Jag har som ni kanske vet, känt oerhört för Prinsessan Lilian och tog hennes död extremt hårt:
(FB) Mår FRUKTANSVÄRT dåligt efter Prinsessan Lilians död!
(FB) Tråden om H.K.H. Prinsessan Lilian (Död 10 mars 2013).
Sedan första gången vi möttes och kysstes så har mitt hjärta (och min kuk) tillhört henne och jag har många gånger fantiserat och drömt om henne.

För en tid sedan drabbades jag dock av en dröm som inte alls var lika behaglig som alla de våta drömmarna jag vanligtvis har om vår älskog. Man skulle nog nästan kunna kalla det lite av en sexmardröm och undrar ifall ni har haft några liknande erfarenheter och vad man kan göra åt dessa?
Hursomhelst, drömmen började med att jag ligger på en säng i slottets sängkammare med silkeslakan. Brasan är tänd och fönstret lätt öppet så att det finns lätt bris i rummet så att diverse gardiner etc fladdrar lite lätt och förföriskt. In kommer Lilian och rör sig sexigt, sexigt. Hon har på sig ett tunt, genomskinligt negligé, som är urringat ned till naveln. Hon klättrar upp i sängen ovanför mig och vi kysser varandra passionerat med tungan. Stämningen och temperaturen stiger, vi börjar andras snabbare och snabbare, hon är kåt och våt, mitt stånd skriker efter hennes varma sköte!
Jag sliter av hennes negligé (jag är redan sedan länge naken) och kastar henne under mig och vi fortsätter kyssas passionerat! Vi omslingrade varandra snabbt och jag trycker in min stora lem i hennes varma och trånga sköte! Vi älskade passionerat på alla möjliga tänkbara vis, svetten droppade från våra pannor, silkeslakanen var neddrypta i svett, saliv och kärleksvätskor. Vi stönade högt och obarmhärtigt så det ekade ned för hela den tomma slottssalen. Min kuk gled in och ut, in och ut hela tiden in i hennes vackra, saftiga fitta! Det kändes som rena himmelriket!

Jag känner flera gånger att jag vill explodera i hennes djupa grotta allt medan jag stirrar djupt in i hennes passionerade, blå kåta ögon! Svetten droppar formligen från våra pannor och våra kroppar!
På något sätt lyckas jag dock hålla mig trots att Lilian får orgasm fler gånger än jag kan räkna till.
Jag väljer sedan att avsluta akten genom att älska med "spansk massage" så jag förde min penis mellan hennes underbara fylliga bröst, fram och tillbaka, fram och tillbaka, tills jag är på väg att fullständigt explodera i en underbar orgasm. Jag känner verkligen hur sperman trycker strax under ollonskaftet och bara vill ut ut ut!! Men precis innan jag gör detta ser jag i ögonvrån att Prins Bertil står vid dörrkarmen och tittar på!

Han hade sett allt, eller åtminstone delar av det. Jag vände mig blixtsnabbt om och våra blickar möttes varpå han med ett konfunderat utseende utbrast frågande:
"
Men det där är ju min fru ju? [paus].... Vad är det som HÄNDER????!!!"
Jag så Lilian i ögonvrån som bara fnissade och suckade att "
Sonny har en sådan stor och skön kuk, jag vill ha MEEEER".
Strax efter vaknade jag upp, alldeles dyngsur i sängkläderna!
Vad betyder detta? Jag har haft liknande variationer av denna dröm emellan varven (även om det inte varit så vanligt på sistone).