2017-03-11, 05:31
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Jag har INTE bestämt mig för svaret. Tänket kolla om jag får samma effekt av askles 8mg som TTs 10mg vilket jag iofs betvivlar. Det jag menar är som så såhär. Tar jag 10mg diazepam 10mg säg 2-3st sen stesolid 10mg 2-3st får jag bättre effekt av diazepam 10mg 3st men inte jätte skillnad som på TTs vs Askles
Sen för att kolla om där finns tak. Taket är kanske 5-6mg sen känner man ej mer.
Tog för 1tim sedan 10st 10mg från TT och känns som 3-4st 4mg från askle.

Såå om jag får bättre effekt av dom från askle då är det uppen bart TT inte ligger på 10mg. Smakade för övrigt inte nått mint alls nästan vilken denna som Flubromazepam i ren form gör.
Har 2g rent norfluraz på väg med för att just kolla in detta.
Verkar vara en billig benz att framställa för endast 55$ per g

Fast ja jag tror och med 99,99% att TTs är underdoserade. Och inte lite heller. Tror dom ligger på 4mg-5mg. Vissa nog mindre. Tror som en annan här i tråden att det beror på deras tillverkare av benzo. Dom har säkert mätt dom till 10mg per pill men tror att benson är typ 70% i ren pulver form därav faller mg per piller kraftigt.

Sen kommer det snart ett analys besked på askles 8mg samt TTs 10mg.
Min polare har fixat detta. Kommer läggas upp har han sagt.

Så har inte bestämt mig för nått men det lutar ju åt ett håll.
Destutom gett en polare 3st 4mg från askle dom tyckte han var bra som fan sen gett han 3st av dom 10mg från TT och han fick ta 2st. Han är nybörjare på benso. Fast ändå hållt på 2år. Han tyckte även han dom som ska vara 10mg var svagare.

Vi får väll se när analyserna kommer.

Jag väljer att tro på detta redan nu. Har många kvar av askens 4 mg och jag ska börja trappa ner min dos, då ett helt piller känns som för mycket i längden.Ett helt piller för dagsbruk är för mycket, åtminstone om jag inte är fullt utvilad (Tydliga "trötta ögon"/tecken av att vara påverkad - nej tack) 12 mg av dem och lite alkohol på det räcker för att bli riktigt skön för mig (aldrig provat högre doser än så, bara onödigt).

Något som får mig att tro dig och som stärker din tes är att lillwitte tog 100-300(?) mg av TT's. Självklart blir han flöddrad av det men tänk om det varit askens..pillren hade knappt räckt till för att komma upp i de doserna.
Citera
2017-03-11, 10:24
Medlem
Köp en tablettdelare, 29 kr på apotea.
Perfekt för dagångest.
Citera
2017-03-11, 13:41
Medlem
Blir nog att lägga en beställning på dessa. Av det jag har läst så är TT/TS inget att ha så asken blir det!

Vilken benso går den här att jämföras med?
Citera
2017-03-11, 15:43
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thibideaux
Så askens nya 8r någon som prövat? Är de skårade så man kan bryta de relativt lätt? Bra batch?

Har inte sett dem, men jag har för mig att Asken inte ha möjlighet att sätta brytskåra med sin "maskin".....
Citera
2017-03-12, 12:44
Medlem
Har beställt 3 gånger från askens 4mg.

Märkte igår att det är olika blå färg på dessa, vissa ljusare och vissa mörkare.

Igår käkade jag 4 tabletter utspritt under några timmar och bara 2 av dem bet på mig inbillar jag mig. Har blandat pillerna i samma påse och jag misstänker att första batchen var bättre. Har bara tagit halvor innan så inte tänkt så mycket på effekten.

Frågan är om det är dem ljusa eller mörkblå som kom från första batchen.

Funderar på att klaga på asken men vet inte om någon annan tycker samma, och vilken är den första batchen? Mörk eller ljusblå?
Citera
2017-03-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee

Märkte igår att det är olika blå färg på dessa, vissa ljusare och vissa mörkare.

Igår käkade jag 4 tabletter utspritt under några timmar och bara 2 av dem bet på mig inbillar jag mig. Har blandat pillerna i samma påse och jag misstänker att första batchen var bättre. Har bara tagit halvor innan så inte tänkt så mycket på effekten.

Funderar på att klaga på asken men vet inte om någon annan tycker samma, och vilken är den första batchen? Mörk eller ljusblå?

Har märkt samma sak, även skillnad på hur snabbt dom smälter under tungan.
Inte testat deras 8mg, inte heller klagat över senaste batchen till dom. Fattar inte hur en del kan bli totalt däckade / trötta av doser så små som 4-8mg? Fick hem TTs 10mg förra veckan och dom är tamefan under all kritik tyvär, extremt mjöliga och pga detta många mosade piller.. Testade för övrigt att ta 7st 10milligrams samtidigt tillsammans med en grogg. Det enda jag kände var groggen. Har alla shoppar gett upp att leverera kvalité eller vad är det som händer?! Köpte denna för att den skulle hjälpa med sömnen tydligen, eftersom stilnoct och imovane verkar vara lika lätt att få tag på som att som att vinna på lotto.. /Sömnlös..
Citera
2017-03-12, 19:02
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee

Första batchen var ljusblå. Bekräftat genom färgen på de jag har kvar sedan lanseringen.
Inga skiftande färger, endast ljusblått.
Citera
2017-03-12, 19:21
Medlem
Jag fick hem ett sample från Asken,
Lider inte av ångest men har reltativt svårt att sova om kvällarna så förväntningarna var höga då jag hört att dom skulle vara rätt sövande.
Har 0 tolerans just nu men dessa bet inte på mig överhuvudtaget,
Jag säger inte att jag fått sockerpiller men dom påverkade inte mig eller sömnen över huvud taget,
Då började jag ändå med 8mg, Men kul att dom för fungerar för vissa
Jag hoppar dessa!
Citera
2017-03-13, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donkansson
Lider inte av ångest men har reltativt svårt att sova om kvällarna så förväntningarna var höga då jag hört att dom skulle vara rätt sövande.
Jag säger inte att jag fått sockerpiller men dom påverkade inte mig eller sömnen över huvud taget,
Jag hoppar dessa!

Dom är ju inte en ren sömntablett. Bara det detta är en metabolit som går på lite olika GABA reseptorer
Den denna fäster inte på receptorerna som annan benzo gör.
Svårt förklara. Hade du tagit 8mg flurazepam lovar jag du hade somnat.
Tror du behöver typ insomningstabletter.
Zopiklon, den tror jag hade funkat bättre.

Måste slänga in en gröning till TS för det senaste köpet har fan alla hållt måttet. Än iaf. Smakat kraftigt mintigt oxå. Fast nu testat 6-7st bara men alla av dem har varit bra. Så + till TS
Vet ej om dom bytt batch men dom funkar väldigt bra.
Får mina 8or idag och kommer jämföra effekt.
Citera
2017-03-13, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donkansson
Jag hoppar dessa!

Kan bero på att du inte lider av ångest oxå och den lättar när du tar benzo och kan därmed sova bättre.
Bara en teori ja har. För när jag har ångest kan jag ej sova men får jag nått om så bara 1mg xanor som inte ens är sederande, hypnotisk somnar jag direkt ångesten försvinner.
Fast som sagt en teori bara.
Citera
2017-03-13, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kronblom
Har märkt samma sak, även skillnad på hur snabbt dom smälter under tungan.
Inte testat deras 8mg, inte heller klagat över senaste batchen till dom. Fattar inte hur en del kan bli totalt däckade / trötta av doser så små som 4-8mg? Fick hem TTs 10mg förra veckan och dom är tamefan under all kritik tyvär, extremt mjöliga och pga detta många mosade piller.. Testade för övrigt att ta 7st 10milligrams samtidigt tillsammans med en grogg. Det enda jag kände var groggen. Har alla shoppar gett upp att leverera kvalité eller vad är det som händer?! Köpte denna för att den skulle hjälpa med sömnen tydligen, eftersom stilnoct och imovane verkar vara lika lätt att få tag på som att som att vinna på lotto.. /Sömnlös..

Förstår ej heller varför dom ska hålla på ta in trista benzo när där finns sånna som är lagliga och tillverkas av RC bolagen i Kina, sett nu 3st siter tagit in Flutoprazepam i EU. Fattar ej varför de inte satsar på en potent som kommer sälja skiten.
Fast jag diggar ändå denna Norflurazepam som fan. Behöver inte ta mycket samt man blir lungn och noll ångest. Detta är ju ingen benz för de som vill missbruka benzo. Då får ni söka er till andra.
Citera
2017-03-13, 11:55
Medlem
Harbards avatar
Illuminati13, svårt att tyda dina kommentarer...
Xanax är visst sederande.

Och ja, har man ingen ångest så förstår jag inte varför man i första plats väljer att ta benzo? Är det något jag har missat eller hat ni andra glömt bort att Tramadol finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in