Intressant och roande trend. Batra ville ta tillbaka fd M-väljare genom att svänga i migrationspolitiken, men för sent för att få tillbaka mer än ett fåtal. Istället har invandrarvurmare flytt till andra partier, främst centern. Ska Batra rotera 180 grader igen nu?

. Nej, då tappar hon väl fem pe till som går till SD.
Hoppas M fortsätter så här. Quislingpartiet kan t. o. m. få svårt att klara fyra procent med den här farten nedåt
Trenden för SD tycks bara mer och mer klar. Det är upp som gäller oavsett institut.