2017-03-11, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamitharryy
Är det bara jag som upplever något sjukt mycket delay? Både igår och idag i weekend league. Det går ju fullständigt it helvete när man inte passar/skjuter föräns en kvart efter man tryckt på knappen. Har inte kunnat göra ett enda cutback mål pga det. Förra helgen var det de enda jag gjorde nästan...
Igår natt var det klockrent. Nu åt helvete igen.
Citera
2017-03-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan222
Igår natt var det klockrent. Nu åt helvete igen.
Blir väl att sitta uppe hela natten då...
Citera
2017-03-11, 17:29
Medlem
eshkoshkas avatar
Vänta nu... Det finns alltså SBC's där man kan sälja grejerna man får? Hela tiden trott att allt genom SBC är untradeable och har således gjort 1 SBC och det är den när man får två rare kort för ett guldlag.
Citera
2017-03-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Grymma paket! Jag fick hoppet om att jag också hade packat Dybala i morse. Fick i mitt 50k-paket en stor "flare" (inte walkout), argentinsk flagga, striker, jag blir asglad, sen visar det sig att det är Icardi haha. Hade glömt bort att han fått en uppgrade så hans kort ger och en stor "flare" numera.

Ja de va fint. Haha just fan, hade inte en tanke på att det kunde vara Icardi... oh så besviken jag hade blivit, såg Dybala framför mig när jag såg Juve och Argentina. Förstår att du blev besviken!

Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vänta nu... Det finns alltså SBC's där man kan sälja grejerna man får? Hela tiden trott att allt genom SBC är untradeable och har således gjort 1 SBC och det är den när man får två rare kort för ett guldlag.

Hehe ofan. Ja majoriteten av alla SBC kan man sälja av. Det är egentligen bara alla SBC-spelare man inte kan sälja, dem blåa korten. Dem är alltid untradeable. Men resterande paket man får i League SBC osv är alltid saker man kan sälja av. De tre SBC:erna Gold/Silver/Bronze upgrade är dock untradeable, en av dem du gjort som du skrev.
Citera
2017-03-11, 17:52
Medlem
Herregud vilken delay i fut champs idag. Passarna kommer långt efter man trycker, spelarna är sega i vändningarna både offensivt o hemåt. Väldigt svårt o göra face up dribbling då spelarna är så otroligt sega.
Citera
2017-03-11, 17:53
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hehe ofan. Ja majoriteten av alla SBC kan man sälja av. Det är egentligen bara alla SBC-spelare man inte kan sälja, dem blåa korten. Dem är alltid untradeable. Men resterande paket man får i League SBC osv är alltid saker man kan sälja av. De tre SBC:erna Gold/Silver/Bronze upgrade är dock untradeable, en av dem du gjort som du skrev.
Jävla skit. Nu blev det lite mer intressant för en snåljåp som mig. Inte velat lägga cash på skit jag eventuellt inte kan få tillbaka cashen.

Tack för uppvaknandet!
Senast redigerad av eshkoshka 2017-03-11 kl. 17:55.
Citera
2017-03-11, 19:20
Medlem
Någon som hakade på och köpte OTW Milik när jag frågade/tipsade om det i torsdags? Gick upp typ 3-5k kort efter jag skrivit här, hade då inte köpt på mig några ännu... Funderade på detta redan när han låg på 45k men drog ut på det. Fick köpt 6st för 50-51k iaf. Nu ligger han på 60k. Skulle han starta går han upp mer, och skulle ett mål komma lär han väl kunna gå upp emot taket på 110k direkt vid första hypen. Skulle han däremot inte få starta imorrn lär han väl gå ner mot 45-50k igen...

Läst detta tränaren sagt:
“I don’t know if Arek Milik will start, but the lads are in good shape and I’ll decide tomorrow after the training session."

Även detta på Football Italia:
"Christian Maggio and Ivan Strinic could get a chance at the back, while Arkadiusz Milik has already promised some waiters that he’ll score, his recent return so far not being celebrated with a goal."

Känns som jag skrev sist att han har en bra chans att få starta hemma mot nästjumbon Crotone imorrn. Håller nog på mina istället för att ta den vinstern nu. Är egentligen den stora vinsten jag är ute efter och inte 10k på dessa OTW just nu. Vill hitta jackpotten, inte lyckats med dem där riktigt stora affärerna som några gjort med tex. OTW Mane. Gör lagom bra deals här & där.
Citera
2017-03-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamitharryy
Är det bara jag som upplever något sjukt mycket delay? Både igår och idag i weekend league. Det går ju fullständigt it helvete när man inte passar/skjuter föräns en kvart efter man tryckt på knappen. Har inte kunnat göra ett enda cutback mål pga det. Förra helgen var det de enda jag gjorde nästan...

Jag hade galen delay dom 2 första matcherna jag lirade idag. Loggade sen ut från PS4 systemet 1 gång i sen startade om mitt PS4 o vips så var tredje matchen väldigt bra att spela. Kanske tillfällighet men värt att testa
Citera
2017-03-11, 21:13
Medlem
WL förlängt med 1 dag, fan vad gött.. Slipper jag spela massa matcher ikväll fastän jag e galet trött.
Citera
2017-03-11, 23:52
Medlem
Efterlyser han som snackade väldigt mycket och varmt om formationen 4-4-1-1.
Har två lagbyggen jag tänkte köpa och sjösätta nästa vecka. Och behöver lite input om custom tactics och anvisningar..

https://www.futbin.com/17/squad/2348591
https://www.futbin.com/17/squad/2348595
Citera
2017-03-12, 00:48
Medlem
skitspel
Citera
2017-03-12, 02:06
Medlem
NilssooonSs avatar
Aldrig varit med om att spelet flyter bättre, det är fan ett helt annat spel just nu alltså! Målvakterna agerar grymt, spelarna dummar inte sig och allt reagerar direkt.. Det är alltså såhär spelet ska vara med riktiga servrar, helt otroligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in