2017-03-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ska man köra "Green team" 4 ggr för att få de spelarna, så kostar den typ 13k att lösa. 13 * 4 =
52k, så det är just nu billigare. Men, man riskerar att få dubbletter som är untradable. Chansen är liten men ökar ju fler gröningar man har.

Exakt det som hände mig precis med min tredje spelare. Idioti att man inte kan stasha en av dem på transfermarknaden. Fyfan vad tröttsamt.

Edit: Dessutom är de ju untradable. Ruggigt värdelöst.
Senast redigerad av PlaceToBe 2017-03-17 kl. 13:10.
Citera
2017-03-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hallå!

Kör just nu med http://www.futhead.com/17/squads/5223860/
Men funderar på att sälja firmino då jag inte får ut det jag vill av honom, han presterar men inte lika mycket som jag vill.

Funderingen som jag sitter på är att flytta upp erikssen och spela han som CF och ersätta med någon cm, möjligtvis dembele på vcm och flytta pogba till hcm. Vad tror ni om detta?
Även hazard tycker jag faller bort mycket under matcherna finns det någon bra ersättare som lw?
Någon annan som tycker att något borde ändras? har ca 3-400k i budget.

Jag hade prövat Pogba som falsk 9, tror han får ut mer än Eriksen faktiskt!
Citera
2017-03-17, 13:27
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hallå!

Kör just nu med http://www.futhead.com/17/squads/5223860/
Men funderar på att sälja firmino då jag inte får ut det jag vill av honom, han presterar men inte lika mycket som jag vill.

Funderingen som jag sitter på är att flytta upp erikssen och spela han som CF och ersätta med någon cm, möjligtvis dembele på vcm och flytta pogba till hcm. Vad tror ni om detta?
Även hazard tycker jag faller bort mycket under matcherna finns det någon bra ersättare som lw?
Någon annan som tycker att något borde ändras? har ca 3-400k i budget.

Jag lirar med Bolasie som lw i min ena elva och är riktigt nöjd med honom, snabb och väldigt stark för en ytter. Han orkar även 90 min+ förlängning utan problem. Jag spelar ju med hans nif kort men finns ju ett IF där han enligt starsen är ännu starkare o snabbare, men framförallt är det kortet mycket högre på pass och skott.
Citera
2017-03-17, 14:14
Medlem
Goldencandy1s avatar
Fick aldrig några coins efter jag vann titeln igår natt precis när ea serverna la ner. Säsongen räknades och har nu 0 matcher. Brukar coinsen dyka upp tillslut eller måste jag kontakta EA?
Citera
2017-03-17, 14:50
Medlem
Finns det någon sida med tröjor man bör undvika att möta i WL? Det är ju lite fegt men om någon ställer upp med en elite tröja så får han ju skylla sig själv lite. Jag vet att det finns den röda med gult längst ut men den brukar jag spela mot för det var så länge sedan den kom.
Citera
2017-03-17, 15:10
Medlem
Är Kimmich 83-rated specialkort något att ha?
Jag vill ha en CM/CDM som inte har High i Attacking Work Rate.

Har redan Vidal som har H/H,
86-rated Keita som har H/M,
Och Thiago som har M/M (Som Kimmich, men Kimmich är bättre defensivt vilket jag eftersöker)

Luiz Gustavo klarar jag av någon anledning inte av, annars hade han varit ett bra val
Citera
2017-03-17, 15:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Exakt det som hände mig precis med min tredje spelare. Idioti att man inte kan stasha en av dem på transfermarknaden. Fyfan vad tröttsamt.

Edit: Dessutom är de ju untradable. Ruggigt värdelöst.

Klart det är värdelöst - avsiktligt designat värdelöst. Fick du löst Mega Pot då? Utdelning?
Citera
2017-03-17, 19:20
Medlem
Är det en bugg när kommentatorerna säger, efter att man stannat kvar i division två "They are now qualified for the fut champions weekend league" ?

Trodde det gällde om man blev uppflyttad eller?
Citera
2017-03-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Är det en bugg när kommentatorerna säger, efter att man stannat kvar i division två "They are now qualified for the fut champions weekend league" ?

Trodde det gällde om man blev uppflyttad eller?

Hänt mig ett par gånger. Blev först lyrisk för jag trodde att jag hade missuppfattat kraven. Märkte sedan att det krävdes såklart uppflyttning
Citera
2017-03-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Är Kimmich 83-rated specialkort något att ha?
Jag vill ha en CM/CDM som inte har High i Attacking Work Rate.

Har redan Vidal som har H/H,
86-rated Keita som har H/M,
Och Thiago som har M/M (Som Kimmich, men Kimmich är bättre defensivt vilket jag eftersöker)

Luiz Gustavo klarar jag av någon anledning inte av, annars hade han varit ett bra val

Har du provat Renato Sanches? han är väl typ 78 ratad men en av de bästa box to box spelarna på spelet. Han är absolut överallt och är svinlätt att bryta bollen med honom.
Citera
2017-03-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Har du provat Renato Sanches? han är väl typ 78 ratad men en av de bästa box to box spelarna på spelet. Han är absolut överallt och är svinlätt att bryta bollen med honom.

Han är så jääääävla jobbig att möta. Han är anfallare, mittfältsgeneral och världens bästa back. Allt i ett.... Jävligt overkligt men så är de
Citera
2017-03-17, 20:37
Medlem
RolfRolands avatar
Är servrarna åt helvete även den här fredagens WL? Pendlar mellan gult och grönt innan match vilket det knappt aldrig annars gör och den hittills enda matchen jag lyckats få till bröts innan vi fick se laguppställningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in