2017-02-24, 13:11
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PEVCE
Någon som vet något om denna killen? I Aftonbladets artikel nämns det att han för ca 2 år sen blev dömd för rån mot en butik och har spenderat 5 år i fängelse, bland annat på kumla. Vad har han mer blivit dömd för? Någon som kan få fram en FUP?

länk till artikeln
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article22839539.ab

alex musik
https://www.youtube.com/watch?v=5c2WVPdZRgw

https://www.youtube.com/watch?v=udY8IiQNH9M

Off Topic, men lyssnar du oxå på stitches? Trodde jag var den enda i hela sverige som lyssnade på honom hehe :P
Citera
2017-02-24, 17:08
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickDAPiMP
Jag känner Alex sen långt tillbaka och han är en korrekt och bra snubbe. Han har tidigare i livet blivit dömd för personrån och har efter det avancerat lite i den kriminella världen. Vilka han umgås med och vad han har gjort ska jag inte gå in på, men jag kan säga att Alex inte är en ny "Sebbe Staxx". Alex är original och har en fantastisk förmåga när det handlar om musik. Han gjorde alla sina beats själv och är i grunden en duktig gitarrist.

Du får gärna förklara det jag strykt under.
Citera
2017-02-24, 19:18
Medlem
sickDAPiMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Du får gärna förklara det jag strykt under.

Folk förändras när dom blir äldre. Det jag pratar om är en nästan tio år gammal dom.
Citera
2017-02-25, 12:40
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Folk förändras när dom blir äldre. Det jag pratar om är en nästan tio år gammal dom.

Men är folk som lever kriminalitet bra och korrekta?
Det är ju en belastning för samhället, och det sista Sverige behöver är väl mer kriminella svartingar som pestar ner vårat samhälle
Citera
2017-02-26, 09:49
Medlem
BoISarens avatar
Organiserad brottslighet --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2017-02-26, 10:11
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
"Men du måste sluta hota mina tjejfans"

skriver alex till sin brud på fb
Haha på riktigt? Vilken svartsjuk psyko brud. Har du några bilder på uttalande från denne?
Citera
2017-02-26, 11:26
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Haha på riktigt? Vilken svartsjuk psyko brud. Har du några bilder på uttalande från denne?

kolla hans fb, där kommenterar hon friskt
Citera
2017-03-02, 17:22
Medlem
PEVCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Off Topic, men lyssnar du oxå på stitches? Trodde jag var den enda i hela sverige som lyssnade på honom hehe :P

Snart lyssnar hela sverige på honom

Citat:
Det är ju en belastning för samhället, och det sista Sverige behöver är väl mer kriminella svartingar som pestar ner vårat samhälle

Att någon är kriminell betyder inte att denne är en dålig person i grunden, men att det är en belastning för samhället går inte att förneka.
Citera
2017-03-02, 17:36
Medlem
PEVCEs avatar
Citat:
Jag känner Alex sen långt tillbaka och han är en korrekt och bra snubbe. Han har tidigare i livet blivit dömd för personrån och har efter det avancerat lite i den kriminella världen. Vilka han umgås med och vad han har gjort ska jag inte gå in på, men jag kan säga att Alex inte är en ny "Sebbe Staxx". Alex är original och har en fantastisk förmåga när det handlar om musik. Han gjorde alla sina beats själv och är i grunden en duktig gitarrist.

Vissa av hans beats är faktiskt väldigt vackra. Hatten av till honom.

Kan du säga vad han har blivit dömd till fängelse för?
Citera
2017-03-02, 19:21
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PEVCE
Snart lyssnar hela sverige på honom

Att någon är kriminell betyder inte att denne är en dålig person i grunden, men att det är en belastning för samhället går inte att förneka.

I grund och botten spelar det föga roll hur han är i grunden, han har ju inte lyckats förvalta värderingarna han fått.
Citera
2017-03-08, 17:17
Medlem
sickDAPiMPs avatar
Citat:

Citat:
I grund och botten spelar det föga roll hur han är i grunden, han har ju inte lyckats förvalta värderingarna han fått.

Du verkar vara någon som sitter och läser massa skit på nätet och suger åt dig allt du hör och läser. Men du verkar inte ha någon egen åsikt om saker och ting utan det du läser och hör är fakta. Du har inte träffat killen men verkar känna honom. Han är bra mot sina vänner men sämre mot sina ovänner, precis som vilken person som helst. Sen hur han gör sina pengar är en helt annan sida. Personer kan vara bra privat och samtidigt vara kriminella.

Värderingar? Du menar andras åsikter? Tänk om alla var exakt likadana, världen hade varit helt perfekt balanserad. Men ändå, det skulle nog bli ganska enformigt till slut?
Senast redigerad av sickDAPiMP 2017-03-08 kl. 17:18. Anledning: -s
Citera
2017-03-08, 19:18
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Du verkar vara någon som sitter och läser massa skit på nätet och suger åt dig allt du hör och läser. Men du verkar inte ha någon egen åsikt om saker och ting utan det du läser och hör är fakta. Du har inte träffat killen men verkar känna honom. Han är bra mot sina vänner men sämre mot sina ovänner, precis som vilken person som helst. Sen hur han gör sina pengar är en helt annan sida. Personer kan vara bra privat och samtidigt vara kriminella.

Värderingar? Du menar andras åsikter? Tänk om alla var exakt likadana, världen hade varit helt perfekt balanserad. Men ändå, det skulle nog bli ganska enformigt till slut?

Nä men jag har levt de jävla skita livet han lever, finns ingen heder eller samvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in