2017-03-06, 21:18
Medlem
legendaryjls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koppen89
Till er som har handlat, är skins.nl helt legitim återförsäljare för Creed? Ingen som haft problem med att få gamla flaskor eller liknande?

Har beställt samples från skins.nl - legit sida. Tack vare dom jag föll för huset Creed.
Citera
2017-03-07, 21:23
Medlem
koppen89s avatar
Då så, blir till att testa
Citera
2017-03-09, 12:09
Medlem
G13Hazes avatar
Jag behöver tips på en parfym med myskaktig-, trä-, läder-,tobaks- doft som inte luktar sött. Helst utan vaniljeinslag också.
Har någon förslag på dofter som passar in i denna beskrivning?
Citera
2017-03-09, 12:45
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Jag behöver tips på en parfym med myskaktig-, trä-, läder-,tobaks- doft som inte luktar sött. Helst utan vaniljeinslag också.

Masque - Montecristo, ganska smutsig doft dock.
Citera
2017-03-09, 13:17
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Ingen tobak, men annars stämmer Puredistance M in ganska väl tycker jag.

Edit: Vanilj finns med bland noterna, men det är ingen vaniljbomb.
Citera
2017-03-12, 16:33
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Tycker min Jean Paul köpt online luktar sämre än den jag provade på Kicks. Har jag fått en fake?
Citera
2017-03-12, 16:38
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
Tycker min Jean Paul köpt online luktar sämre än den jag provade på Kicks. Har jag fått en fake?

Nog inte så troligt om du köpt från nån vettig sida. Däremot kanske doften är omformulerad vid ett flertal tillfällen så det kan ju vara skillnad av den anledningen.
Citera
2017-03-12, 20:00
Medlem
JustZlatans avatar
Kan herrparfym lukta rosor?

Har parfymören John Bailey gjort egna parfymer?
Citera
2017-03-12, 20:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Kan herrparfym lukta rosor?

Har parfymören John Bailey gjort egna parfymer?

Ja men klassiskt friska, fräscha rosor blir oftast rätt feminint. Finns dock maskulinare dofter baserade på bl.a ros. MFK Lumiere Noire är en maskulin rosparfym, MDCI Cuir Garamante en annan. Amouage Lyric Man är imo väldigt feminin men ändå en fin doft.

Vad har John Bailey ens gjort för doft öht? Aldrig hört namnet någonsin tidigare.
Citera
2017-03-12, 20:29
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ja men klassiskt friska, fräscha rosor blir oftast rätt feminint. Finns dock maskulinare dofter baserade på bl.a ros. MFK Lumiere Noire är en maskulin rosparfym, MDCI Cuir Garamante en annan. Amouage Lyric Man är imo väldigt feminin men ändå en fin doft.

Vad har John Bailey ens gjort för doft öht? Aldrig hört namnet någonsin tidigare.

John Bailey är en känd parfymör i England.

Var kan man köpa dessa parfymer?
Senast redigerad av JustZlatan 2017-03-12 kl. 20:31.
Citera
2017-03-13, 10:46
Bannlyst
Testade en billig 199 kr parfym från enrique iglesias, röd flaska. Bättre än förväntat och tjejerna diggar det
Citera
2017-03-13, 17:19
Medlem
oyegies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
Testade en billig 199 kr parfym från enrique iglesias, röd flaska. Bättre än förväntat och tjejerna diggar det
Brudar har väl bara luktat på kändisparfym eller från någon modedesigner tex Hugo Boss,parfymhus som Creed,Acqua Di Parma osv finns inte på kartan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in