2017-02-28, 10:32
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nexaty
Om den Färdigbehandlade ID omskrevs det på tråden för över två månader sedan (23 december).
Källan då var domen i förvaltningsrätten tre dagar före, 20 dec.
Även en del här och här.

och där nämnde jag även förutom namnbytet (efternamnet) en av åklagaren tillförd utredning i vilken det framgick att ID för en tid sedan agerat mycket olämpligt och uppvisat ett hotfullt beteende mot en handläggare på Patent- och registreringsverket. (Åklagarens yttrande om det i målet är från 5 december.)
Berättade även om att ID, enligt handlingar i målet, bedömts som färdigbehandlad. Något som både chöl S Andersson och sakkunnigläkaren C Bihoi tog upp i förvaltningsrätten i samband med att de båda tillstyrkte permission för ID.

Bättre sent än aldrig så vaknade pressen och den här Flashbacktråden - som man inte direkt kan anklaga för att vara på tårna - till sedan, långt senare, intressant faktum:

BT 20 feb, i denna tråd.

EXP 20 feb, om det i denna tråd.

Okunnighet att skriva så. Förvaltningsrätten och kammarrätten tar hänsyn till vad både chefsöverläkare (Karsuddens i detta fall) och sakkunnigläkare anför i mål.

ID är inte likgiltig, du har fel. Det framgår av handlingar i ID:s mål både generellt under Karsuddentiden och under senare tid. Karsuddens chefsöverläkare (S Andersson) skulle aldrig börjat beskriva ID som färdigbehandlad, på det sätt hon gjort och beskrivit för förvaltningsrätten sedan 2016, om ID skulle vara likgiltig.

Det jag menade var att endast en läkares utlåtande inte kan avgöra ett domslut. Det är bara en del av annat. Annars hade det räckt med att bara ta del av information från denne när kammarrätten ska fälla sitt avgörande, vilket jag förklarat i senare inlägg.
Citera
2017-03-01, 17:35
Medlem
ID ansöker om upphörande av vård

ID ansökte häromveckan om upphörande av vård.
Hans ord:
Citat:
Jag ansöker om att omedelbart friges från att vårdas i sluten rättspsykiatrisk vård med SUP. /.../
ID menar att han bör ses som friskförklarad.

Överläkaren på Karsudden (TM) anser emellertid, via yttrande i förra veckan angående ID:s skrivelse, att det inte bedöms aktuellt att den slutna rättspsykiatriska vården ska upphöra eller att den övergår till öppen rättspsykiatrisk vård.

Åklagaren på Åklagarkammaren i Skövde (SK) motsätter sig ett upphörande av vården.

Målsägandena i målet anser att vården definitivt inte skall upphöra.
Citera
2017-03-05, 11:21
Medlem
Quarrels avatar
GT: Skara-kannibalen på Youtube: "Hatar alla"
Citat:
Han dömdes till rättspsykiatrisk vård – där Isakin Drabbad, vilket är det efternamn han bytte till i höstas, nu anses färdigbehandlad. Han är inne i en utslussningsprocess.
Citera
2017-03-05, 13:21
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
GT: Skara-kannibalen på Youtube: "Hatar alla"

Vad heter han på youtube då?
Citera
2017-03-05, 17:02
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Vad heter han på youtube då?
https://www.youtube.com/channel/UCsl...ei5bBF3BtwQ8Ug
Citera
2017-03-05, 17:54
Medlem
Jag är ganska ny här och har inte tänkt att jag ska ge mig in i diskussioner då jag kanske inte har på fötterna. Jag är det som så många kallar "svenne" med barn, Volvo och villa. Jag har inga kontakter i den undre världen och inga erfarenheter med droger och gängliv. Men nu gick jag i taket när jag såg det där avskummet som jag inte ens vill namnge. Vad i helvete är det för framtid som vi går till mötes? Hur ända in i helvete kan ett sådant vidrigt as få tillgång till vårat liv och samhälle. Jag är helt bedrövad och ledsen. Det självgoda skittinget hoppas jag har alla jävla ångestkval som kan uppbringas samt att hans lilla äckliga skara av följare möter samma framtid som Tattar aset. En framtid i helvetet.
Citera
2017-03-05, 19:14
Medlem
Smegmas avatar
Vilken snurrig sak på två ben. Ska han verkligen ut i samhället? Herregud! Återfallsvibbarna och dennes IQ borde hållas inlåst för helvete.

Lövéns Sverge!

Senast redigerad av Smegma 2017-03-05 kl. 19:18.
Citera
2017-03-06, 00:31
Medlem
Någon som kanske är sugen på kannibalens lägenhet i västerås typ absolut sämsta område? Den går att hyra nu om du har ca 3.500 ködagar.

http://www.mimer.nu/HSS/Object/Objec...c-9a37dbb4ec51
Citera
2017-03-08, 21:50
Medlem
vaginalprolapss avatar
Är det någon här som vet hur man kan få tag på den här liraren? jag såg hans konst på hans kanal och vill ha ett exemplar själv. Men han har inte lagt upp något på tuben på 9 månader, så jag tvivlar på att han är aktiv där.

mvh. vaginal
Citera
2017-03-09, 00:00
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Är det någon här som vet hur man kan få tag på den här liraren? jag såg hans konst på hans kanal och vill ha ett exemplar själv. Men han har inte lagt upp något på tuben på 9 månader, så jag tvivlar på att han är aktiv där.

mvh. vaginal

Ring Karsudden och kolla om du får komma på besök. För det är väl där han sitter än så länge?
Tänk på att snubben har skurit halsen av en människa och sedan förgripit sig sexuellt på den livlösa kroppen. Efter det har han försökt steka skallen i ugnen, försökt öppna skallen för att komma åt innehållet. Även tagit andra köttbitar från kroppen och inmundigat dessa.
Det är en alternativ konstart skulle man kunna säga.
Citera
2017-03-09, 04:02
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Ring Karsudden och kolla om du får komma på besök. För det är väl där han sitter än så länge?
Tänk på att snubben har skurit halsen av en människa och sedan förgripit sig sexuellt på den livlösa kroppen. Efter det har han försökt steka skallen i ugnen, försökt öppna skallen för att komma åt innehållet. Även tagit andra köttbitar från kroppen och inmundigat dessa.
Det är en alternativ konstart skulle man kunna säga.

Jasså, jag trodde han var ute. dom släpper väl inte in vem som helst där, eller är jag helt ute och cyklar? hans brott är ju rätt irrelevant i min frågeställning, jag vill ha hans teckningar.
Citera
2017-03-17, 03:18
Medlem
growlers avatar
Endast i Sverige som de kan tänka sig att släppa ut galning som den här,I resten av världen skulle han vara inlåst för all framtid,i fretalet länder skulle han avrättas.Daltandet har inga gränser,egen youtubekanal! Ja inget förvånar mig längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in