Citat:
Ursprungligen postat av
ItsmeGlenn
Först nu jag fattat att ens custom tactic raderas när man sätter igång tex bollinehav irr kontringspel i början av matchen...sjukt men nu sopar man rent ,vinst varje match tror jag har 10 raka med enbart custom tactic . Det här med park the bus tycker jag e ovanligt i dem högre divisionerna känns som väldigt längesen man stötte på det.
haha, jag märkte det först för tre dagar sedan

Har ju aldrig använt mig av Custom Tactics tidigare versioner och nu när jag väl börjat så ändrade jag sällan det under match. Trodde inte dem snabbvalen man gjorde under match var andra Custom Tactics. Vill jag sätta press i andra halvlek så går jag in o ändrar manuellt nu istället så jag inte tappar resterade taktiker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Shanklygates
Klart man kan försöka ta bollen aktivt med sina mittbackar, jag gör det väldigt ofta och har inga problem med det. Visst går man bort sig ibland men majoriteten av gångerna tar man bollen. Vad är no touch dribblingar?
Visste inte heller vad det var, bara genom namnet "no touch dribble" men jag sökte på Youtube och såg att det är en grej jag använder mig av konstant. LT+RT på xbox och L2+R2 på ps. Du kan kolla denna tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=RYAZqSb3fXo
Väldigt användbart! Speciellt för en som mig som inte är så hajj på skillmoves. Denna funktionen är väldigt lätthanterbar.