Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-09, 00:19
  #1
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Eftersom min tidigare tråd om Hase Alfredson orsakade sådana rabalder så har jag valt att förtydliga vissa saker här i denna tråd (så kanske ni t.o.m. får se att jag inte haft helt fel ute i den tråden heller). http://www.flashback.org/showthread.php?t=584509


Som sagt, min källa har ytterligare ett scoop som jag kan bjuda på. Prinsessan Lillian är dessvärre i väldigt dåligt skick, från att ha varit en skuttande 90-åring som varit pigg som en lärka så är hon tydligen helt rullstolsbunden nu och riktigt illa däran. Det är visst sagt att Prinsessan Lillian aldrig mer kommer att synas i officella sammanhang och att hon gjort sitt sista framträdande. Vilken dag som helst nu så kan ni vänta er ett officellt uttalande från hovet där de kommer att meddela att Princessan Lillian inte kommer att närvara vid Nobelfesten, vilket hon annars alltid i bruklig orning gör.




Som sagt, rykande färska insidernyheter, vänta er ett uttalande inom kort!
Citera
2007-12-09, 00:22
  #2
Medlem
Att hon inte kan närvara vid Nobel-festligheterna var ju redan känt. Sedan är det väl inget jättescoop att hävda att hon kommer att dö inom ett år med tanke på hur skröplig hon sett ut de senaste åren. Nej, din källa verkar vara en riktig pajas...
Citera
2007-12-09, 00:30
  #3
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Att hon inte kan närvara vid Nobel-festligheterna var ju redan känt. Sedan är det väl inget jättescoop att hävda att hon kommer att dö inom ett år med tanke på hur skröplig hon sett ut de senaste åren. Nej, din källa verkar vara en riktig pajas...
Med tanke på att hon varit riktigt pigg och gick utan käpp så sent som för ett år sedan samt att det finns folk som verkat långt mycket skröpligare än henne trots att de varit flera decennier yngre gör att detta faktiskt är en nyhet. Man dör faktiskt inte bara för att man är gammal, och man lever inte garanterat bara för att man är ung. Det handlar en hel jäkla massa om hälsa också, och nu är det så att Lillian drabbats av en muskelförslappning i benen som gör att hon inte ens kan stå med käpp. Nu har jag svlöjat en hel del av hennes medicinska info också! Lär t.o.m. ha varit kondifentiellt....
Citera
2007-12-09, 00:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Med tanke på att hon varit riktigt pigg och gick utan käpp så sent som för ett år sedan samt att det finns folk som verkat långt mycket skröpligare än henne trots att de varit flera decennier yngre gör att detta faktiskt är en nyhet. Man dör faktiskt inte bara för att man är gammal, och man lever inte garanterat bara för att man är ung. Det handlar en hel jäkla massa om hälsa också, och nu är det så att Lillian drabbats av en muskelförslappning i benen som gör att hon inte ens kan stå med käpp. Nu har jag svlöjat en hel del av hennes medicinska info också! Lär t.o.m. ha varit kondifentiellt....
Ok. Men har hon inte rullat omkring i rullstol ganska länge? Eller minns jag fel kanske. Nåväl, dör hon inom en vecka så ska jag ge dig kredd för den här tråden. Annars inte.
Citera
2007-12-09, 00:39
  #5
Medlem
Grantzs avatar
O boy, here we go again...
Citera
2007-12-09, 00:40
  #6
Moderator
impieteers avatar
Hon fick ju inte gå på Nobelfesten förra året, vilket hon själv ville.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article463771.ab

Hon kanske varit lite kockobäng i pallet senaste åren och därför vågar de inte riktigt släppa lös henne längre?
Citera
2007-12-09, 00:43
  #7
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Hon fick ju inte gå på Nobelfesten förra året, vilket hon själv ville.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article463771.ab

Hon kanske varit lite kockobäng i pallet senaste åren och därför vågar de inte riktigt släppa lös henne längre?
Förra året gällde enbart efterfesten, men hon var med på utdelningen. Det kommer hon emellertid inte att vara det här året och jag kan säga er att det INTE är pallet som det är fel på i det här fallet, utan värre.
Citera
2007-12-09, 00:45
  #8
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
O boy, here we go again...
Ja, men nu har jag en rubrik som inte på något sätt kan tolkas som tvetydig, vilket var det som de flesta verkade hänga upp sig på.
Citera
2007-12-09, 00:52
  #9
Medlem
farbror Svens avatar
"Prinsessan Lillian är på väg utför!"

Storslalom eller störtlopp?
Citera
2007-12-09, 01:00
  #10
Medlem
MaeWests avatar
Den rara,gamla tanten!
Citera
2007-12-09, 01:07
  #11
Medlem
jumpcuts avatar
Jag hoppades på skvaller om att hon börjat skjuta heroin eller nåt, "på väg utför" helt enkelt.

Att en kvinna i den åldern får se sin nästa födelsedag är ett större scoop än det du kommit med. Kom igen nu...
Citera
2007-12-09, 01:09
  #12
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Att hon inte kan närvara vid Nobel-festligheterna var ju redan känt. Sedan är det väl inget jättescoop att hävda att hon kommer att dö inom ett år med tanke på hur skröplig hon sett ut de senaste åren. Nej, din källa verkar vara en riktig pajas...
Kan inte annat än hålla med om att kärringen varit på dekis länge, fast det innebär väl just nu att hon inte kan springa omkring på Östermalm och snatta längre?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback