2017-03-07, 15:44
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Tjena grabbar, sitter i en knepig sits nu när jag ska uppgradera mitt lag.

Behöver tips på vilken kemistil jag ska använda på 86 goméz som striker.

https://www.futbin.com/17/player/17376/G%C3%B3mez/

Helst av allt vill jag ju ha pace och shooting, men det känns som att det är waste att använda hunter och hawk eftersom hans pace redan är så bra, så funderar på om deadeye kanske är bästa lösningen för att få honom bra offensivt?

På länken kan man jämföra alla kemistilar :-)

Jag lirar med sniper på han gjorde det även på IF kortet, funkar utmärkt för mig.
Citera
2017-03-07, 15:56
Medlem
Ni som köpt eller kör med Bale, vad tycker ni om honom och är han värd de där 300k som han kostar?? Är så sugen på han i min 433-4 uppställning med bpl/la liga men vet ej om han är värd så mkt pengar...
Citera
2017-03-07, 16:18
Medlem
Acedogs avatar
Jag har precis gått upp i div.1 för första gången och har där vunnit 4 matcher och spelat två oavgjorda. Då blir jag ju lite sugen på att få veta hur lätt eller svårt det är att lyckas med den bedriften. Alltså, hur stor procentuell andel av alla spelare lirar i min division? Jag har googlat en del men kan inte hitta någon tråd om det.

Och så fick jag ett meddelande om att jag är kvalificerad till weekend league eller vad det heter, enbart genom att nå div 1. Är det värt att lägga en del av mina 38.000 på att bygga ett lag med max 3,5 stjärnor? Får man bra priser? Jag kommer att kunna lira max 10 matcher i helgen, får man något vettigt antal packs om man vinner 8-9 av de matcherna eller behöver man lira 40 matcher för att få ut ett vettigt pris?
Citera
2017-03-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Jag lirar med sniper på han gjorde det även på IF kortet, funkar utmärkt för mig.
Nackdelen med sniper är ju att man "tappar" +3 i agility, +10 balance, +2 dribbling som går bort i ingenstans pga han redan har så högt i de statsen.
Så känns lite bortkastat med 14+ i stats, som man kan lägga på annat. Därför jag tänkte att deadeye vore lite bättre offensivt.

Men det kanske väger upp att ha allting maxat i dribbling nästan?
Citera
2017-03-07, 16:33
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog
Jag har precis gått upp i div.1 för första gången och har där vunnit 4 matcher och spelat två oavgjorda. Då blir jag ju lite sugen på att få veta hur lätt eller svårt det är att lyckas med den bedriften. Alltså, hur stor procentuell andel av alla spelare lirar i min division? Jag har googlat en del men kan inte hitta någon tråd om det.

Och så fick jag ett meddelande om att jag är kvalificerad till weekend league eller vad det heter, enbart genom att nå div 1. Är det värt att lägga en del av mina 38.000 på att bygga ett lag med max 3,5 stjärnor? Får man bra priser? Jag kommer att kunna lira max 10 matcher i helgen, får man något vettigt antal packs om man vinner 8-9 av de matcherna eller behöver man lira 40 matcher för att få ut ett vettigt pris?
Att bygga ett lag för kvalet är menlöst. Du vinner inträde till WL (som du redan har), ett guldpaket och 1000 coins.

8-10 vinster ger dig 10k mynt, ett premium gold player pack och två stycken Jumbo premium gold packs.

Information -> http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/
Citera
2017-03-07, 16:40
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Att bygga ett lag för kvalet är menlöst. Du vinner inträde till WL (som du redan har), ett guldpaket och 1000 coins.

8-10 vinster ger dig 10k mynt, ett premium gold player pack och två stycken Jumbo premium gold packs.

Information -> http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/

E det untradeable på de paketen i wl ?

Räcker det man e kvar i div 2 eller måste man gå till div 1 för å kvala.
Kom precis till 2 idag. Så ej spelat 2an än
Citera
2017-03-07, 16:47
Medlem
Ni som tradear med Boudebouz Sif. Vad listar ni för? 22k 23k?
Citera
2017-03-07, 16:49
Medlem
Har lite problem.

Kan inte förstå varför folk gillar Casemiro IF så mycket? Han är så slö att det är sjukt. Vänder sakta och allt går i sirap. Samma gäller Carrasco 87rated. Vad är felet? Varför är Carrasco så otroligt dålig? Har jag missat något?
Citera
2017-03-07, 16:49
Medlem
Satan vad bra teammate contain är om man lär sig att använda det på rätt sätt och vid rätt tillfällen. Har förbättrat mig enormt och jag började precis använda det, känner att jag är en bit ifrån att bemästra det helt också. Ligger på 1 4-0 i matcher i division 1 med 1 insläppt mål efter jag börjat använda det.
Citera
2017-03-07, 16:50
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

Jag har inte stor koll, men på sidan jag länkade står följande

"Weekend League rewards are delivered every week, only to who has completed at least five matches in the previous weekend. The cards from the packs are tradeable, which means that you can sell them in the transfer market if you wish. You don’t need to open the packs in the week they are assigned to you. They can be stored to be opened later. They don’t expire."

Och jag tror du enbart behöver avancera till division ett för att kvala till WL. Man behöver alltså inte nödvändigtvis vinna division 2. Sen kvalar man nog genom att vinna eller stanna kvar i division 1.
Senast redigerad av eshkoshka 2017-03-07 kl. 16:55.
Citera
2017-03-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

Det går att trade:a allting du vinner.
Citera
2017-03-07, 16:57
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Jag har inte stor koll, men på sidan jag länkade står följande

"[i]Weekend League rewards are delivered every week, only to who has completed at least five matches in the previous weekend. The cards from the packs are tradeable, which means that you can sell them in the transfer market if you wish. You don’t need to open the packs in the week they are assigned to you. They can be stored to be opened later. They don’t expire./I]"

Och jag tror du enbart behöver avancera till division ett för att kvala till WL. Man behöver alltså inte nödvändigtvis vinna division 2. Sen kvalar man nog genom att vinna eller stanna kvar i division 1.

Låter ju som en läskig helg att bara möta div 1 spelare . Borde ju vart 1-3 allafall.

Får se om jag vågar prova det om jag kvalar i framtiden

Bra att det går å Tradea korten . Untradeable e ju fullkomligt skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in