Någon som hakade på och köpte OTW Milik när jag frågade/tipsade om det i torsdags? Gick upp typ 3-5k kort efter jag skrivit här, hade då inte köpt på mig några ännu...

Funderade på detta redan när han låg på 45k men drog ut på det. Fick köpt 6st för 50-51k iaf. Nu ligger han på 60k. Skulle han starta går han upp mer, och skulle ett mål komma lär han väl kunna gå upp emot taket på 110k direkt vid första hypen. Skulle han däremot inte få starta imorrn lär han väl gå ner mot 45-50k igen...
Läst detta tränaren sagt:
“I don’t know if Arek Milik will start, but the lads are in good shape and I’ll decide tomorrow after the training session."
Även detta på Football Italia:
"Christian Maggio and Ivan Strinic could get a chance at the back, while Arkadiusz Milik has already promised some waiters that he’ll score, his recent return so far not being celebrated with a goal."
Känns som jag skrev sist att han har en bra chans att få starta hemma mot nästjumbon Crotone imorrn. Håller nog på mina istället för att ta den vinstern nu. Är egentligen den stora vinsten jag är ute efter och inte 10k på dessa OTW just nu. Vill hitta jackpotten, inte lyckats med dem där riktigt stora affärerna som några gjort med tex. OTW Mane. Gör lagom bra deals här & där.