Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-24, 14:15
  #601
Medlem
Scamps avatar
Men för helvete! Alla tyckte snopp-Picasson var rolig men den pryda Bianca vart stött av uppträdandet. Så löjligt. Vad fan gör hon i juryn?!
Citera
2018-02-24, 15:31
  #602
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Men för helvete! Alla tyckte snopp-Picasson var rolig men den pryda Bianca vart stött av uppträdandet. Så löjligt. Vad fan gör hon i juryn?!

Hon som gärna verkar snacka snopp och annat "snusk" i wahkgrens värld.
Citera
2018-02-24, 15:31
  #603
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du vet ingenting om hon vill skapa ett svengelskt uttryck just för att det är ett känsligt ord att ta i munnen, finns massor med synonyma rimord till allting, ställt till en person som ständigt språkväxlar

Hursomhaver, publiken är fan inte smart som alltid är Pro-vad dom än får se, okritiskt buar när någon trycker på röd, är det programmakarna som piskar upp & regisserar dessa reaktioner eller en konsekvensen utav för många omyndiga i lokalen

Man blir närmast arg över talanglösheten i någon kärlekskrank dussin-pensionär med en dansbandslåt som enbart rånar till sig ett forum för att visa upp sin otidsenliga fru i TV, när Batra trycker ja på en sådan gubbe är det inte för att det är talang, utan för att David får chans upprätthålla sitt komiker-varumärke som innefattar förståelse för vad som kan gå in under torr-humor

Tror att David trycker ja ibland också för att reta Bard, vara tvärsemot. Men ja, han röstar fram konstiga nummer som inte alls har med talang att göra egentligen för humorfaktorns skull också.
Citera
2018-02-24, 17:34
  #604
Avstängd
kubwezeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon som gärna verkar snacka snopp och annat "snusk" i wahkgrens värld.

Exakt! Hon älskar ju att prata om sex och kukar i sin podd också.
Citera
2018-02-24, 21:30
  #605
Medlem
Schnyggves avatar
Har bara kollat lösa klipp på YT i år...men är det bara jag som stör sönder mig på La Gaylia? fan bott i Sverige i 20 år och snackar svenska som ett veckogammalt skäggbarn!
Citera
2018-02-25, 09:50
  #606
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Har bara kollat lösa klipp på YT i år...men är det bara jag som stör sönder mig på La Gaylia? fan bott i Sverige i 20 år och snackar svenska som ett veckogammalt skäggbarn!
Det finns nog ingenting det gnällts på så mycket i den här tråden som att La Gaylia inte kan prata ren svenska.
Citera
2018-02-26, 22:30
  #607
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon som gärna verkar snacka snopp och annat "snusk" i wahkgrens värld.
Precis, hur tänkte TV4 när man tog med henne i juryn? Stod valet mellan henne och en get eller?
Citera
2018-02-27, 01:23
  #608
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Det finns nog ingenting det gnällts på så mycket i den här tråden som att La Gaylia inte kan prata ren svenska.
Jodå vi har fått in ett bidrag till i tävlingen
hashtag Jag vägrar backa i vi som vill känna gruppgemenskapen i att klaga på en Wahlgrens i rutan, vad kommer härnäst...gillar man inte Stefan & Krister heller, egentligen menstruerar jag bara nu för att folk könsstympar mina live-spaningar & pratar med varandra om dom en vecka efteråt..hashtag metaboliskt syndrom, nytillkomna tittare borde förbjudas från Tv-forumet
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-27 kl. 01:36.
Citera
2018-03-02, 11:33
  #609
Avstängd
kubwezeras avatar
Första direktsända delfinalen ikväll. Ska svenska folket rösta på förortsrapparen?!? Antar att det är tittarröster som gäller nu.
Citera
2018-03-02, 14:00
  #610
Medlem
8 kandidater gör alltså upp om endast 2 finalplatser i första semifinalen av två. Det betyder alltså att folket kan rösta fram bara 4 kandidater totalt till finalen. Det vill säga lika många som juryn gett golden buzzer till och som gått direkt till final. Juryn har alltför stor makt över vilka som kommer till final i och med det nya systemet.
Citera
2018-03-02, 20:02
  #611
Medlem
Mikeyjamess avatar
Keyyo är så jävla het!

Pär borde dra med henne till Idol istället för Gina!
Citera
2018-03-02, 20:10
  #612
Medlem
DyslexiKungens avatar
Är det fler som har en dimmig bild på TV 4 när Juryn intervjuas

Hallelujah också
__________________
Senast redigerad av DyslexiKungen 2018-03-02 kl. 20:13.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback