2022-06-26, 01:15
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Först när du sa uggla så tänkte jag bah: - "Givetvis!, jag är fan blind."
Sedan kollande jag igen och det är nog en salig blandning av det du nämner, viking och djur.
Hoppas han blir nöjd iaf och att den blir klar snart så gåtan blir löst.
Tatueringen utan mitt kladd på den:https://imgur.com/a/aTweQeE

EDIT: Well, jag drog hanns storys "baklänges" och den var visst redan klar:
https://imgur.com/a/u2gZJxb

Har svårt att se hur han någonsin kommer kunna sluta knarka med den på brösten resten av livet.

Är det Mårran från Mumindalen som han tatuerat in där i mitten?

Din egen skiss var helt klart min favorit. 🤣
Citera
2022-06-26, 01:19
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedApeTheory
Jag känner inte honom men att ha disciplin i sitt liv som att be varje dag x antal gånger är bra, sen när ljuger inte alla i den miljön som Alex är ifrån. Det enda de gör är att ljuga. Misshandeln mot tjejen vet jag inget om men det jag vet är att tjejer kan ljuga som fan och manipulera.

Vad tjänar det till att be varje dag till en religion som man gör allt för att inte följa?? Disciplin..
Citera
2022-06-26, 01:19
Medlem
Jag såg videon där Alva sitter på en bänk och Alex tränar på en lekplats i äkta moncler och i slutet av videon pratat det om gamla klipp och Alva säger "...På Alvas och Alex YouTube kanal" ..lite väck i huvet vill nog Alva ha Alex ändå 😉
Citera
2022-06-26, 01:22
Medlem
Citat:
Du säger att:

1. Alex har disciplin som ber x-antal gånger om dagen men disciplinen är uppenbarligen sisådär då han inte tränat på länge och hade TRE VECKOR "muckfest" där han brände hundratusen på kokain, mycket disciplinerat.

2. Det är OK att ljuga för att alla andra gör det i den miljön han umgås i?
Okej, så om tillräckligt många i en gruppering gör något som annars är fel så är det plötsligt rättfärdigt för den enskilda individen, var ligger logiken i det?

3. Du vet ingen om det aktuella fallet om misshandeln av tjejen och det är fine.
MEN, han blev DÖMD och då kan jag upplysa dig om att det fanns vittnen, som var en kille förövrigt, som styrkte tjejens historia var av Alex blev dömd för misshandeln.

Så med det sagt låter du som en morsa till ett problembarn där ungens alla tillkortakommanden skylldes på yttre faktorer:

- "Dom andra gjorde faktiskt också så"

- "Nej, det kan jag absolut inte tro om min pojk, sådana personer som säger det ljuger, det gör dom ofta"

Och det är absolut, "min pappa", instämmer(?).
Alex blev dock frikänd i hovrätten från den påstådda ”misshandeln” av tjejen. Så det där stämmer inte riktigt…
Citera
2022-06-26, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Är det Mårran från Mumindalen som han tatuerat in där i mitten?

Din egen skiss var helt klart min favorit. 🤣

HA! Man tackar! Tänkte att jag skulle gjort ett bättre jobb än tatueraren själv men när jag kollade in hanns instagram så tatuerade han annars riktigt bra, varför Alex motiv blev skit är således förargligt.

Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Alex blev dock frikänd i hovrätten från den påstådda ”misshandeln” av tjejen. Så det där stämmer inte riktigt…

Såpass! Då får jag be om ursäkt för det!
Citera
2022-06-26, 10:42
Medlem
Citat:
HA! Man tackar! Tänkte att jag skulle gjort ett bättre jobb än tatueraren själv men när jag kollade in hanns instagram så tatuerade han annars riktigt bra, varför Alex motiv blev skit är således förargligt.

Såpass! Då får jag be om ursäkt för det!
Yes, här är domen: https://anonfiles.com/xae966sdye/B188-19_PDF

Citat:
Med ändring av tingsrättens dom ogillar hovrätten åtalet för misshandel och Van*s*a
Ik*obas*s skadeståndsyrkande samt befriar Alexander Ceesay från att betala en avgift
till brottsofferfonden. Tingsrättens förordnande angående förverkande av villkorligt
medgiven frihet upphävs
Senast redigerad av E.R. 2022-06-26 kl. 10:46.
Citera
2022-06-26, 11:17
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Värst vad folk försöker sätta dit honom? Felaktigt anklagad för kvinnomisshandel och även mord. Otursförföljd.
Citera
2022-06-26, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Värst vad folk försöker sätta dit honom? Felaktigt anklagad för kvinnomisshandel och även mord. Otursförföljd.
Well, är man inte dömd i juridisk mening är man att anse som oskyldig...
Citera
2022-06-26, 15:07
Medlem
Får man tatuera sig inom islam för han är väll troende?
Citera
2022-06-26, 16:02
Medlem
Shit! hade aldrig trott att denna snubben hade så mycket fans på FB 102 sidor
Detta är ju bara en ex-missbrukare som tar återfall då och då, antar att det är hans musik som gör att alla är så besatta av just honom?
Citera
2022-06-27, 23:34
Medlem
Skulle kommit en vlogg idag enligt Alvas inlägg på IG. De verkar ju inte bry sig om sina följare direkt
Citera
2022-06-28, 16:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Skulle kommit en vlogg idag enligt Alvas inlägg på IG. De verkar ju inte bry sig om sina följare direkt

Det är inte följarna som betyder något, pengarna däremot. Och pengar vill de nog ha. Men tror inte det går så bra med nykterheten. Han behövde döva sig igen pga smärtan med tatueringarna. Inte så genomtänkt.

Sedan skulle de stanna i Turkiet tills han blir nykter sa de väl? Bättre han åker hem och söker professionell hjälp att bli ren istället. Men han har väl brutit sin villkorliga dom så han lär åka in igen om han dyker upp i Sverige. Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in