2017-03-09, 18:40
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Verkar inte vara ngn större uppdatering bland Coinare som skriver i tråden.Ni borde väl hoppa högt när
Ruja har varit så generös och höjt coinen till €9.85...
https://mobile.twitter.com/CryptoXpose/status/839815537597218817

Vilken konstig ökning. ungefär 2.10 EUR på en sekund! NU blev ju precis allt på Dealshaker 27% dyrare på Onecoindelen? Undrar om handlarna som numera efter första mars måste avstå 50% av kontantdelen tyckte det var så bra?

DealShitter blev nu ännu mindre attraktivt.

Hur många "valutor" hoppar upp 27% i värde när en kriminell hand i Östeuropa trycker på en knapp i en databas?

Lite sjukt är det att man väntar tills skillnaden mellan "verkligt värde" och "verklig växelkurs" är 27% innan man ändrar värdet. 27% skillnad verkar vara minsta steget som Onecoin kan hantera inom sitt ekosystem.

Nästa kurs kan bara bli 1.25 EUR eftersom man måste vänta tills värdet ökat 27% innan man justerar kursen igen.

***27% värdeökning på mindre än en sekund - JÖSSES!***

Är det Ken Labil på bild i länken?
Senast redigerad av ursprungligen 2017-03-09 kl. 18:48.
Citera
2017-03-09, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Vilken konstig ökning. ungefär 2.10 EUR på en sekund! NU blev ju precis allt på Dealshaker 27% dyrare på Onecoindelen? Undrar om handlarna som numera efter första mars måste avstå 50% av kontantdelen tyckte det var så bra?

DealShitter blev nu ännu mindre attraktivt.

Hur många "valutor" hoppar upp 27% i värde när en kriminell hand i Östeuropa trycker på en knapp i en databas?

Lite sjukt är det att man väntar tills skillnaden mellan "verkligt värde" och "verklig växelkurs" är 27% innan man ändrar värdet. 27% skillnad verkar vara minsta steget som Onecoin kan hantera inom sitt ekosystem.

Nästa kurs kan bara bli 1.25 EUR eftersom man måste vänta tills värdet ökat 27% innan man justerar kursen igen.

***27% värdeökning på mindre än en sekund - JÖSSES!***

Är det Ken Labil på bild i länken?
Ja, men du vet ju att RUJA är The Wizard of OC...
Citera
2017-03-09, 19:14
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ja, men du vet ju att RUJA är The Wizard of OC...

Jag tror att nästan vem som helst kan ändra siffror i ett Excel-ark även om man inte har ett uppgivet IQ på +200. Själva värdeökningen är så klart trams. Man blir lite uppgiven själv när man tänker efter.

Växelkursförändringen är så klart bara ett bevis att allt är en scam och att OC inte har någonting alls att göra med riktiga valutor över huvud taget. Ruja är väl för övrigt mer lik en ond västlig häxa än en trollkarl? Att hon saknar hjärta borde vara klart vid det här laget, men kriminellt mod verkar hon besitta. Jag betvivlar också att hennes hjärna fungerar speciellt bra så hon behöver nog en ny, trots +200 i IQ. Att det förekommer mycket rök och speglar inom OC kan jag dock inte förneka.

Vem tror på dessa barnsagor egentligen?

Kanske mest människor som har byggt upp en fungerande, avancerad och felaktig modell över mänskligt liv och dess aspekter. Det är ytterst sällsynt att de lär sig något nytt och ser hur absurt det hela ter sig för oss andra tänkande individer.
Senast redigerad av ursprungligen 2017-03-09 kl. 19:21.
Citera
2017-03-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag tror att nästan vem som helst kan ändra siffror i ett Excel-ark även om man inte har ett uppgivet IQ på +200. Själva värdeökningen är så klart trams. Man blir lite uppgiven själv när man tänker efter.

Växelkursförändringen är så klart bara ett bevis att allt är en scam och att OC inte har någonting alls att göra med riktiga valutor över huvud taget. Ruja är väl för övrigt mer lik en ond västlig häxa än en trollkarl? Att hon saknar hjärta borde vara klart vid det här laget, men kriminellt mod verkar hon besitta. Jag betvivlar också att hennes hjärna fungerar speciellt bra så hon behöver nog en ny, trots +200 i IQ. Att det förekommer mycket rök och speglar inom OC kan jag dock inte förneka.

Vem tror på dessa barnsagor egentligen?

Kanske mest människor som har byggt upp en fungerande, avancerad och felaktig modell över mänskligt liv och dess aspekter. Det är ytterst sällsynt att de lär sig något nytt och ser hur absurt det hela ter sig för oss andra tänkande individer.
Ref. inte till någon barnsaga (Oz)
Utan till the Wizard eller Witch of OC,
The world of Big Scam.
Citera
2017-03-09, 20:00
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staxing
Det var en vän med käftens förmåga som jag gick med och jag satsa ett lågt fem siffrigt belopp.
Nu är det 2 1/2 år sen onecoin starta och de står fortfarande på benen, skulle det gå åt helvete så sker det inte förrän det blir publikt, det är vad jag tror.
Att gå in på börsen är en jävla process, nu granskas de av tillsynsmyndigheter och dyrt är det.
Nu är det många som redan satsat sina onecoin i aktier, en av orsakerna är väl att inte alla skall plocka ut sina pengar samtidigt när det blir publikt, det hade inte varit bra.
Men jag tror fortfarande på det

Vilken børs är det du hørt om?

Eller har du givit upp OC helt redan, med tanke på vad du nu vet?
Citera
2017-03-09, 20:10
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ref. inte till någon barnsaga (Oz)
Utan till the Wizard eller Witch of OC,
The world of Big Scam.

Jag tror inte det räcker att slå ihop hälarna, inte hälarna av stulna pengar inom OC i pyramidtoppen, för att få tillbaka de pengar som offren har förlorat i denna scam.

Du menar möjligtvis att "The world of Big Scam" är samma som "LaLaPonzieLand"?

27% senare vet vi svaret!

***JÖSSES!***
Citera
2017-03-09, 20:25
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Vilken børs är det du hørt om?

Eller har du givit upp OC helt redan, med tanke på vad du nu vet?

Om du läser tråden noga kan vi tillsammans etablera att frågan om vilken börs som avses är PENDING. Frågan om ett attraktivt erbjudande på DealShaker, bara ett, är PENDING. Frågan om någon som lärt sig något alls av de dyra utbildningspaket de köpt i OC är PENDING.

Men framtiden ter sig både UPCOMING och EXITING för de stackare som sitter på det skakiga tåget mot ruinens brant. De får aldrig se sina pengar igen.

Stackars klappmongon!

När värdet NOLL ökas med 27% blir det NOLL och inget annat! Inga abrovinkler ens i Ken Labils förvirrade hjärna förändrar detta faktum!

***JÖSSES! (gånger 1,27)***
Citera
2017-03-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentysmart
Visst det är alltid häftigt med höjning...vi som ni kallar klappmongo har ett vanligt jobb att sköta, har inte ens tid att värva någon. Ni som sitter här och skriver i tid o otid och ibland dygnet runt, är säkert bidragstagare
Visst är det häftigt med en "valuta" där en Bulgarisk zigenarkvinna helt godtyckligt kan bestämma dess värde utan någon som helst koppling till ett verkligt marknadsvärde.
Citera
2017-03-09, 21:31
Medlem
Ytterligare Top Leaders hoppar av OneLife.(OneDream Team U.K.) Zain Karn
och Islam Brothers.
Tim Tayshun
"CONFIRMED: ODT U.K. Top Leaders, Zain Kahn, Monir and Moyn Islam (and I BELIEVE Touhid Rahman, as well), “ARE STOPPING THE ONELIFE CONCEPT”
I’m having trouble uploading the audio to SoundCloud, but will figure it out and post soon!
The Walls of Jericho are beginning to crumble."

http://behindmlm.com/companies/onecoin/croatian-president-a-no-show-at-onecoin-sponsored-event/#comment-378521
Senast redigerad av Cristall 2017-03-09 kl. 22:04.
Citera
2017-03-09, 22:13
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ytterligare Top Leaders hoppar av OneLife.(OneDream Team U.K.) Kahn
och Islam Brothers.
Tim Tayshun
"CONFIRMED: ODT U.K. Top Leaders, Zain Kahn, Monir and Moyn Islam (and I BELIEVE Touhid Rahman, as well), “ARE STOPPING THE ONELIFE CONCEPT”
I’m having trouble uploading the audio to SoundCloud, but will figure it out and post soon!
The Walls of Jericho are beginning to crumble."

http://behindmlm.com/companies/onecoin/croatian-president-a-no-show-at-onecoin-sponsored-event/#comment-378521

"The official answers are very different from the unofficial answers. The unofficial answers can´t be annonuced..... Tomorrow they can put a disclaimer up and that is a risk we can not take."

Man undrar lite vad de inofficiella sanningarna om Onecoin Ponzie egentligen är som inte kan redovisas? Att det är en Ponzie vet ju alla redan, kan det vara ännu värre? Är det ens möjligt?

Vad menar han? Skulle en kriminell bulgarisk Zigenarkvinna kunna trycka på en knapp och döda hela Onecoin? Det finns väl bankgaranti i alla fall? Annars verkar det här ju inte så bra.

Tänk om det bara är en scam? Vad gör jag då med all sand i källaren? Jag tycker lite synd om min gamla fysiklärare som ligger på sjukhus nu. Han fick en ordentlig omgång häromdagen. Kanske han hade rätt?

Inget nytt i Ponzieland, nu gäller det att kliva av i tid för nyckelfigurerna och rädda sitt eget skinn och de pengar man hunnit lurat till sig.

Inget nytt i LaLaPonzieLand!

***JÖSSES!***
Senast redigerad av ursprungligen 2017-03-09 kl. 22:29.
Citera
2017-03-09, 22:26
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Visst är det häftigt med en "valuta" där en Bulgarisk zigenarkvinna helt godtyckligt kan bestämma dess värde utan någon som helst koppling till ett verkligt marknadsvärde.

Helt godtyckligt är det inte? Värdet synes gå upp hela tiden och öka! Ju fler Onecoins desto dyrare valuta, det fattar minsta skolbarn att är helt logiskt. Till och med den bulgariska Ponziehäxan verkar fattar detta!

Jag kommer ihåg i Tyskland och Zimbabwe att ju mer pengar man tryckte upp, desto mer pengar fanns det i landet och värdet, ja det ökade väl i samma takt ungefär? Dubbelt så mycket pengar är alltid dubbelt så bra!

Hoppas att de stulna PDF-filerna inte innehåller allt för mycket nationalekonomiskt trams!

***JÖSSES!***
Citera
2017-03-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammandraget
Jag är som du märker båda välutbildad och bildad så mig tillför OneCoin-utbildningen inget nytt eller matnyttigt. Så din frågeställning är konstig. När man som jag har byggt upp en fungerande, avancerad modell över mänskligt liv och dess aspekter så innebär det är det är ytterst sällsynt att jag lär mig något nytt. Det mesta är ju bara upprepningar av sådant jag redan vet.

Så vad utbildningen ger mig är ointressant. Det intressanta är vad utbildningen gör för köparna (den normale köparen) och än är det väl få som klagar. Sedan måste jag återkomma till de mer abstrakta aspekterna av ett OneCoin-köp. Där har du nyckeln till den enorm framgången för OneCoin.

Haha, jag tror visst att du driver med oss.

Om man frågar "Är du smart" så kommer den korkade att säga "Javisst, supersmart. Den smarta, däremot, kommer alltid att säga "nja, nej, jag är gaska korkad".

Det är så att den som har lite substans mellan öronen inser att det även saknas en del och tycker att det är lite skämmigt, medan den korkade är lyckligt ovetande om sin dumhet.

Förresten, vad har du för utbildning? Den var visst hög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in