2017-03-07, 16:59
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Satan vad bra teammate contain är om man lär sig att använda det på rätt sätt och vid rätt tillfällen. Har förbättrat mig enormt och jag började precis använda det, känner att jag är en bit ifrån att bemästra det helt också. Ligger på 1 4-0 i matcher i division 1 med 1 insläppt mål efter jag börjat använda det.

Hihi brukar va så med FIFA . Så fort man blir bättre får man möta redigt bra. Så vänta med att säga Hakuna matata
Citera
2017-03-07, 17:01
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Nackdelen med sniper är ju att man "tappar" +3 i agility, +10 balance, +2 dribbling som går bort i ingenstans pga han redan har så högt i de statsen.
Så känns lite bortkastat med 14+ i stats, som man kan lägga på annat. Därför jag tänkte att deadeye vore lite bättre offensivt.

Men det kanske väger upp att ha allting maxat i dribbling nästan?

Jag tkr det, använder han som CAM så jag byter ingame, är en smaksak men den lilla rackarn sicksackar förbi försvar efter försvar.
Citera
2017-03-07, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hihi brukar va så med FIFA . Så fort man blir bättre får man möta redigt bra. Så vänta med att säga Hakuna matata

Vad menar du? Har spelat i Division 1 i 5 raka säsonger nu. Vet hur nivån är, har mött ungefär lika bra som vanligt.

:EDIT Det är ju dessutom uppenbart att man blir bättre om man bemästrar det, alla proffs använder det.
Senast redigerad av hjeaeee 2017-03-07 kl. 17:14.
Citera
2017-03-07, 17:11
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Att bygga ett lag för kvalet är menlöst. Du vinner inträde till WL (som du redan har), ett guldpaket och 1000 coins.

8-10 vinster ger dig 10k mynt, ett premium gold player pack och två stycken Jumbo premium gold packs.

Information -> http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/

Aha! Tack för den länken!

Är det samma kriterier som gäller i WL som i kvalet dit? Alltså, behöver jag ett lag med 3,5 stjärnor även i WL eller kan man köra med sitt bästa lag då?
Citera
2017-03-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Ni som tradear med Boudebouz Sif. Vad listar ni för? 22k 23k?

har mina ute för 22-25k
Citera
2017-03-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
har mina ute för 22-25k
Och du säljer? Jag har haft mina ute i snart två dagar med ungefär 10 st relist om dagen, inte sålt en enda ännu.. Jag har mina ute för 20-22k...
Citera
2017-03-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog
Aha! Tack för den länken!

Är det samma kriterier som gäller i WL som i kvalet dit? Alltså, behöver jag ett lag med 3,5 stjärnor även i WL eller kan man köra med sitt bästa lag då?

Nä, finns inga inträdeskraven den här helgen. Det är bara i kvalet.
Citera
2017-03-07, 17:20
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Satan vad bra teammate contain är om man lär sig att använda det på rätt sätt och vid rätt tillfällen. Har förbättrat mig enormt och jag började precis använda det, känner att jag är en bit ifrån att bemästra det helt också. Ligger på 1 4-0 i matcher i division 1 med 1 insläppt mål efter jag börjat använda det.
Vad är det?

Tradingtips när man har 1.7m? Vill få det dubbla så man kan skapa ett grymt lag med Ronaldo. Är det värt annars att ha han som super-sub?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-03-07 kl. 17:23.
Citera
2017-03-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Och du säljer? Jag har haft mina ute i snart två dagar med ungefär 10 st relist om dagen, inte sålt en enda ännu.. Jag har mina ute för 20-22k...

sålde en förra timmen för 22.. har ca 25-30 kvar.. säljer i snitt 3-4 om dagen..
känns inte som priset spelar roll..utan snarare slumpen..brorsan hade sina ute för 20, sålde nada medan jag sålde för 22.. när han höjde sina till 22 började de sälja helt plötsligt
Citera
2017-03-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad är det?

Tradingtips när man har 1.7m? Vill få det dubbla så man kan skapa ett grymt lag med Ronaldo. Är det värt annars att ha han som super-sub?

köp en hög med SIF Boudebouz.. försöka hitta för 15 max 15,5..sälj för 22 typ.. 6k profit per kort..
eller investera i de lite dyrare IF korten..veckans TOTW är svårt..
Rulli borde kunna stiga till 25 iallafall..
Nelson Semedo nåt liknande..brukar ta ett par veckor dock..prova lägg ut till överpris..
Van Aanholt borde kunna stiga en del..krävs dock rejäl stigning för någon vidare profit...beror på hur mycket man vågar chansa..köpte tex 3 Gameiro förra veckan för 88.. strax under 100 nu men har de listade för 115..förr eller senare säljer dom..
Citera
2017-03-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad är det?

Om du håller in R1 på PS4 så pressar den gubben som är närmast bollhållaren. Då kan du switcha med högeranalog spak till en annan gubbe och täcka av passningen som du tror motståndaren kommer göra.
Citera
2017-03-07, 17:33
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Nä, finns inga inträdeskraven den här helgen. Det är bara i kvalet.

Oh! Underbart. Då kanske jag ska se till att i alla fall spela några matcher och få några tusen mynt och ett par packs. Jag hoppas bara att motståndarna inte är så bra att jag får gå vinstlös.

För bara några veckor sedan harvade jag i div.5. Sedan kom jag på att no touch dribbling och kroppsfinter i hög hastighet kan slakta motståndarförsvar. Ett tips till de som har fastnat i en låg division. Med lite no touch och kroppsfinter kan man uträtta stordåd. Och så ska man aldrig någonsin aktivt försöka ta bollen från en motståndare med sina mittbackar. Game changers för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in