Citat:
Ursprungligen postat av
Flankert
Lägg ihop ett lag med Pato som är bättre än
Butland
Shaw, smalling, bailly, walker
Kante, Eriksen, Dembele
Martial, Mane och Musa
Krav:
Inte en krona dyrare än detta lag.
Får bli imorgon. Men rent spontant. Typ: Moyà, Varane, Casemiro, Iborra, De Marcos, Umtiti, Williams, Carrasco, Isco, Pato, Tremoulinas.. 17300 coins
Ditt lag: 123600.. Då kan vi också passa på att uppgradera mitt lag lite. Ta bort Moyà och lägg dit IF Asenjo, samt byta ut Casemiro mot IF Casemiro. Då hamnar vi på 102550. Kanske kan göra fler uppgraderingar/ändringar.... Nä men vi tar bort Iborra mot Vazquez IF. Då hamnar vi på 119000.... svårt är de fanemig inte... Det är bara snack om att folk är lata och inte har fantasi.
Personligen spelade jag med ett BPL lag med Aguero IF på topp och Hazard TIf på kanten och Messi Toty .. Hade Kante, Dembele och De Bruyne IF på mitten. De Gea i målet och Smalling samt nån mer som jag inte minns.
Gick över till la liga med Jordi Alba, Varane, Ramos, De Marcos Casemiro, Vazquez, Ben Yedder, Neymar, Torres IF och Messi. Med Asenjo IF i målet. Fy helvete vilket roligare lag att spela med. Har ännu kvar BPL laget om jag tröttnar. Men fifa glädjen är verkligen 1000 gånger större nu med detta laget.
Därför kan jag inte förstå hur man kan tycka att det är roligt att spela med ett frenchaise lag.