Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-08, 20:26
  #1
Medlem
bobthesmokers avatar
såg nyss en reklam för tv4s nya program talang med Alexander bard, tjejen från afrodite och när kameran svepte vidare så lo and behold där satt kakan Hermansson. Var inte riktigt med på den men här har vi då ännu ett smygförsök av media att få in kakan i värmen igen.

är det rätt av tv4 att göra såhär?

har man inte dragit lärdom av alla dom ramaskri från allmänheten som tidigare kommit när man lagt in kakan i olika sammanhang?
Citera
2017-03-08, 20:35
  #2
Medlem
Svetsfluxs avatar
Klart att det är rätt. De tar ställning och ställer sig på kakans sida. Död åt poliser och män.

Håller man inte med så tittar man inte samt bojkottar bolag som gör reklam och finansierar detta.
Citera
2017-03-08, 21:16
  #3
Medlem
franges avatar
Som redan påpekat - hornalisterna ser ju Kakan Hermansson som en av dem - en av "de goda" - och alla som inte gillar henne och hennes extremfeminism, manshat, sodomivurmande och allmäna äcklighet - är De Onda.
Det vill säga heterosexuella män, nazistrasister, SD-are - och någorlunda friska sansade människor i största allmänhet.

Notera - är det ens någon hornalist som tagit avstånd ifrån Kakans uttalade hat mot män, eller Zara Larssons liknande uttalanden? Jag har då inte hört något sådant...
Citera
2017-03-08, 21:33
  #4
Medlem
Lobengulas avatar
http://www.tv4.se/talang/artiklar/n%...a9f6352a00003f

Citat:
Datumet som du ska skriva in i kalendern är den 18:e mars kl 20.00 på TV4 och i TV4 Play, då är det nämligen premiär för Talang!
Programmet leds av den rutinerade Pär Lernström och Youtube-stjärnan och komikern Kristina ”Keyyo” Petrushina! Vid jurybordet sitter Alexander Bard, Karin ”Kakan” Hermansson, David Batra och LaGaylia Frazier.
Citera
2017-03-08, 21:39
  #5
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det måste vara väldigt viktigt för svinen på Bonniers att se till att Kakan får försörjning. För att detta enbart kommer att skada TV4 är helt uppenbart, men man väljer ändå att plocka in Kakan trots att man har tusentals mer lämpliga kandidater som inte alls väcker samma avsky.

Pendeln har ju definitivt svängt här & att man förlorar fler tittare än vad man vinner är helt uppenbart. Så det finns uppenbarligen ett högre syfte med att gnugga in Kakan i nyllet på kritikerna.
Citera
2017-03-08, 22:13
  #6
Medlem
Det är garanterat Pär Lernströms verk detta:

Det är ingen hemlighet att Pär Lernström ”lobbar för Kakan” i alla produktioner han är inblandad i, säger han.
– Jag kommer att sakna henne. För mig som programledare är det viktigt att jobba med någon man funkar bra med. Ingen hade blivit gladare än jag om Kakan var med en säsong till, men jag är inte chef, säger Pär Lernström.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18483919.ab
Citera
2017-03-08, 22:20
  #7
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
http://www.tv4.se/talang/artiklar/n%...a9f6352a00003f

Vad fan gör Bard ihop med det rövgänget? Han borde ha mer vett än att gå nära en sådan pesthärd som Kakan.
Citera
2017-03-08, 22:25
  #8
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vad fan gör Bard ihop med det rövgänget? Han borde ha mer vett än att gå nära en sådan pesthärd som Kakan.
Ja, det känns verkligen som om Bard säljer ut & urholkar sitt varumärke på detta.
Citera
2017-03-08, 23:27
  #9
Medlem
nezzoms avatar
I media regerar kapitalet (bonnier) och i deras agenda ska vänstermuppar och hat mot vita män ingå och normaliseras.
Allt i en högre agenda att bryta ner länder och låta dom gåunder. Visst är det lite märkligt att alla politiska partier har liknande politik idagsläget
från miljömuppar till moderater i fråga om invandring tex.
Kommer aldrig att titta på tvprogrammet ifråga.
Citera
2017-03-09, 00:25
  #10
Medlem
Men det är väl härligt att TV4 nu öppet visar att de delar denna Karin Hermanssons värdegrund.

Sverige har blivit som en skräckfilm där man som enda frisk människa blivit inlåst på ett mentalsjukhus.
När ska eländet ta slut?
Citera
2017-03-09, 01:14
  #11
Medlem
dullabos avatar
Jag kan inte bry mig mindre då jag knappt vet vem kvinnan är. Det är väl inte heller särskilt förvånande.

Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
I media regerar kapitalet (bonnier) och i deras agenda ska vänstermuppar och hat mot vita män ingå och normaliseras.
Allt i en högre agenda att bryta ner länder och låta dom gåunder. Visst är det lite märkligt att alla politiska partier har liknande politik idagsläget
från miljömuppar till moderater i fråga om invandring tex.
Kommer aldrig att titta på tvprogrammet ifråga.

Den stora frågan är varför du kollar på TV öht? Såvida du inte håller med den agendan du pratar om. Vill vi ha en förändring får vi faktiskt ta och bevisa det också, tro inte att det kommer ske av sig självt.
__________________
Senast redigerad av dullabo 2017-03-09 kl. 01:19.
Citera
2017-03-09, 01:24
  #12
Medlem
de.Montforts avatar
Hoppas på en riktig flopp. Varför ens välja Lernström finns det inga andra kvalificerade programledare än Lernström och Hellenius. Vill han ha Kakan vid sin sida finns bättre alternativ Om en offentlig personen hyser åsikter om höger blir den personen utfryst och attackerad i fall personen anses gå över gränsen som Janouch nyligen gjorde. En libtard, vänster däremot som uppmanar till barnmisshandel och våld mot polisen ges förtroende på förtroende.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback