Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Ok, hur trolig tycker du att den är?
Det beror på...Eva
kan ha sett en skum snubbe på vägen, passerat och frågat vad han skulle ha sin långa kniv till...om han skulle skära hästar med den, och så surnade han till...allt är möjligt, även din teori är fullt möjlig!
Citat:
Ja det är möjligt men nu var ju en av hästarnas ägare på plats i hagen redan tidigt på lördagsmorgonen, endast 8-9 timmar efter mordet och hade hästarna varit skadade eller betett sig konstigt så hade hon garanterat märkt det. Vi kan stryka hästskändar-teorin.
I alla fall kanske hästskändarteorin om att hästarna skulle ha varit vittne till att Eva blev attackerad...hästar är känsliga djur som är fästa vid personerna som sköter om dom!
Citat:
Ja när 4 vittnen säger samma sak så måste ju slutsatsen bli att cykeln faktiskt var röd, med reservation för viss nyansskillnad möjligen. Hade det endast varit 1 eller 2 vittnen hade det förmodligen varit mer osäkert.
Duktiga vittnen detta!
Citat:
Nej det kan jag inte tänka mig, men nu tycker jag att det börjar bli dags att göra det.
P-A J måste bara lämna ett nytt DNA-prov först.
Det är verkligen dags nu!
Citat:
Ny och ny GM, denne NG har väl alltid varit misstänkt av många att vara GM. Han var ju en av dom 4 ungdomarna som var med och campade vid mordtillfället men den enda överlevande.
Det är ju samma sak med PAJ..som väninnan Pia sa i programmet, att hon direkt misstänkte PAJ, "vad har han nu gjort?"