Jag ger inte mycket för denna undersökning. Jag tror inte att M gått ned så mycket, det är nog mycket lättrörliga tankearbetare mellan Centern och Moderaterna. Och Centern är ju ett verklighetsfrämmande katastrofparti utan politik.
Det verkar som om ljugpressen och MAKTEN nu försöker straffa stackars Bartra, men javisst tråden handlar om SD.
SD går stadigt och jämnt framåt. Det är sanning men siffrorna är fortfarande manipulerade. S ökar naturligtvis inte men tankearbetare går från V till S ibland.
Hela katastrofsituationen för polisen och samhället är Stefan Löfvéns ansvar nu och därför KAN inte S öka i verkligheten.
Jag tror fortfarande att SD i verkligheten ligger runt 22%---23%. Lägg märke till att jag tidigare svängt mellan 21%---23% så visst har jag utvecklats...

...
Valarbetet går mycket starkt, nu får det snart blir SD som dikterar villkoren för samarbete. Men bäst är att stå ensamt mot etablissemanget och peka finger.