2017-03-06, 14:25
Medlem
"Goda" sidan och "Onda" sidan Det man pysslar med är "Demonisering" som det så fint heter, lätt att upptäcka när meningsmotståndare använder, kan vara lite klurigare att identifiera hos sig själv håller ni med. Faktum kvarstår, när svenskarna diplomatiskt antydde att nuvarande integration håller på att misslyckas skrek PK-folket rasister, Svensken trodde nog att budskapet gick fram och väntade,,,, inget hände,, så nu när kaoset närmar sig finns ingen annan väg att få politiker att lyssna.
VI SKRIKER STOPPA DETTA
och ja, en del människor känner sig rejält svikna av samhället och det tar sig uttryck här på fb,
HÖGT I TAK OM MAN KLARAR ATT ANVÄNDA HELA ORDFÖRÅDET MED SVORDOMMAR OCH ÄKTA KÄRLEK
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Du kommer inte ge upp och det finns sannolikhet att din fiende, svensken, inte heller kommer ge upp. Därmed har du det krig som alla försökt varna dig och dina vänner för. Men kom nu inte och skyll på de som börjat försvara sin rätt till existens. Det är din folkfientliga ideologi som representerar den onda sidan.

Jaja, du försöker provocera mig och lyckats väl till en viss del. Bara för att jag inte är invandrings eller främlingsfientlig så betyder inte det att jag på något sätt skulle vara mot Sverige, tvärtom. Nej, jag är inte nationalist, åtminstone ej i dess negativa bemärkelse men patriot kan jag säkert kalla mig, bäst att läsa på definitionerna. ;-)

Motsatsen att Sverige likt Japan inte skulle ta emot nästan några invandrare alls och att befolkningen så småningom kraftigt börjar minska från år till år pga hög medelålder är inte heller så smart sett till ett lands utveckling. Jag vill att Sverige ska bli ett framgångsrikt, stort, internationellt och välmående land, multikultur har jag inte något emot heller även om man självklart aktivt ska stävja varje from av extrimism. Sverige tycker jag mer och mer utmärker sig som det absolut största och ledande landet i Norden, en bra start? Vi har blivit ett internationellt land, ja, det tar en tid att vänja sig vid men så är det.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Jag håller med om att mitt sätt att resonera är skruvat och blir knäppt, du har rätt. Men ändå, faktum kvarstår, ca 20-25% av Sveriges befolkning består numera av första, andra och tredje generations invandrare och ni kommer inte kunna köra ut dem. Sverige kommer med allra största sannolikhet inte börja syssla med massutvisning av invandrare.

Svensk invandringspolitiken visar i alla fall en sak alldeles glasklart. Att invandrare kaosar vilken generation de än tillhör, om de kom igår eller om de föddes här för 20 år sedan. Kaoset tar aldrig slut med Mena/Afrika. Vi kan sitta på Fb till tidens ände och det kommer alltid att vara lika sant.
Citera
2017-03-06, 14:26
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Jag får väl önska dig lycka till i din kamp men ni kommer förlora, ni har faktiskt redan förlorat. ;-)

Se dig om, vakna upp, vi har redan nu ca 20-25% i Sverige sett till första, andra och tredje generations invandrare.

Det är inte ens fråga om en framtida kamp, ni har redan förlorat.

Bra, du utvecklas ju! Tidigare försökte du kamouflera ditt hat mot vita svenskar, och jag förstod inte riktigt varför. Kändes onödigt. Nu säger du det rakt ut vilket jag uppskattar. Din sida vill förgöra svensken och Sverige, och det är möjligt att ni lyckas, men ni kommer garanterat inte gå utan egna offer. Tänk på det när någon av dina nära och kära drabbas.
Citera
Medlem
Citat:
Jag håller med om att mitt sätt att resonera är skruvat och blir knäppt, du har rätt. Men ändå, faktum kvarstår, ca 20-25% av Sveriges befolkning består numera av första, andra och tredje generations invandrare och ni kommer inte kunna köra ut dem. Sverige kommer med allra största sannolikhet inte börja syssla med massutvisning av invandrare.
Jag är nyfiken på en sak? Vilken planet kommer du ifrån? Eftersom du inte ser massinvandring som
ett problem.
Citera
Medlem
ModerRotas avatar
När jag studerar historien ur ett helt fristående och opartiskt 3:e perspektiv så ser jag att den gemensamma orsakande faktorn är Judarna.

Hur kommer det sig att det är på det viset? Är det något jag missat?
Citera
2017-03-06, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag är djupt bekymrad över vad som kan komma när bra och vettiga människor, med rötter i andra länder, till slut på allvar tröttnar och ger upp hoppet om att bli accepterade. I synnerhet om detta kombineras med en valvinst för högern och deras ekonomiska höger-politik börjar rullas ut. Då jävlar kommer det börja brinna bilar och personrånas på allvar.

Är man medlöpare så är man ganska korkad. Det brinner redan för fullt och det kastas sten, det rånas och mördas.

Jo ni är "djupt bekymrade". TS är "skrämd". Vad tror ni inte att valda delar av den svenska ursprungsbefolkningen som inte vill veta av mera invandring känner då och kan ha känt i 20 år? Ta det lite lugnt med kraftuttrycken, menar jag.

Och du RC med ditt idiot-sosseri. Har du problem med högerpolitik ska du inte ha med dina äckliga djävla sossar att göra för se de skiter rätt bra i dig med.
Citera
2017-03-06, 14:29
Medlem
Citat:
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.

Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.

När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Då försvaret som finns kvar så tror jag på den goda sidan och ej på hotande galningar.
Ser man ekonomiskt på saken så är det nog ej en smutskastning av invandrare,tvärt om de mest generösa landet i världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Och du RC med ditt idiot-sosseri. Har du problem med högerpolitik ska du inte ha med dina äckliga djävla sossar att göra för se de skiter rätt bra i dig med.

Nu tycker jag du ska ta det lite lugnt eftersom ett mycket stort antal människor från arbetarklassen (dvs S och V) gått och blivit SDare. Politiken som SD för börjar bli en salig röra även om ni förenas enom invandrarhatet.
Citera
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Smutskastningen mot invandrarna och flyktingarna har blivit helt bisarr och rent rämmande överdriven, det är vad jag uppenbarligen misslyckas att förmedla.

Om du har trynet upptryckt i andras rövhål kan det vara lätt att missa att även du själv har ett. Och det är varken ansat eller tvättat. Smutskastningen av invandringskritiker kom fler decennier före den smutskastning du nu nämner, och den var dessutom sanktionerad av det politiska och mediala etablissemanget. Du tillhör faktiskt inte den goda sidan. Ledsen att säga det.
Citera
2017-03-06, 14:31
Medlem
Jag undrar hur det hade låtit på ett forum i något annat land om vi svenskar hade kommit dit och betett oss på motsvarande sätt. Att bli omnämnd i positiva ordalag är något man får förtjäna, det är inte en mänsklig rättighet. Den typen av falsk anständighet som sådana som TS ägnar sig åt är det som har skapat hela den tragiska situation vi har nu.
Citera
2017-03-06, 14:31
Medlem
msthlm37 vad är du för pajas? Lever du i nuet eller är du full eller kanske ner drogad på något "hem"

Så fort någon säger något illa om en mörk person, invandrare eller liknande så är man rasist och främlingsfientlig. Så jävla trött på detta ska du veta och jag är INTE ensam.

Jag har flera vänner med invandrar bakrund tom De håller med om att det är för mycket nu med alla dessa kriminalitet, bränder, våldtäkter och stenkastning mot polis mm.

Är det så konstigt att högern och motsatta extremer växer?

Om en person kommer till Sverige från ett annat land då tar man seden tid man kommer samt följer de lagar och regler vi har. Men tyvärr är det alltför många invandrare som ej gör så eller följer våra lagar och regler och tror de kan göra precis som de vill.

Sen har vänstern och alla feminister mage att stå och hylla dessa invandrare som totalt skiter i kvinnor och deras rättigheter. Jag tycker de är sjuka. En person med normalt sunt förnuft ser ju på lång väg att det är stora problem vi har.

Du pratar att "Vi/Ni" förlorat. Vilket skitsnack.

När vi FRISKA svenskar vaknat upp ordentligt ska du få se på vem som vunnit.

Kalla mig rasist eller vad du vill, jag ärligt talat bryr mig inte. Jag står för att jag älskar Vårat Sverige och jag står för att jag inte tycker om när sådana som Du samt media ljuger oss svenskar rakt upp i ansiktet. Fy på er!

Jag brukar väldigt sällan skriva på forum men kunde inte hålla detta inom mig. Så jävla trött...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in