Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Haha! Just den där låter som en scen ur en skum, surrealistisk porrfilm från förr då man försökte sig på "artistiska"filmer. Har du någonsin återvänt till den drömmen?
Jag hade nyligen en likande dröm!
Jag gick naken längst en lång, mörk korridor, med en massa trädörrar på var sin sida. Jag hörde Lilians lustfyllda stön komma från någonstans bakom någon av dörrarna. hon stönade "OH SONNNNYYYYY TAKE MEEEEE I WANT TO TASTE YOUR CUUUUM IN MY MOOUUUTH!!!!!!!" Jag blev så begeistrad och tagen av henne att jag helt per automatik inte kunde motstå att runka då jag gick längst korridoren.

Jag öppnade en dörr men bakom det var bara ett tomt sovrum med ett halv öppet fönster och stora dubbelsängar med vita satinslakan. Jag öppnade dörren på motsatta sidan och det var identiskt. Jag fortsatte gå men varje dörr jag öppnade var identiskt med det förra, och lika tomt! Jag VISSTE att Lilian väntade på mig bakom en av dörrarna men jag visste inte vilken! Det började dessutom bli bråttom då jag kände att utlösningen var nära! Min utlösning som var ämnad för Lilian, som hon ville ha! Den fick bara inte gå till spillo! Men tiden var knapp och jag började bli allt mer stressad och frustrerad. dörr efter dörr öppnades och stängdes och korridoren tycktes aldrig ta slut. Hela tiden kunde jag höra Lilian precis som om hon vore bakom nästa dörr, och nästa.... och nästa... osv. Jag kände mig mycket olustig och obehaglig när jag vaknade, för att inte säga frustrerad! Vad kan detta tyda på, någon som kan tolka dessa sexdrömmar?