mane och typ Musa eller nån annan tomte... Asså varför ens spela FUT om man inte bygger ett eget lag?
Citera
2017-03-18, 00:08
Medlem
eshkoshkas avatar
Dom är billiga. Klart folk kommer använda dom då. Jag har Smalling, Kante och Martial i mitt lag. Hade jag haft 2 miljoner hade jag förmodligen haft några andra.
Citera
2017-03-18, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Dom är billiga. Klart folk kommer använda dom då. Jag har Smalling, Kante och Martial i mitt lag. Hade jag haft 2 miljoner hade jag förmodligen haft några andra.

Finns ju fett med andra alternativ som är billiga?

Oblak
Tremoulinas - Ramos - Varane - De Marcos

Iborra IF - Casemiro IF

Carrasco - Williams

Ben Yedder IF

Pato

370k....... Fantasi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto