Citat:
Jag har INTE bestämt mig för svaret. Tänket kolla om jag får samma effekt av askles 8mg som TTs 10mg vilket jag iofs betvivlar. Det jag menar är som så såhär. Tar jag 10mg diazepam 10mg säg 2-3st sen stesolid 10mg 2-3st får jag bättre effekt av diazepam 10mg 3st men inte jätte skillnad som på TTs vs Askles
Sen för att kolla om där finns tak. Taket är kanske 5-6mg sen känner man ej mer.
Tog för 1tim sedan 10st 10mg från TT och känns som 3-4st 4mg från askle.
Såå om jag får bättre effekt av dom från askle då är det uppen bart TT inte ligger på 10mg. Smakade för övrigt inte nått mint alls nästan vilken denna som Flubromazepam i ren form gör.
Har 2g rent norfluraz på väg med för att just kolla in detta.
Verkar vara en billig benz att framställa för endast 55$ per g
Fast ja jag tror och med 99,99% att TTs är underdoserade. Och inte lite heller. Tror dom ligger på 4mg-5mg. Vissa nog mindre. Tror som en annan här i tråden att det beror på deras tillverkare av benzo. Dom har säkert mätt dom till 10mg per pill men tror att benson är typ 70% i ren pulver form därav faller mg per piller kraftigt.
Sen kommer det snart ett analys besked på askles 8mg samt TTs 10mg.
Min polare har fixat detta. Kommer läggas upp har han sagt.
Så har inte bestämt mig för nått men det lutar ju åt ett håll.
Destutom gett en polare 3st 4mg från askle dom tyckte han var bra som fan sen gett han 3st av dom 10mg från TT och han fick ta 2st. Han är nybörjare på benso. Fast ändå hållt på 2år. Han tyckte även han dom som ska vara 10mg var svagare.
Vi får väll se när analyserna kommer.
Sen för att kolla om där finns tak. Taket är kanske 5-6mg sen känner man ej mer.
Tog för 1tim sedan 10st 10mg från TT och känns som 3-4st 4mg från askle.
Såå om jag får bättre effekt av dom från askle då är det uppen bart TT inte ligger på 10mg. Smakade för övrigt inte nått mint alls nästan vilken denna som Flubromazepam i ren form gör.
Har 2g rent norfluraz på väg med för att just kolla in detta.
Verkar vara en billig benz att framställa för endast 55$ per g
Fast ja jag tror och med 99,99% att TTs är underdoserade. Och inte lite heller. Tror dom ligger på 4mg-5mg. Vissa nog mindre. Tror som en annan här i tråden att det beror på deras tillverkare av benzo. Dom har säkert mätt dom till 10mg per pill men tror att benson är typ 70% i ren pulver form därav faller mg per piller kraftigt.
Sen kommer det snart ett analys besked på askles 8mg samt TTs 10mg.
Min polare har fixat detta. Kommer läggas upp har han sagt.
Så har inte bestämt mig för nått men det lutar ju åt ett håll.
Destutom gett en polare 3st 4mg från askle dom tyckte han var bra som fan sen gett han 3st av dom 10mg från TT och han fick ta 2st. Han är nybörjare på benso. Fast ändå hållt på 2år. Han tyckte även han dom som ska vara 10mg var svagare.
Vi får väll se när analyserna kommer.
Jag väljer att tro på detta redan nu. Har många kvar av askens 4 mg och jag ska börja trappa ner min dos, då ett helt piller känns som för mycket i längden.Ett helt piller för dagsbruk är för mycket, åtminstone om jag inte är fullt utvilad (Tydliga "trötta ögon"/tecken av att vara påverkad - nej tack) 12 mg av dem och lite alkohol på det räcker för att bli riktigt skön för mig (aldrig provat högre doser än så, bara onödigt).
Något som får mig att tro dig och som stärker din tes är att lillwitte tog 100-300(?) mg av TT's. Självklart blir han flöddrad av det men tänk om det varit askens..pillren hade knappt räckt till för att komma upp i de doserna.
r någon som prövat? Är de skårade så man kan bryta de relativt lätt? Bra batch?